Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Takajedna

Nie mogę znalezc sobie faceta

Polecane posty

Takiego którego ja bym kochała i on mnie traktował poważnie, boje się że zostanę starą panną i nigdy nie założę rodziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i co w zwiazku z tym ? czego oczekujesz po tym temacie, że cię wszyscy będa poczieszać, że jakiś amant się zgłosi ? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt cię nie chce, nikt cię nigdy nie podrywał = jesteś nieatrakcyjna.

Podrywali ale za jaką czas rezygnowali = masz zjëbany charakter

Żaden z podrywających ci nie odpowiadał = masz za duże wymagania.

Tyle w temacie.

 

  • Thanks 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Facetów się nie szuka. Kto szuka ten nie znajduje tego czego szuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Nikt cię nie chce, nikt cię nigdy nie podrywał = jesteś nieatrakcyjna.

Podrywali ale za jaką czas rezygnowali = masz zjëbany charakter

 Żaden z podrywających ci nie odpowiadał = masz za duże wymagania.

Tyle w temacie.

 

pierwsze prawda, reszta bzdura.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

pierwsze prawda, reszta bzdura.

 

ty ze swoim podłym charakterem na pewno nikogo nie masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

pierwsze prawda, reszta bzdura.

 

Dlaczego bzdura?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spójrz na siebie z innej perspektywy. Jakie masz zalety i wady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to nie wiem gdzie miałabym poznać tego faceta bo mało wychodzę, może zacznę wychodzić gdzieś do ludzi a poza tym to mam jakieś wymagania ale to dlatego że chciałabym faceta który by mi odpowiadał a nie pierwszego lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Takajedna a skąd jesteś? 🙂

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przeczę że miałam duże wymagania ale są one do spełnienia. Nie łapałam pierwszego lepszego bo chciałam poczekać na kogoś kto mi też będzie odpowiadał a kandydatów miałam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

ty ze swoim podłym charakterem na pewno nikogo nie masz.

tak dlatego zakłądam tematy na kafeterii o tym. 

 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Na pewno nie oczekiwała że taki stulejarz jak ty będzie miał z tym problem .

widze ze to raczej ty masz z czyms problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Nie przeczę że miałam duże wymagania ale są one do spełnienia. Nie łapałam pierwszego lepszego bo chciałam poczekać na kogoś kto mi też będzie odpowiadał a kandydatów miałam.

Wymagania możesz mieć ale by je mieć musisz sobą reprezentować podobny poziom którego wymagasz od potencjalnego partnera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Wymagania możesz mieć ale by je mieć musisz sobą reprezentować podobny poziom którego wymagasz od potencjalnego partnera.

reprezentuje, jak ci sie nie układa w życiu prywatnym tak jak libed to nie jest powód żeby wylewać swoje frustracje na obce osoby na kafe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Mam problem z takimi cwaniakami jak ty .

o rozwiń bo to zapewne będzie zabawne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

o rozwiń bo to zapewne będzie zabawne. 

skończ się sapać i jak coś ci nie pasuje to wyjdz. Pruj sie na innych tematach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisz na, na spokojnie, jaki facet ci odpowiada, jak szukasz oczytanego bywaj w bibliotece, jak szukasz takiego co bedzie partnerem do tanca, zapisz sie na kurs tanca, jak szukasz takiego co lubi gotowanie, zapisz sie na kurs gotowania, tam bywa facet z cechami jakich ty szukasz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

reprezentuje, jak ci sie nie układa w życiu prywatnym tak jak libed to nie jest powód żeby wylewać swoje frustracje na obce osoby na kafe

I teraz już wiem dlaczego nie możesz znaleźć. Nie dziwię się. Czy napisałem coś chamskiego? Rozmawiamy o wymaganiach że muszą być realne, kopciuszek to tylko bajka, smoluch ze wsi nie znajdzie królewicza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zaczę chodzić do biblioteki podróżować tak jak chciałam, tylko musze trochę czasu na to znalezc. Mimo wszystko to mi nie gwarantuje że tam znajde faceta który też byłby mną zainteresowany ale jakieś szanse to zwiększy pewnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

skończ się sapać i jak coś ci nie pasuje to wyjdz. Pruj sie na innych tematach.

tak mysłałem ze ejstescie jedna osoba, zj/eby z erotycznego rozlaly sie na cale forum.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

I teraz już wiem dlaczego nie możesz znaleźć. Nie dziwię się. Czy napisałem coś chamskiego? Rozmawiamy o wymaganiach że muszą być realne, kopciuszek to tylko bajka, smoluch ze wsi nie znajdzie królewicza. 

a  czemu oceniasz mnie jako 'smolucha'? haha ty zapewne jesteś królewiczem i pewnie nie mam prawa mieć takiego faceta jakiego bym chciała tylko musze brać pierwszego lepszego, Ty też pewnie spotykasz sie z kobietami które ci sie nie podobają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

a  czemu oceniasz mnie jako 'smolucha'? haha ty zapewne jesteś królewiczem i pewnie nie mam prawa mieć takiego faceta jakiego bym chciała tylko musze brać pierwszego lepszego, Ty też pewnie spotykasz sie z kobietami które ci sie nie podobają.

Czy ktoś cię tu oceniał? Masz jakieś kompleksy i każda wypowiedź bierzesz jako atak na ciebie. Smoluch nie znajdzie królewicza jak w bajce,va ty od razu utożsamiasz się że smoluchem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takajedna, znajdziesz. Zwłaszcza teraz kiedy jest nadwyżka mężczyzn. Możesz być wybredna 😄

 

Może zaczę chodzić do biblioteki podróżować tak jak chciałam, tylko musze trochę czasu na to znalezc. Mimo wszystko to mi nie gwarantuje że tam znajde faceta który też byłby mną zainteresowany ale jakieś szanse to zwiększy pewnie. 

Intelektualistka, jak mniemam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Takajedna, znajdziesz. Zwłaszcza teraz kiedy jest nadwyżka mężczyzn. Możesz być wybredna 😄

Intelektualistka, jak mniemam?

Tak jakby, ciężko znalezc człowieka który też wolałby poczytać książke niż imprezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musiałabym zacząć wychodzić z domu nawet do tej biblioteki ale już straciłam nadzieje że poznam kogoś dla siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Tak jakby, ciężko znalezc człowieka który też wolałby poczytać książke niż imprezy. 

To się łapię 🙂 Akurat zacząłem czytać „Po II wojnie światowej” Wołoszańskiego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Musiałabym zacząć wychodzić z domu nawet do tej biblioteki ale już straciłam nadzieje że poznam kogoś dla siebie. 

Nic na siłę. Poznanie ma wyjść, tak „przy okazji”.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Facetów się nie szuka. Kto szuka ten nie znajduje tego czego szuka.

Poszukiwacze skarbów są wśród nas. Tak jak zakochani są i niekochani. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Nic na siłę. Poznanie ma wyjść, tak „przy okazji”.

Też lubię czytać książki o tematyce II wojny światowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×