Skocz do zawartoci
Szukaj w
  • Wicej opcji...
Znajd驕 wyniki, kt籀re zawieraj...
Szukaj wynik籀w w...
Smerfik0987

Pani na w籀zku z psem i chlopakiem

Polecane posty

9 godzin temu, HiacyntaBukiett napisa:

Nie ma dzis bloku reklamowego不不不不不michal wygral po co sie starac不不不不na un coraz ciekawiej不不不不

Nie ma bloku reklamowego, ale jest od razu przezibienie i gorczka

Twoje komentarze na UN to zoto

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
53 minuty temu, tylko obb napisa:

pudlowa wylaczyla komentarze na ig?

Ona ostatnio na noc wycza jak idzie spa bo si boi ze nie zapanuje nad tym A i tak pewnie p籀 nocy pilnuje. Tu niby si kadzie idzie spa, gerberka opierniczy jak mae dziecko przed snem a za chwil wida jak odpisuje na komentarze Ja nie chce wiedzie jakie ma nerwy jak internet wysiadzie

  • Like 1

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Kaka drugi dzie prze髒ywa imbe z Michaem... No co Kasiu boli prawda o samej sobie ??

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Stwierdzenie, 髒e przezibienie wykacza bardziej ni髒 nowotw籀r i inne choroby rozo髒yo mnie na opatki... Brakuje mi s籀w...

  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Mnie to rozwali tekst jej dotyczcy prawka jej odpowiedz Ze jej stan si pogorszy i nie jest wstanie zrobi prawka Par miesicy temu jako fakt ze nie widzi na jedno oko nie przaszkodzi jej w myleniu o zrobieniu prawka bo jak Sama napisaa ma oczy dobre a teraz nagle juz nie da rady. Te jej zoliwoci s tak zenujace jak ona sama

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
25 minut temu, Audreyxoxo napisa:

Stwierdzenie, 髒e przezibienie wykacza bardziej ni髒 nowotw籀r i inne choroby rozo髒yo mnie na opatki... Brakuje mi s籀w...

Ja to wykacza stres i gupota po tym co zrobia. Tylko jak jej si pisao i tumaczya 髒eby si w kocu ogarna bo robi pomiewisko z siebie to dalej parla do przodu nie zwa髒ajc na nic. To ma za swoje. Ona i tak nie wycignie wniosk籀w bo jest zbyt zachlanna 髒eby odpuci.

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
25 minut temu, Audreyxoxo napisa:

Stwierdzenie, 髒e przezibienie wykacza bardziej ni髒 nowotw籀r i inne choroby rozo髒yo mnie na opatki... Brakuje mi s籀w...

Ja to wykacza stres i gupota po tym co zrobia. Tylko jak jej si pisao i tumaczya 髒eby si w kocu ogarna bo robi pomiewisko z siebie to dalej parla do przodu nie zwa髒ajc na nic. To ma za swoje. Ona i tak nie wycignie wniosk籀w bo jest zbyt zachlanna 髒eby odpuci.

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Kaka ma ju髒 nowa specjalizacje Jest juz lekarzem hahah juz wie ze ma angine tylko dziwne ze nigdy przy tych przeziebieniach nie konsultowala si z lekarzem tylko braa aspiryna kt籀ra leczy wszystko No komedia

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Hahahahaha widziaycie owiadczenie kulfona Kaka i tak ju髒 nie wybrniesz szambo si wylao faszywcu

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
2 minuty temu, Montenegro napisa:

Hahahahaha widziaycie owiadczenie kulfona Kaka i tak ju髒 nie wybrniesz szambo si wylao faszywcu

Where?

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Do przewidzenia bylo不不不不tak oczywiscie manipulacja不不不samo sie napisalo i samo cofnelo不不不不... sie pali po kom. Na Un. Jak zwykle klamstwo不不不不

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Laski, ktoras mi stresci co za drama z Kaska? Cos napisala? W zwiazku z glosowaniem na czlowirka bez barier?

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Sp籀jrzcie na story Kasi oczywicie wybiela sie na temat tych synnych screen籀w i oczywicie wciska, 髒e te rozmowy s wycite不

Edytowano przez Nina911

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

obejrzalam skriny powyzeji nie wiem co i gdzie i jak byo tu wycite z kontekstu...

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
1 minut temu, rere93 napisa:

obejrzalam skriny powyzeji nie wiem co i gdzie i jak byo tu wycite z kontekstu...

Wazne ze pudlowa wie不wyciete i koniec不a ze dowodow brak coz不k mowi ze tak to tak. Czego sie czepiasz?手手不不不不不

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
1 minut temu, HiacyntaBukiett napisa:

Swoja droga gdzie psychofanki pudlowej? Od wczoraj siedza jak myszy pod miotla不不不不

One s ale na ttv tam siedz i slodza kasce

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
1 godzin temu, Smerfik0987 napisa:

Kaka ma ju髒 nowa specjalizacje Jest juz lekarzem hahah juz wie ze ma angine tylko dziwne ze nigdy przy tych przeziebieniach nie konsultowala si z lekarzem tylko braa aspiryna kt籀ra leczy wszystko No komedia

I przy ilosci lekow ktore bierze ja bym sie bala cokolwiek wziac

Dla jej zdrowia psychicznego powinna sie wycofac z social mediow - uzbierala ile uzbierala, ma mieszkanie, ma co jesc, faceta, prace - niektorzy niepelnosprawni o tych rzeczach moga pomarzyc

Niech sobie da spokoj ze sprzedawaniem tej prywaty i pokazywaniem wszystkiego - acznie z rozprawianiem o pampersach i okresie, wiem ze to normalne sprawy ale juz bez przesady

Edytowano przez Creepy

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Hiacynto, a moje zdanie jest takie, nie piszmy w UN o Buce, bo pulica tylko zaciera rce, 髒e rozkrca si aferka o kim innym ni髒 ona

ps. a mo髒ecie streci co tam w tej "odezwie" ?, bo na jednym koncie mam bana, a na drugim nie widz IS

  • Like 1

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
4 minuty temu, Ewunia napisa:

Hiacynto, a moje zdanie jest takie, nie piszmy w UN o Buce, bo pulica tylko zaciera rce, 髒e rozkrca si aferka o kim innym ni髒 ona

ps. a mo髒ecie streci co tam w tej "odezwie" ?, bo na jednym koncie mam bana, a na drugim nie widz IS

Na wyludzaczkach masz posta. Profil jest otwarty od dzis

  • Thanks 1

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
5 minut temu, Ewunia napisa:

Hiacynto, a moje zdanie jest takie, nie piszmy w UN o Buce, bo pulica tylko zaciera rce, 髒e rozkrca si aferka o kim innym ni髒 ona

ps. a mo髒ecie streci co tam w tej "odezwie" ?, bo na jednym koncie mam bana, a na drugim nie widz IS

Masz racje sliczna兀 w idezwie bylo ze to manipulacja ze rozmowa jest pocieta wyrwana z kontekstu ze ona slowa zlego nue powiedziala na zadnego yczestnika konkursu i ze zaufala a ktos to wykorzystal不

  • Thanks 1

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
3 minuty temu, Balkonowy_chill napisa:

Na wyludzaczkach masz posta. Profil jest otwarty od dzis

Wiele razy pisaam, 髒e powinien by publiczny, bo inaczej nie ma to sensu, masz mojego suba,

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Czy ten film z byym Kasi jest gdzie dostpny?

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Ona jak zwykle wszysko naokolo i bez konkretow. Nikt nie mowi, ze powiedziala cos zlego o Michale, ale no jakos pozniej ani slowa, ze nie wygrala bo ustawione, bo hejterzyce. czemu glosno sie nie wypowiedziala? teraz bedzie na pewno szla przez zycie z przekonaniem, ze to garstka wiedzacych co dowala sfalszowala wynik. A Milka byl po prostu bardziej znany i lubiany.

Zal mi jej, bo widac, ze kalectwo padlo jej na mozg. Szkoda, ze nikt tego nie zauwaza i nie chce jej pomoc. Zastanawiam sie ciagle co Slawek na to jak slyszy jej brednie, wymyslanie, piptilikanie. Moze ona wierzy sama we wszystko co robi, moze jej glowa zaglusza negatywne zachowania i dzialania.

Mysle, ze ona ma pretensje do swiata o swoj los i teraz uwaza, ze moze wszystko, bo jej sie nalezy za te krzywdy.

Ale powtorze jeszcze raz:

KASKA, TWOJE CHOROBY SA WYNIKIEM TEGO, CO TERAZ ROBISZ

Przemysl to

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
3 minuty temu, Goscja napisa:

Czy ten film z byym Kasi jest gdzie dostpny?

To byla piosenka dla bylej na yt. Usunieta. Pudlowa zadzialala a potem na tt pokazala hak exowi ciasto piecze不

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach
4 minuty temu, Goscja napisa:

Czy ten film z byym Kasi jest gdzie dostpny?

To byla piosenka dla bylej na yt. Usunieta. Pudlowa zadzialala a potem na tt pokazala hak exowi ciasto piecze不

Udostpnij ten post


Link to postu
Udostpnij na innych stronach

Bd驕 aktywny! Zaloguj si lub utw籀rz konto

Tylko zarejestrowani u髒ytkownicy mog komentowa zawarto tej strony

Utw籀rz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj si

Posiadasz wasne konto? U髒yj go!

Zaloguj si

×