Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Stopomysłów

Stereotypowa rola kobiety vs związek z mężczyzna

Polecane posty

28 minut temu, dobra zmiana napisał:

to malo wiesz. ludzie chcą mieć to na co ich nie stać i to tyczy się też kobiet nawet madry janusz moze sie skusic na wdzieki jakiejs grazyny raz ze od pcozatku nie wiadomo ze to grazyna a dwa bywa ze sie zauroczy bo nie mysli pragmatycznie. faceci sa nieodporni na urodę i wdzięki kobiet tak samo jak kobiety są nieodporne na dobra materialne 😄 

No żeby nie wiedział że to grażyna to musieli by się widzieć góra 2 lub 3 razy bo jak więcej to takie rzeczy się widzi . Podsumowując Twoją teorię facieci lecą na wygląd u kobiet a kobiety na kasę tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, BoniBluBąbel napisał:

To teraz możemy juz sie odbić na wyższy poziom.

Boni, kocham Cię !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spotkałam się z różnymi zasadami życiowymi. To zależy od kobiety i mężczyzny jak sobie wybiorą i co im pasuje. Chodzi o to żeby się spełniali i byli w tym szczęśliwi. 

Są pary gdzie kobieta zajmuje się domem a facet pracuje i sa szczęśliwi.

Są pary gdzie obaj pracują,realizują się i są szczęśliwi.

Sa też nawet pary w których to kobieta utrzymuje faceta a facet zajmuje sie domem (nieliczne przypadki ale są).

Zależy od ludzi ,każdy musi wiedzieć czego chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2021 o 16:23, BoniBluBąbel napisał:

Grazyna sama sobie wybierze który frajer najlepiej sie sprawdzi jako płatnik. Dlatego tez mądry chlop omija Grażyny swoim siusiakiem.

mierne pojęcie ile takich Grażyn wśród celebrytek itp itd każda kobieta w pewnym momencie krytycznym zrobi wszystko żeby zapewnić dobry byt dziecku nawet kosztem ojca to raz a dwa w większości też patrzy na własną wygodę i komfortowe życie miłość i uczucie swoją drogą ale finanse muszą się zgadzać więcej takich patologi wśród prominentów niż wśród plebsu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×