Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Polecane posty

4 minuty temu, Eviqs napisał:

Dziewczyny, mam wynik! Dostałam go dosłownie 10 minut temu!

Zdrowa dziewczynka! 🙂 Ufff... 🙂

Wspaniale 🙂 gratulacje dziewczynki 🙂 macie już swoje typy na imiona? 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
7 minut temu, Eviqs napisał:

Dziewczyny, mam wynik! Dostałam go dosłownie 10 minut temu!

Zdrowa dziewczynka! 🙂 Ufff... 🙂

hahahah czyli jednak dziewczynkaaa!!!! Wspaniale ❤️
no to jesteśmy kompletną "parą" jak Sylka i Hela 😉 

Edytowano przez Aggie86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Aggie86 napisał:

@editt A u mnie wszystko ok 🙂 jestem w 16 tygodniu
Już nie mam prawie żadnych objawów, ustały mi w okolicy 15 tygodnia, mam więcej siły i ogólnie lepiej się czuję haha 🙂
Też już nie czuję, że muszę jeść tak często, apetyt się w miarę unormował 🙂 nie mam też zachcianek w sumie, raczej odrzuca mnie od niektórych rzeczy. 

Wspaniale 🙂 ale to daje nadziei i radości obserwując jak u Was wszystko prawidłowo się rozwija ;3 

A później będziemy rodzić po kolei 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aggie ja wkroczylam w 18 tydzien i mdlosci wrocily takze nie mów hop he he;) apetytu nie mam wogole ostatnio co mi jedynie smakuje to kefir mam skierowanie na badania w tym tygodniu musze zrobic potem połówkowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eviqs super ze masz wyniki super ze zdrowa dziewczynka

w dniu dzisiejszym mam 40 deko na plusie waga wciaz idzie w dół jesli do nastepnej wizyty nie przytyje ma mi cos przepisac ciekawe jak wyjda mi wyniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie dzis coś mdli. Jeszcze nie zdążyło mi się to w ciąży a dzis to tragedia,wogole przedtem zesłabiło mnie strasznie. Uszy zatkaly się, mroczki przed oczami i prawie zwymiotowałam... 😑😑😑

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sylka od jakis trzech dni jak leze na boku to czuje czasem takie "smyrnięcie" w brzuchu cos jakby motyl w srodku machnął skrzydlami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witajcie dzisiaj!

Czarna+ - ja mam cykle tak 27 dniowe średnio, ostatnią @ dostałam po 27 dniach właśnie, a poprzednią po 29. Myślę że owulacja u mnie sie zaczyna tak koło 12 d.c. Ale nie wiem tego na pewno.

Eviqs - gratuluję córeczki!

Co do mnie to zaczęłam dziś 22 dzień cyklu i nie odczuwam żadnych objawów.  piersi chyba powinny juz reagowac?

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Ola0985 napisał:

Co do mnie to zaczęłam dziś 22 dzień cyklu i nie odczuwam żadnych objawów.  piersi chyba powinny juz reagowac?

Pozdrawiam!

Hej Ola 😉
Zależy na co 😉 jeżeli na wzrost progesteronu, to możliwe, że tak, ale nie skupiałabym się nad tym za bardzo 😉 
Tak jak wcześniej wspominałam, większość dziewczyn prawie nie miała jakichś specyficznych objawów na ciążę 😉 
Prawda jest taka, że nawet jeżeli miałaś owulację 14 dnia (książkowo), to możliwe nawet, że jeszcze nie doszło do implantacji.
A nawet jeśli, to własnie co i nie ma zbytnio objawów.
Tu na forum dziewczyny jeżeli zaczynały im się jakieś objawy to po spodziewanej dacie miesiączki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eviqs gratuluję zdrowej córeczki 😍😍😍

Ola widac ze bardz chcesz dzidziusia 😁 my tez tak świrowaliśmy każde kłucie zawsze bierze się " aaaa moze to ciąża " Tak jak Aggie napisala odciągnąć myślenie i wtedy wyjdzie. Wtedy kiedy sie wysłuchiwałam nie było nic a wtedy kiedy zupełnie nic nie podejrzewałam wyszły 2 grube krechy 😍

Aaa ja dziś po prenatalnych badaniach. Wszystko sie prawidłowo rozwija 😍 Maluszek nawet co chwile nam kciuka pokazywał. Lekarz sie śmiał, że pokazuje kciuka, ze u niego wszystko w porządku 😁😍 na 70% bedzie chlopczyk ale do potwierdzenia za 4 tygodnie 😁 chociaz ja od początku ciąży czuje, że chlopak. Nawet jak wybieralismy imie to zdecydowałam na męskie 😂 ale może byc niespodzianka wszystko możliwe 😁 W miesiąc przytyłam 2,5 kg

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, helka124 napisał:

Sylka od jakis trzech dni jak leze na boku to czuje czasem takie "smyrnięcie" w brzuchu cos jakby motyl w srodku machnął skrzydlami 😉

Ja tez cos takiego czuje ale chyba mocnej . U mnie jest najpierw przeciąganie,wypinanie w brzuchu a później jest kilka strzałów 😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Czarna+ napisał:

Eviqs gratuluję zdrowej córeczki 😍😍😍

Ola widac ze bardz chcesz dzidziusia 😁 my tez tak świrowaliśmy każde kłucie zawsze bierze się " aaaa moze to ciąża " Tak jak Aggie napisala odciągnąć myślenie i wtedy wyjdzie. Wtedy kiedy sie wysłuchiwałam nie było nic a wtedy kiedy zupełnie nic nie podejrzewałam wyszły 2 grube krechy 😍

Aaa ja dziś po prenatalnych badaniach. Wszystko sie prawidłowo rozwija 😍 Maluszek nawet co chwile nam kciuka pokazywał. Lekarz sie śmiał, że pokazuje kciuka, ze u niego wszystko w porządku 😁😍 na 70% bedzie chlopczyk ale do potwierdzenia za 4 tygodnie 😁 chociaz ja od początku ciąży czuje, że chlopak. Nawet jak wybieralismy imie to zdecydowałam na męskie 😂 ale może byc niespodzianka wszystko możliwe 😁 W miesiąc przytyłam 2,5 kg

I Jakie imie wybraliście? U nas tez chłopiec i Kubuś będzie 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Sylka1 napisał:

I Jakie imie wybraliście? U nas tez chłopiec i Kubuś będzie 😁

Kacperek 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Czarna+ napisał:

Kacperek 😁

U nas Tomek;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aggie, Czarna - tak chciałabym żeby to było to. Czytam teraz Wasze forum od początku i chyba dopisze się do tabelki.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ola0985 pisałaś o bólu piersi na ciążę przed datą spodziewanej miesiaczki. Mnie zawsze bolały piersi na okres, ale jak zaszłam w ciążę to mnie właśnie nie bolały przed datą miesiączki. Tydzień przed się lekko powiększyły (przy moich maluszkach od razu widzę każdą zmianę :p) a w dniu w którym zrobiłam test (chyba dzień czy dwa po terminie miesiączki) zaczęły mnie boleć, ale prawie tylko same sutki. Piersi leciutko. Także u każdego może być inaczej 😉

I dopisuj się śmiało do tabelki 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sylka, Czarna, Helka śliczne imiona wybrałyście 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Ola0985 napisał:

Aggie, Czarna - tak chciałabym żeby to było to. Czytam teraz Wasze forum od początku i chyba dopisze się do tabelki.

Hahah ja już Ciebie wpisałam jak tylko się pojawiłaś, ale często jest, że ktoś wpada na chwilkę, więc nie wszyscy zostają 😉 
więc póki co mam to o Tobie (z Twoich wpisów) : 
Ola0985: 35 lat; 1 cykl starań
(spodziewana data miesiączki 03.06?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie gratulacje! 🙂 Przyznam, że to ogromna ulga wiedzieć co i jak 🙂

Byłam dziś na wizycie kontrolnej, miałam robione USG i wszystko jest OK. Lekarz mnie ostrzegł, że mogę zacząć plamić jak łożysko będzie się cofać i żeby się tym nie martwić. Następna wizyta to USG połówkowe za miesiąc, 23.VI. 🙂

Jeżeli chodzi o imiona to u nas cały czas trwają negocjacje. Ja i Niemąż zgadzamy się póki co do dwóch: Izabela i Wiktoria, mnie się jeszcze podoba Kinga, Łucja, Kornelia, Marta ale te zostają odrzucone przez Tatusia, więc pozostaje albo Iza, albo Wiktoria 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Eviqs napisał:

Dziękuję za wszystkie gratulacje! 🙂 Przyznam, że to ogromna ulga wiedzieć co i jak 🙂

Byłam dziś na wizycie kontrolnej, miałam robione USG i wszystko jest OK. Lekarz mnie ostrzegł, że mogę zacząć plamić jak łożysko będzie się cofać i żeby się tym nie martwić. Następna wizyta to USG połówkowe za miesiąc, 23.VI. 🙂

Jeżeli chodzi o imiona to u nas cały czas trwają negocjacje. Ja i Niemąż zgadzamy się póki co do dwóch: Izabela i Wiktoria, mnie się jeszcze podoba Kinga, Łucja, Kornelia, Marta ale te zostają odrzucone przez Tatusia, więc pozostaje albo Iza, albo Wiktoria 🙂

hahahah ja też mam połówkowe 24 czerwca 😉 a jakże inaczej 😉
Izabela bardzo mi się podoba, imię międzynarodowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Aggie86, Wiktoria też jest międzynarodowe 😋 tzn. za granicą to bardziej Victoria 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ola pewnie i zostań z nami na dłużej 😍 Razem raźniej i zawsze mozna wymienić sie doświadczeniami ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na to by ciężarnym, które już są pewne dopisać do tableki płeć i imię? 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Editt napisał:

A co powiecie na to by ciężarnym, które już są pewne dopisać do tableki płeć i imię? 🙂

Fajny pomysl bedzie wiadomo ile dziewczynek i chlopcow 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Eviqs napisał:

@Aggie86, Wiktoria też jest międzynarodowe 😋 tzn. za granicą to bardziej Victoria 😉

Zgadzam się, ale mi mniej przypada do gustu 😉 więc ostawiłam za Izabelą 😉 hahah
może tu chodzi o zdrobnienie 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Czarna+ napisał:

Ola pewnie i zostań z nami na dłużej 😍 Razem raźniej i zawsze mozna wymienić sie doświadczeniami ☺

Mam taką nadzieję, póki co wypadło sporo osób ;/ 
@aras93, @Bobo2, @Gosiqq. 
Dawno już nie słyszałyśmy nic od @anda9 @Kiki.1.
@Asis. wiem, że nadal podczytuje 😉 
Dziewczyny jak czytacie czasem to się odezwijcie 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj tak asis jeszcze czasem pisze ale kiki to juz sie 100 lat nie odzywa;) a szkoda bo pisala od poczatku tematu i jestem ciekawa co u niej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle nas tutaj, że ja już się zaczynam gubić 😛 Dobrze, że jest tabelka 🙂

@Aggie86, a Ty masz już wybrane imię? Bo nic nie piszesz 🙂

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Editt- właśnie ja od jakiegoś czasu nie mam bolesnych piersi przed @. Kiedyś tak było ale może poprzestawiało mi się przy tabletkach.

Aggie - dziekuje za dopisanie. Wszystko sie zgadza tylko ze termin spodziewanej @ mam mieć 31.05. Czy piatek to dobry dzien  na wizyte u ginekologa? i tym samym zrobienie testu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Editt napisał:

Sylka, Czarna, Helka śliczne imiona wybrałyście 🙂

Wiem ze to glupie co napisze ale wybralysmy imiona jak z rodzinki.pl Kacper Kuba Tomek;)

  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×