Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Kokomoko

Robić sport i zdrowo gotować tylko dla siebie. Czyli Żulia

Polecane posty

51 minut temu, SollAsakura napisał:

Coś ciekawego było na ostatnich stronach bo nie zdążyłam nadrobić? 

Widocznie Julia zbyt wiele prawdy o sobie przeczytała, to i wątek poleciał

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, chciałam po pracy sobie poczytać, a tu nie ma co. Chyba ktoś za dużo prawdy napisał, że Jujka tak się podnieca kupnem domu, jakbym sama go kupiła za swoje pieniądze i bez pomocy Lolka. Żenada. Niech ona w końcu się przyzna, że to wszystko, co teraz ma, to jego zasługa, a nie jej. Materialistka chora. Zazdrości wszystkim, którzy mają więcej od niej i wmawia, że to inni zazdroszczą jej. Ale naprawdę nie ma czego Żulio Ci zazdrościć. Ani urody, ani figury, ani inteligencji, ani ambicji, ani wykształcenia, ani mądrości u Ciebie. 🤷🏼‍♀️

  • Like 8
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było o tym, ze oddała dziecko na 6 godz. niani, zeby mogła tic- toki nagrywać....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Zadra napisał:

Było o tym, ze oddała dziecko na 6 godz. niani, zeby mogła tic- toki nagrywać....

 

To jest przecież jej ciężka praca! 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I to jest odpowiedzialna matka i dorosła osoba ?

Obserwuje różne insta mamy,Ola Tatka,mamy lamy itp i te kobiety dają sobie radę z dziećmi ba robią różne zdrowe i dobre obiady,mają czysto w domu...ja nie wiem w czym ten przygłup widzi problem ?jedyne co ona potrafi to kupować szmaty i nagrywać tik toki?I to jest matka ?Dlaczego ten ... zdecydował się na dzieci...jest fatalną matką ,nie potrafi zająć  się sobą a co dopiero dziećmi...i coraz więcej ludzi to widzi.

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Julia coś przestała monologi po francusku na insta. Czyżby nie miał kto tego tłumaczyć? 

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, niestety wątek został usunięty i nie zdarzyliscie mi odp na mała zagadkę. Wiec zapytam ponownie: co to znaczy mam dużo pracy na komputerze ??

Musze nagrać kilka tiktokow 😂👍

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, SarnaParis napisał:

Julia coś przestała monologi po francusku na insta. Czyżby nie miał kto tego tłumaczyć? 

Pewnie Aga miała dużo lekcji i nie miała czasu jej napisać tego.

Dla mnie to jest oczywiste, ze to nie zulia pisała po francusku. Znam ten język a poza tym słyszałam na jakim poziomie jest zulia, kiedy rozmawiała z lolo etc

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoła już 2 tygodnie otwarta, zrobiła już ten zdrowy obiad i sporty czy jeszcze ani razu? 😂

  • Haha 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy kojarzycie ale dawno temu była tutaj taka fajna dziewczyna która pisała „historyjki” o pani z socjalu.

To było mega śmieszne, napisz coś pls 😊👍

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, Gościnnna napisał:

Szkoła już 2 tygodnie otwarta, zrobiła już ten zdrowy obiad i sporty czy jeszcze ani razu? 😂

Filmów też nie ma więcej jakos, a przecież mialo się tyle zacząć dziać na tym juczjubie jej. Miala juz wrocic i nie znikać.😅

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Człowiek pojedzie na urlop. Wraca a tu tyle wątków pozjadali... 😞

  • Sad 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Inoom napisał:

Filmów też nie ma więcej jakos, a przecież mialo się tyle zacząć dziać na tym juczjubie jej. Miala juz wrocic i nie znikać.😅

Kara za komentarze pod ostatnim vlogiem....

Ona nie ma czasu teraz nagrywać na yt, bo rozkręca swoją karierę na tic- toku

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, AlicjaParis napisał:

Nie wiem czy kojarzycie ale dawno temu była tutaj taka fajna dziewczyna która pisała „historyjki” o pani z socjalu.

To było mega śmieszne, napisz coś pls 😊👍

Jedną z dziewczyn od historyjek byłam ja 😄 Niestety nie śledzę jej już aż tak, czytam jedynie co piszecie, ale może znajdzie się ktoś chętny. Sama lubiłam panią z socjalu 😄 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, ze stary wątek poleciał. To już wiemy co to znaczy, ze Zulia ma dużo pracy na komputerze 😂😂😂

  • Like 1
  • Haha 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skasowali temat? po co kasują temat.. jak my tu piszemy po polsku, a ona teraz wszystko pod francuską widownie robi... 

i widzę na insta reklamy same robi... na tiktoku tylko po francusku, a film kiedy na polskim YT? 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Zadra napisał:

Kara za komentarze pod ostatnim vlogiem....

Ona nie ma czasu teraz nagrywać na yt, bo rozkręca swoją karierę na tic- toku

nie wiem co to jest ten tik tok, nie moja epoka chyba, weszłam zalogowałam się, obejrzałam kilka innych polecanych, i stwierdziłam  - Julia Twoje tiktoki to dno... przemyśl sprawę, albo nie kręć tego, szkoda twojego czasu.. są o wiele lepsze niż Twoje 😜 

  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ania H99 napisał:

nie wiem co to jest ten tik tok, nie moja epoka chyba, weszłam zalogowałam się, obejrzałam kilka innych polecanych, i stwierdziłam  - Julia Twoje tiktoki to dno... przemyśl sprawę, albo nie kręć tego, szkoda twojego czasu.. są o wiele lepsze niż Twoje 😜 

Bo za co Julia by się nie brała wychodzi mocno średnio. Może ona jeszcze szuka na której platformie ma się wybić i zbić miliony. Aż dziwne, że jeszcze nie ma jej na twitchu, tam za każdą subskrypcje trzeba płacić. Aż dziwne że nie chce swoich nowych mądrości życiowych mówić na zywo na streamie 😂😂😂

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a tak w ogóle co z tym nakazem noszenia maseczek na dwór we Francji o czym raz wspomniała żulia? bo Agnes ma zdjęcia w maseczce, czyli noszą, a ona co? mandacik ? 😜 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, AnneViolette napisał:

Wyobrażacie sobie stream "24h z Julią"? 😄 

Byłoby goha 3zl 😂

  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jest środa wiec najgorszy dzień dla zulii. We Francji, większość dzięki w środy ma lekcje do 11.30, później jest przerwa na obiad a następnie idą na zajęcia dodatkowe, na które je zapisali rodzice. Np balet, języki, rysunek.

Alexa jak widać nigdzie nie zapisała wiec siedzi w domu, a herbata ma wolne od niani cały dzień. Wiec wyobraźcie sobie jak musi być żulia dziś szczęśliwa 😊

  • Like 2
  • Haha 9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×