Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Orchidea19

Nie mogę w internecie poznać faceta

Polecane posty

Czy ja naprawdę tak dużo wymagam? Oceńcie...

Mam konta w aplikacjach randkowych - Badoo i Tinder. 

Po 1, mam tam w opisie zawarte informacje o sobie typu: co studiuję, zainteresowania, czego oczekuję oraz że nie szukam jednorazowego seksu czy relacji tylko na tym opartych. 
Niestety jeszcze się nie spotkałam, żeby którykolwiek z facetów z którym pisałam to przeczytał. A to jest raptem parę zdań! I padają pytania, co studiuję, oraz czy spotkam się na seks. A mam to zawarte w opisie w kilku zdaniach! 

Po 2, trochę denerwuje mnie to, że jak któryś do mnie napisze, to nie potrafią porozmawiać trochę dłużej, tylko ja odpisuję odrazu, a oni robią nawet godzinne przerwy. I rozmowa raptem na jedną kwestię potrafi się ciagnąć pół dnia i do niczego nie prowadzi.

3 - Nie mam nic przeciwko, abym to ja pierwsza napisała, ale jak już napiszę, to mam wrażenie, że takiemu facetowi już nie zależy na prowadzeniu żadnej rozmowy, tylko na zadawaniu mu pytań aby mógł sam siebie zaprezentować. Jak chcę, aby to on zaczął jakiś temat, bo ja już swój wyczerpalam, nie odzywa się. Gdy się pożegnam, to pisze „Ok spoko, To odezwiesz się jak będziesz miała czas”. I kontakt się urywa. 

4 - Większość nie chce się spotykać, tak po koleżeńsku po prostu, tylko chcą umówić się na seks. Albo przyjaźń z relacją erotyczną. Ja tego nie zamierzam robić, ale większość facetów uparcie mnie chce przekonać, żebym spróbowała, że związek i uczucia to przeżytek... Czy to ja jestem zacofana, że chce faceta najpierw poznać, poczuć jakąś więź, a dopiero potem pójść do łóżka? Nie potrafiłabym się rozebrać od tak przed obcą osobą. 

Czy to ma sens? Czy może po prostu lepiej dać sobie spokoj i słuchać głosu serca? Bo w głębi duszy czuję, że nie uda mi się nikogo tam poznać, że to samo przyjdzie w swoim czasie.