Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Takajedna

Czy któraś z was też tak ma

Polecane posty

 

skoncz juz to pier/dolenie. to ze sama nigdy nie uslyszalas szczerego komplementu nie znaczy ze nikt nie uslyszal. nie byly to zadne teksty na pocieszenie. byly na pewno szczere. nie zakonczyla wszystkiego do razu po nich tylko przez wiele miesiecy co chwile cos niesamowitego mi mowila. nie wiem po co sie w ogole tlumacze 😄 mysl tam sobie co chcesz. moze ktos cos zrozumie jak sobie poczyta to co pisalem a jak nie to trudno. zegnam i tez wspolczuje.

No i co ci po tych komplementach? I tak miała na ciebie wyjèbane finalnie. Liczą się suche fakty a nie piękne słówka i prdolenie komplementów z których nic dla nas nie wynika. Naiwny męski deklu. Do miłości nikogo nie zmusisz ale czaruj dalej swoją rzeczywistość. Tak się rodzą psychole z obsesjami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Mam dokładnie tak samo. Tacy przeciętni/brzydcy w moim odczuciu faceci chodzący na ulicy zupełnie mnie nie ruszają - szczerze mówiąc nawet nie zwracam na nich uwagi. Są mi całkowicie obojętni i nigdy nie nawiazuje z takimi nawet kontaktu wzrokowego żeby przypadkiem nie odebrali tego jako przejaw jakiegoś zainteresowania. Nie lubię po prostu kogoś wprowadzać w błąd i mieć potem jakieś niezręcznie sytuacje, w których muszę się gimnastykować i dawać kosze - wolę po prostu zminimalizować ryzyko interakcji 🙂 Mężczyźni nie podchodzą do kobiet, które im się fizycznie nie podobają, więc dlaczego ja mam takim typom poświęcać swój czas? Oczywiście nie tyczy się to znajomych, którzy są nieatrakcyjni, ale ich po prostu lubię jak kumpli - mam tu na myśli sytuacje, które są ewidentnym podrywem. Nie mam zamiaru tracić czasu na mężczyzn, którzy są dla mnie fizycznie odpychający, a którzy ewidentnie chcieliby ode mnie czegoś więcej niż rozmowa bo żadnej ze stron taka znajomość nie da satysfakcji 🙂

Edytowano przez Mizo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

No i co ci po tych komplementach? I tak miała na ciebie wyjèbane finalnie. Liczą się suche fakty a nie piękne słówka i prdolenie komplementów z których nic dla nas nie wynika. Naiwny męski deklu. Do miłości nikogo nie zmusisz ale czaruj dalej swoją rzeczywistość. Tak się rodzą psychole z obsesjami. 

bardzo duzo dla mnie z nich wynika. np widzisz, zaden przystojniaczek nie zrobil na niej takiego wrazenia jak ja, wg niej. widzisz ile wart jest ten twoj wyglad. no jak to mozliwe ze taki brzydal jest lepszy od przystojniaczka... dla mnie niesamowity komplement 🙂 sr.am na moj wyglad i obchodzi mnie tylko to co ona mysli o mnie czyli o moim charakterze i tym jaki jestem wiec juz skoncz odpisywac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

No i co ci po tych komplementach? I tak miała na ciebie wyjèbane finalnie. Liczą się suche fakty a nie piękne słówka i prdolenie komplementów z których nic dla nas nie wynika. Naiwny męski deklu. Do miłości nikogo nie zmusisz ale czaruj dalej swoją rzeczywistość. Tak się rodzą psychole z obsesjami. 

Tu masz 100% racji 🙂

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Mam dokładnie tak samo. Tacy przeciętni/brzydcy w moim odczuciu faceci chodzący na ulicy zupełnie mnie nie ruszają - szczerze mówiąc nawet nie zwracam na nich uwagi. Są mi całkowicie obojętni i nigdy nie nawiazuje z takimi nawet kontaktu wzrokowego żeby przypadkiem nie odebrali tego jako przejaw jakiegoś zainteresowania. Nie lubię po prostu kogoś wprowadzać w błąd i mieć potem jakieś niezręcznie sytuacje, w których muszę się gimnastykować i dawać kosze - wolę po prostu zminimalizować ryzyko interakcji 🙂 Mężczyźni nie podchodzą do kobiet, które im się fizycznie nie podobają, więc dlaczego ja mam takim typom poświęcać swój czas? Oczywiście nie tyczy się to znajomych, którzy są nieatrakcyjni, ale ich po prostu lubię jak kumpli - mam tu na myśli sytuacje, które są ewidentnym podrywem. Nie mam zamiaru tracić czasu na mężczyzn, którzy są dla mnie fizycznie odpychający, a którzy ewidentnie chcieliby ode mnie czegoś więcej niż rozmowa bo żadnej ze stron taka znajomość nie da satysfakcji 🙂

 

 

 

 

 

moze masz ladny ryj po umalowaniu oczywiscie ale w srodku jestes jeb/iacym szambem 🙂 nie chcialbym nawet nas/rac na ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Tu masz 100% racji 🙂

 

Wiem ze mam. Debyl się podniecił bo jakaś typiara go pod niebiosa wychwala oczywiście ignorując kwestie wyglądu. To typowy suchar. Jesteś wspaniały ale nie dla mnie haha błagam. I to męskie żałosne ego ze żaden przystojniaczek tego nie usłyszał tylko on brzydal. Łał imponujesz. A skąd ty możesz wiedzieć co i komu ona mówi? Żal mi was. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

moze masz ladny ryj po umalowaniu oczywiscie ale w srodku jestes jeb/iacym szambem 🙂 nie chcialbym nawet nas/rac na ciebie

Bo jest szczera a ciebie to boli? To ma być nieszczera czy może poświecić siebie i swoje życie dla kogoś kto jej nie pasuje tylko dlatego żeby ciebie uszczesliwic? Bardziej żałosnych gadek nie czytałam dawno. Mówił tata nie bierz chłopa desperata. 😹

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra sprdalam stad bo ktoś musi pracować na takich zyebow jak wy którzy pierdza w stołek i udają ze myślą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

bardzo duzo dla mnie z nich wynika. np widzisz, zaden przystojniaczek nie zrobil na niej takiego wrazenia jak ja, wg niej. widzisz ile wart jest ten twoj wyglad. no jak to mozliwe ze taki brzydal jest lepszy od przystojniaczka... dla mnie niesamowity komplement 🙂 sr.am na moj wyglad i obchodzi mnie tylko to co ona mysli o mnie czyli o moim charakterze i tym jaki jestem wiec juz skoncz odpisywac

Ha ha a skąd wiesz ze żaden przystojniak nie zrobił na niej takiego wrażenia jak Ty? Bo Ci tak powiedziala?😂 powiedzieć mogla wszystko, aby Cie pocieszyć...myslisz ze kobiety nie kłamia i mówią zawsze to co na prawdę myślą? Nie bądź naiwny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

bardzo duzo dla mnie z nich wynika. np widzisz, zaden przystojniaczek nie zrobil na niej takiego wrazenia jak ja, wg niej. widzisz ile wart jest ten twoj wyglad. no jak to mozliwe ze taki brzydal jest lepszy od przystojniaczka... dla mnie niesamowity komplement 🙂 sr.am na moj wyglad i obchodzi mnie tylko to co ona mysli o mnie czyli o moim charakterze i tym jaki jestem wiec juz skoncz odpisywac

Sorry, ale jak dla mnie to dziewczyna po prostu w kulturalny sposób dała Ci kosza. Gdyby faktycznie się tak zachwyciła Twoim charakterem, to byłaby w stanie przyknąć oko na to, że nie należysz do najatrakcyjniejszych... Albo wyjątkowo ją odpychasz fizycznie i nie dała rady się do Ciebie przekonać, albo zwyczajnie powiedziała Ci kilka miłych słów o charakterze, żeby nie było Ci przykro 🙂

 

moze masz ladny ryj po umalowaniu oczywiscie ale w srodku jestes jeb/iacym szambem 🙂 nie chcialbym nawet nas/rac na ciebie

Szczerze? Średni. Ale to nadal nie znaczy, że mam się zmuszać do znajomości z kimś, kto nie jest w moim typie 🙂 Ja jakoś nie mam problemu z tym, że jakiś facet przykładowo uznałby, że mu się nie podobam albo jestem dla niego za licha pod względem aparycji. Po prostu z pokorą przyjmuje to, że zainteresowanie nie musi być obustronne i się z tym zwyczajnie godzę. Szkoda, że Ty tego nie potrafisz... 🙂

 

Wiem ze mam. Debyl się podniecił bo jakaś typiara go pod niebiosa wychwala oczywiście ignorując kwestie wyglądu. To typowy suchar. Jesteś wspaniały ale nie dla mnie haha błagam. I to męskie żałosne ego ze żaden przystojniaczek tego nie usłyszał tylko on brzydal. Łał imponujesz. A skąd ty możesz wiedzieć co i komu ona mówi? Żal mi was. 

No dokładnie. Takie wymówki to zwyczajny kosz, bo facet się jej nie spodobał. Może go polubiła i nie chciała być dla niego chamska, więc mu pocukrowała a ten się podjarał i żyje tym komplementem. Trochę to śmieszne biorąc pod uwagę, że ma się do czynienia z facetem dorosłym a nie nastolatkiem... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Dobra sprdalam stad bo ktoś musi pracować na takich zyebow jak wy którzy pierdza w stołek i udają ze myślą. 

nie zapomnij przed wyjsciem umalowac paskudnego ryja 😄

 

Ha ha a skąd wiesz ze żaden przystojniak nie zrobił na niej takiego wrażenia jak Ty? Bo Ci tak powiedziala?😂 powiedzieć mogla wszystko, aby Cie pocieszyć...myslisz ze kobiety nie kłamia i mówią zawsze to co na prawdę myślą? Nie bądź naiwny.

i kolejna 😄 "chciala cie pocieszyc" 😄 dziwne ze trwalo to pocieszanie ponad 2 lata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

nie zapomnij przed wyjsciem umalowac paskudnego ryja 😄

i kolejna 😄 "chciala cie pocieszyc" 😄 dziwne ze trwalo to pocieszanie ponad 2 lata...

No właśnie nie zamierzam bo mam wyjèbane co jakiś męski brzydal sądzi o moim nieumalowanym ryju. Tym bardziej mój szpetny ryj nie będzie interesował tych przystojnych. Widocznie była desperatka która szukała pocieszania a ze się nawinales no cóż. Ale pocieszaj się dalej. Ty i tobie podobni. Sajonara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

No właśnie nie zamierzam bo mam wyjèbane co jakiś męski brzydal sądzi o moim nieumalowanym ryju. Tym bardziej mój szpetny ryj nie będzie interesował tych przystojnych. Widocznie była desperatka która szukała pocieszania a ze się nawinales no cóż. Ale pocieszaj się dalej. Ty i tobie podobni. Sajonara

no nie wiem, powinnaś spełniać wymagania klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

moze masz ladny ryj po umalowaniu oczywiscie ale w srodku jestes jeb/iacym szambem 🙂 nie chcialbym nawet nas/rac na ciebie

Swoje byle/niedoszłe w chwili wzburzenia też tak czule komplementowales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie musze sie pocieszac. ona tylko potwierdzila to co mysle od dawna 😄 np to ze wiekszosc przystojniaczkow to chodzace gowna i nie dorastaja mi do piet 🙂 znam wielu takich przystojnaiczkow i to co mowia o swoich i nie tylko swoich kobietach 😄 wolicie tego nie wiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Swoje byle/niedoszłe w chwili wzburzenia też tak czule komplementowales? 

akcja - reakcja. tutaj mamy krolewne ktora nawet nie zaszczyci kogos swoim spojrzeniem. od takich deb/ilek trzeba trzymac sie jak najdalej, nawet gdyby byly miss wszechswiata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

akcja - reakcja. tutaj mamy krolewne ktora nawet nie zaszczyci kogos swoim spojrzeniem. od takich deb/ilek trzeba trzymac sie jak najdalej, nawet gdyby byly miss wszechswiata

Zaszczycić zaszczyci mało kto gada na oślep...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
 

ja nie musze sie pocieszac. ona tylko potwierdzila to co mysle od dawna 😄 np to ze wiekszosc przystojniaczkow to chodzace gowna i nie dorastaja mi do piet 🙂 znam wielu takich przystojnaiczkow i to co mowia o swoich i nie tylko swoich kobietach 😄 wolicie tego nie wiedziec.

Wystarczy mi to, co Ty piszesz o kobietach i jak się do nich zwracasz. Ci przystojni nawet jeśli są źli, to chociaż mają atut w postaci urody - Ty nie masz nic 🙂 Faceta poznaje się po tym czy ma szacunek do wszystkich ludzi (tych których lubi i tych których nie lubi) a nie po tym, że jest milutki dla laski, którą ma ochotę przelecieć. To, że próbujesz być dla niej ideałem by ją zdobyć nie znaczy, że taki jesteś naprawdę. Widocznie dziewczyna Cię przejrzała i sobie dała spokój... Szczęście dla niej 🙂

Edytowano przez Mizo
  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

myslisz ze kobiety nie kłamia i mówią zawsze to co na prawdę myślą? Nie bądź naiwny.

O, czyli jednak potraficie przyznać, że nie tylko mężczyźni są źli i kłamią 🙂 jest postęp 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też jakbym chciała dać facetowi miłego kosza tak żeby go to za bardzo nie zabolało to też bym mu powiedziała że ma fajny charakter, jest dobry ale nic z tego nie będzie. Nie wiedziałam że faceci też bywają aż tak naiwni, jakbyś jej sie aż tak bardzo spodobał z tego charakteru to by z Tobą była ale widocznie nawet ten niby fantastyczny charakter jej nie zatrzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

No właśnie nie zamierzam bo mam wyjèbane co jakiś męski brzydal sądzi o moim nieumalowanym ryju. Tym bardziej mój szpetny ryj nie będzie interesował tych przystojnych. Widocznie była desperatka która szukała pocieszania a ze się nawinales no cóż. Ale pocieszaj się dalej. Ty i tobie podobni. Sajonara

Doklasnie, pewnie miała jakieś korzyści z tego pocieszania go i komplementowania (wiedziała ze tym robi mu nadzieję). Podejrzewam ze jakieś, nawet jeśli były drobne, to jednak miala z tej znajomosci korzyści finansowe, może cos czasem jej kupił, obiad postawil, jakieś prezenciki, a to do domu podwiozl, czyms się jej przysłużył żeby wkupic sie w jej laski (bo moze ona w końcu ,,przejrzy na oczy" i da mu szanse). Ile to kobiet tak robi, wykorzystuje facetów którzy sami sie tak podkladaja swa sluzalcza postawą, robiąc im ciągle nadzieje, zwodzac ich aż wkoncu stwierdzają ze nie mogą z nimi sie związać...tutaj to trwało 2 lata wiec na 99% tak było 😉. Oczywiście on będzie sie wypierał, no jaassne, bo uwierze ze ona tak bezinteresownie go komplementowala i utrzymywała ta relacje 2 lata 😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
 

Wystarczy mi to, co Ty piszesz o kobietach i jak się do nich zwracasz. Ci przystojni nawet jeśli są źli, to chociaż mają atut w postaci urody - Ty nie masz nic 🙂 Faceta poznaje się po tym czy ma szacunek do wszystkich ludzi (tych których lubi i tych których nie lubi) a nie po tym, że jest milutki dla laski, którą ma ochotę przelecieć. To, że próbujesz być dla niej ideałem by ją zdobyć nie znaczy, że taki jesteś naprawdę. Widocznie dziewczyna Cię przejrzała i sobie dała spokój... Szczęście dla niej 🙂

akcja - reakcja. chamstwo za chamstwo. taka niby madra a nie zna takich podstawowych zasad kontaktow miedzyludzkich. tylko takie falszywe kre/tynki jak ty sie nie wkurzaja, ja przynajmniej jestem prawdziwy. a poza tym to ze jednej sie nie podobalem z ryja nie znaczy ze wszytskim. wiec cos tam jednak chyba mam. ale glownie slyszalem wiele komplementow na temat tego jaki jestem, od wielu osob a to dla mnie najwazniejsze. moj wyglad malo mnie obchodzi. tylko puste tepaki ciesza sie jak ktos im powie ze ladnie wyglada. zapominaja ze wyglad to sprawa tymczasowa. wiec sama sobie odpowiedz, co zostanie z takiego chu/jowego przystojniaczka jak zbrzydnie 😄

Edytowano przez ZZZqqq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Doklasnie, pewnie miała jakieś korzyści z tego pocieszania go i komplementowania (wiedziała ze tym robi mu nadzieję). Podejrzewam ze jakieś, nawet jeśli były drobne, to jednak miala z tej znajomosci korzyści finansowe, może cos czasem jej kupił, obiad postawil, jakieś prezenciki, a to do domu podwiozl, czyms się jej przysłużył żeby wkupic sie w jej laski (bo moze ona w końcu ,,przejrzy na oczy" i da mu szanse). Ile to kobiet tak robi, wykorzystuje facetów którzy sami sie tak podkladaja swa sluzalcza postawą, robiąc im ciągle nadzieje, zwodzac ich aż wkoncu stwierdzają ze nie mogą z nimi sie związać...tutaj to trwało 2 lata wiec na 99% tak było 😉. Oczywiście on będzie sie wypierał, no jaassne, bo uwierze ze ona tak bezinteresownie go komplementowala i utrzymywała ta relacje 2 lata 😆

no prosze jaka analiza 😄 na swojej podstawie ja oceniacie jak widze 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

no prosze jaka analiza 😄 na swojej podstawie ja oceniacie jak widze 😄

Wiedziałam.ze tu będzie atak personalny, ze niby ja taka jestem i sadze po sobie 😂. Nie, sadze po innych kobietach, choć wiadomo ze nie wszystkich, ale przyznaje ze kobiety takie są jeśli widza faceta który na sile próbuje Sie przypodobać to korzystają z jego zasobów, jakie ma im do zaoferowania nawet jeśli nie są nim zainteresowane, ale zwodza takiego i mu od razu nie powiedzą co jest grane żeby mieć jak najwięcej korzyści z tej znajomości. To tak samo jak facet zwodzi kobietę, kłamie, ze ja kocha byleby mieć regularny seks (jak nie ma lepszej na horyzoncie).Tutaj, mogę sie założyć ze ta kobieta tak Cie zwodzila i karmiła pięknymi slowkami a Ty połknales haczyk. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie raz kobieta zwodzi faceta bo jest dobry i sie zastanawia czy brać brzydala z desperacji, bo żaden lepszy sie nie nawinął. Niektóre kobiety z innych powodów dają facetom nadzieje a ten sie podjarał. Faceci też zwodzą niektóre kobiety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
 

akcja - reakcja. chamstwo za chamstwo. taka niby madra a nie zna takich podstawowych zasad kontaktow miedzyludzkich. tylko takie falszywe kre/tynki jak ty sie nie wkurzaja, ja przynajmniej jestem prawdziwy. a poza tym to ze jednej sie nie podobalem z ryja nie znaczy ze wszytskim. wiec cos tam jednak chyba mam. ale glownie slyszalem wiele komplementow na temat tego jaki jestem, od wielu osob a to dla mnie najwazniejsze. moj wyglad malo mnie obchodzi. tylko puste tepaki ciesza sie jak ktos im powie ze ladnie wyglada. zapominaja ze wyglad to sprawa tymczasowa. wiec sama sobie odpowiedz, co zostanie z takiego chu/jowego przystojniaczka jak zbrzydnie 😄

A może po prostu ludzie stabilni emocjonalnie i mający choć trochę ogłady się tak nie zachowują? Pomyślałeś o tym? To, że nie potrafisz nad sobą panować w gniewie świadczy o tym, że masz nie tylko z wyglądem na bakier, ale również i z charakterem. Żadna normalna kobieta nie zwiąże się z facetem, który nie kontroluje swoich wybuchów agresji 🙂

A teraz zdradzę Ci brutalną prawdę... Wyobraź sobie, że atrakcyjny fizycznie facet nie musi być głupi i może mieć też fajną osobowość! Rozumiem, że to ciężkie do zaakceptowania dla kogoś, kto nie ma ani jednego ani drugiego, ale żeby komuś umniejszać tylko dlatego, bo wygrał na loterii genowej? Zazdrość to obrzydliwa cecha, staram się takich toksycznych osób unikać jak ognia 🙂

 

Edytowano przez Mizo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są też tacy faceci i sama nawet znam co chodzą latami z jedną kobietą żeby po roku ożenić się z inną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Są też tacy faceci i sama nawet znam co chodzą latami z jedną kobietą żeby po roku ożenić się z inną.

No wlasnie, wezmą sobie taka z braku laku, kłamią przez lata nawet ze niby ja kochają a tak na prawdę są z nia żeby nieć regularny seks. Jak wkoncu poznają ta wymarzoną w której sie zakochooja to inaczej to wygląda, zaraz jest ślub 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

za duzo znam takich "fajnych" przystojniaczkow zeby mi tu sciemniac o nich. ale wy musicie same na wlasnej skorze sie przekonac, co same w sumie stworzylyscie. 😄 ja wszystko pisalem dla dobra kobiet i jak to sie skonczylo? 😄 nagle okazalo sie ze ta ktora mowila mi komplementy klamala i chciala mnie wykorzystac 😄 to ze nie przeklinasz i piszesz spokojnie nic nie znaczy. wy potraficie bez przeklenstw pokazac dokladnie jakie macie zawistne i wredne charakterki. zaluje ze chcialem waszego dobra. a latajcie za przystojniaczkami i wychwalajcie ich pod niebiosa 😄 tylko ze wzgledu na ryj a pozniej placzcie po forach. jesli o nas chodzi to nie macie pojecia jak cala sytuacja wygladala. nie macie pojecia o najwazniejszym co pokazalo wiele razy ze szczerze na pewno jej na mnie bardzo zalezalo. 🙂 poza tym nie tylko od niej pewne teksty slyszalem. tak wiec no - sr/am na takie jak wy, znawczynie gowno wiedzace o pewnych sytuacjach. jestescie dokladnie takie jak opisalyscie, pieprzone pustaki z brzydkimi ryjami, musiscie sie umalowac zeby jakotako wygladac ale ryje wyszczekane i najmadrzejsze, majace czelnosc miec jakies wymagania. zobaczymy ile warty bedzie wyglad jak kolo 40 nawet makijaz wam nie pomoze w miare normalnym wygladaniu. ja mam za dobre serce do kontaktow z takimi scierami. na szczescie dziewczyna ktora kocham przejela od was tylko ta jedna chu/jowa ceche i mam nadzieje ze kiedys zrozumie i sie jej pozbedzie, wlasciwie to jestem tego pewny. zegnam.

Edytowano przez ZZZqqq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

za duzo znam takiech "fajnych" przystojniaczkow zeby mi tu sciemniac o nich. ale wy musicie same na wlasnej skorze sie przekonac, co same w sumie stworzylyscie. 😄 ja wszystko pisalem dla dobra kobiet i jak to sie skonczylo? 😄 nagle okazalo sie ze ta ktora mowila mi komplementy klamala i chciala mnie wykorzystac 😄 to ze nie przeklinasz i piszesz spokojnie nic nie znaczy. wy potraficie bez przeklenstw pokazac dokladnie jakie macie zawistne i wredne charakterki. zaluje ze chcialem waszego dobra. a latajcie za przystojniaczkami i wychwalajcie ich pod niebiosa 😄 tylko ze wzgledu na ryj a pozniej placzcie po forach. jesli o nas chodzi to nie macie pojecia jak cala sytuacja wygladala. nie macie pojecia o najwazniejszym co pokazalo wiele razy ze szczerze na pewno jej na mnie bardzo zalezalo. 🙂 poza tym nie tylko od niej pewne teksty slyszalem. tak wiec no - sr/am na takie jak wy, znawczynie gowno wiedzace o pewnych sytuacjach. jestescie dokladnie takie jak opisalyscie, pieprzone pustaki z brzydkimi ryjami, musiscie sie umalowac zeby jakotako wygladac ale ryje wyszczekane i najmadrzejsze, majace czelnosc miec jakies wymagania. zobaczymy ile warty bedzie wyglad jak kolo 40 nawet makijaz wam nie pomoze w miare normalnym wygladaniu. ja mam za dobre serce do kontaktow z takimi scierami. na szczescie dziewczyna ktora kocham przejela od was tylko ta jedna chu/jowa ceche i mam nadzieje ze kiedys zrozumie i sie jej pozbedzie, wlasciwie to jestem tego pewny. zegnam.

a co ona miala za swietne cechy charakteru ktorych nie mialaby inna kobieta? tak sobie czytam i to niezdrowe mi sie wydaje, jak ktos nas nie chce to po co tak sobie glowe zatruwac obsesyjnie.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×