Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Niburdiama

Co uważacie za najbardziej pociągające u kobiet?

Polecane posty

57 minut temu, maxym 43 napisał:

Hm...pomidorówka albo rosołek , może być ze świderkami lub łazankami.Na drugie mielone ,plus fryteczki i surówka z białej kapusty.😉

Menu dla niewymagających

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Solero napisał:

Wyraźnie napisałem. Znam takich co cali się skrobią

czyli ty nie z takich

i na jajkach szczotka z włosów

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, .Kobietka napisał:

Menu dla niewymagających

Dam się w alkowie wykazać😘

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, maxym 43 napisał:

Dam się w alkowie wykazać😘

To rozumiem 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To przykro mi Panowie, ale koncertowo odpadam, poniewaz nie chce mi sie opalać cały rok 🙂

Edytowano przez Niburdiama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Pocahontaz napisał:

czyli ty nie z takich

i na jajkach szczotka z włosów

 

Może tak normalny dla wielu inny 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Niburdiama napisał:

A jak sie ubierasz i czy tez cały rok jestes opalony? 

To nie ja pisałem o opaleniznie.  Tak czy siak wygląd kobiety ma duże znaczenie przy pierwszym kontakcie, w sumie przy drugim i każdym następnym też. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Jaaktozbyinny napisał:

To nie ja pisałem o opaleniznie.  Tak czy siak wygląd kobiety ma duże znaczenie przy pierwszym kontakcie, w sumie przy drugim i każdym następnym też. 🙂

Nie wiem po co pytałam, teraz opalenizna caloroczna weszla mi na psyche 😫

Edytowano przez Niburdiama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, Jaaktozbyinny napisał:

- dobry gust jeśli chodzi o ubiór, makijaż itp.  Kobiecy styl, nadazanie za modą

- kobiece zachowanie, delikatność, lekka nieśmiałość (nawet udawana), 

Po bliższym poznaniu

- pogoda ducha,

- ciesząca się życiem i swoją kobiecością 😉

- wesoła i mile usposobienie,

- wrazliwa

- zadbany dom i umiejętność gotowania.

 

Z tym gotowaniem to niekoniecznie 😎🤑 bardziej umiejetnosc jedzenia i delektowania Nim 😎🤑

Edytowano przez Niburdiama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale skoro nie jestem hot, a ktos i tak ciągnie do mnie ....to oznacza, że mnie ❤i wydaje mu sie hot bez opalenizny i garnków 🤗

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcialem wrzucić utwór z you tuba i mnie wywaliło...jak to zrobić, tak pytam z ciekawości😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Txt piszesz, edytujesz  i wstawiasz link

Edytowano przez .Kobietka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, .Kobietka napisał:

Txt piszesz, edytujesz  i wstawiasz link

Wtedy opcja ukryte mi wchodzi...

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, maxym 43 napisał:

Wtedy opcja ukryte mi wchodzi...

Do tej pory działało..

Ale chwilę temu faktycznie też mi ukryło- coś pozmieniali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opisałeś moja siostrę taka trzpiotka- chichotka a ma już 3 męża 😊

1 godzinę temu, bebe111 napisał:

co do zachowania

bardziej powazny charakter, nie jakas trzpiotka-chichotka, ktora wyje jak glupi do sera przy byle okazji. moze byc lekko wycofana, odpadaja gwiazdy, wszelkie dusze towarzystwa, ktorych wszedzie pelno, bo ja sam taki nie jestem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktos pisal o pogodzie ducha, tez tak uwazam.  

Zaspiewalam to mezowi na karaoke to sie prawie poplakal. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się słowo "wabiki". Można by wymieniać tak od stóp do głów takie różne szczegóły, które mogą przyciągać i niektóre to mają czy tak się ubiorą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Mariusz4 napisał:

Podoba mi się słowo "wabiki". Można by wymieniać tak od stóp do głów takie różne szczegóły, które mogą przyciągać i niektóre to mają czy tak się ubiorą.

Wymien wabiki 😎

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kafeteryjnym świecie nie miałabym najmniejszych szans nawet u tutejszych prawików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kafeteryjnym świecie nie miałabym najmniejszych szans nawet u tutejszych praw/ików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Kulfon napisał:

W kafeteryjnym świecie nie miałabym najmniejszych szans nawet u tutejszych praw/ików.

Przecież grasz czasami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Niburdiama napisał:

Wymien wabiki 😎

Można je podzielić na podgrupy ;), począwszy od wyglądu. Drugi to np dźwięczność głosu, trzeci, próczz ubioru, wyglad włosów, widocznych części ciała jak dłonie, paznokcie lub odsłoniętych, jak kawałek ramiona, szyi, dolnej części pleców oraz częsci dolnej czyli ud, łydek, a nawet palców stóp,. Dla podkręcenia atmosfery można, pokazywać np przy schyleniu się fragment majtek, haha widziałem to u Basi,  mega działa na wyobraźnię.

Odnośnie ubioru, fajnie dobrane zestawienie butów i spodni, nie ukrywam, oczarowało mnie takie:: czarne dżinsy i czarne buty na małym obcasie, świetnie wydłuża nogi i dodaje wzrostu kobiecie. No i lubię takie koszulko bluzeczki lekko slimowane, ale nie bardzo z dekoltem, wolę sie domyślać widząc to tylko z zewnątrz, te piękne kształty.

No i oczywiście ruchy, niektóre kobiety wiedzą, na co facet może sie gapić i jak chcą to to udostępniają, miałem takie wrażenie, czasem.

Edytowano przez Mariusz4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Leżaczek napisał:

Przecież grasz czasami.

Ale u Ciebie nie miałabym szansy, bo wydaję kasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mariusz4 napisał:

Można je podzielić na podgrupy ;), począwszy od wyglądu. Drugi to np dźwięczność głosu, trzeci, próczz ubioru, wyglad włosów, widocznych części ciała jak dłonie, paznokcie lub odsłoniętych, jak kawałek ramiona, szyi, dolnej części pleców oraz częsci dolnej czyli ud, łydek, a nawet palców stóp,. Dla podkręcenia atmosfery można, pokazywać np przy schyleniu się fragment majtek, haha widiałem tu Basi,  mega działa na wyobraźnię.

Odnośnie ubioru, fajnie dobrane zestawienie butów i spodni, nie ukrywam, oczarowało mnie takie:: czarne dżinsy i czarne buty na małym obcasie, świetnie wydłuża nogi i dodaje wzrostu kobiecie. No i lubię takie koszulko bluzeczki lekko slimowane, ale nie bardzo z dekoltem, wolę sie domyślać widząc to tylko z zewnątrz, te piękne kształty.

No i oczywiście ruchy, niektóre kobiety wiedzą, na co facet może sie gapić i jak chcą to to udostępniają, miałem takie wrażenie, czasem.

To wszystko jest zbyt skomplikowane na moj łeb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×