Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Arecibo

Dlaczego młode kobiety udają, że nie lubią seksu?

Polecane posty

3 minuty temu, Iibed napisał:

mozę prościej baba stara sie wybrać najlepszy egzemplarz z dostępnego zbioru, a facet woli wzdychać do tej z niedostępnego zbioru niż brać co jest i tyle. trzeba się z tym pogodzić. poza tym jak bym był baba 35 i mial brac kogokolwiek czyli jakis odpad to juz bym wolal dla samego sexu 20 latka jakby mi sie go chciało skoro podobno tym babom z wiekiem coraz bardziej sie chce i coraz mniejs ie krepują. 

 

Nie zgodzę się - nie każda obniży wymagania, które z reguły są i tak niewygorowane. 

Z tym drugim sie zgodzę - gdybym miała być sama po 40 to bym wolała bzykac się z młodymi przystojniakami niz brać stare, biedne byle co i jeszcze słuchać narzekania. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Arecibo napisał:

No włąśnie coś w tym jest! Bo co to ma znaczyć, żeby obniżyć wymagania? Albo ktoś się komuś podoba, albo nie, nie da się powiedzieć samemu sobie, żeby mi się podobał ktoś, kto mi sie nie podoba. Choć wielke kobiet też tak ma, że wola być same, jeśli nie mogą znależc kogoś kto spełnia ich oczekiwania

Dokładnie 

W pewnych kwestiach kobiety i mężczyźni mocno się nie różnią od siebie , kwestia charakteru 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
6 minut temu, Arecibo napisał:

nie da się powiedzieć samemu sobie, żeby mi się podobał ktoś, kto mi sie nie podoba.

jak sobie wmowisz ze to twoja byla/byly i zaczneisz sie doszukiwac tych cech to moze zacznie ci sie podobac, taki zamiennik - nie mowie, ze ja tak robie, ale z obserwacji znalo takich ludzi kobiety mezczyzn - mam nadzieje ze mi sie tylko wydawalo xD...tak samo jak zony wyobrazaja sobie roznych alvaro w lozku jak robia sex z nudnym mezem  to nawet im to gladko idzie xD kwestia podejscia, wyobrazni itp. 

Edytowano przez kociełezki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, AntyBazyl napisał:

Nie zgodzę się - nie każda obniży wymagania, które z reguły są i tak niewygorowane. 

Z tym drugim sie zgodzę - gdybym miała być sama po 40 to bym wolała bzykac się z młodymi przystojniakami niz brać stare, biedne byle co i jeszcze słuchać narzekania. 

Tylko facet jest w stanie tkwic latami w przekonaniu ze należy mu sie mloda i piękna kobieta. Najlepiej jeszcze jakas altruistka do rany przyloz. Kobiety wiedzą u jakiego targetu nie maja szans i tam nie szukaja natomiast faceci sa rodem z chłopaków do wzięcia. Mam na myśli tych przeciętnych. Fantazje ich ponoszą. U kobiet tego nie widzialam. Chyba ze miały nierówno pod sufitem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, BoniBluBabciaBandzior napisał:

Tylko facet jest w stanie tkwic latami w przekonaniu ze należy mu sie mloda i piękna kobieta. Najlepiej jeszcze jakas altruistka do rany przyloz. Kobiety wiedzą u jakiego targetu nie maja szans i tam nie szukaja natomiast faceci sa rodem z chłopaków do wzięcia. Mam na myśli tych przeciętnych. Fantazje ich ponoszą. U kobiet tego nie widzialam. Chyba ze miały nierówno pod sufitem.

Dokładnie. Szkoda, że mi się 'reakcje' skończyły, bo bys puchar dostała 🙂

Tak to generalnie wygląda - kobieta nie marnuje czasu na faceta z nie swojej ligi. Faceci za to z ósmej ligi żyją przekonaniem, ze im się należy ta z drugiej. A jeśli kobieta ich odrzuci to z automatu staje się urwą i schmata lecącą na hajs i wygląd. Zamiast oczywiście na ich wspaniałe ogromne serduszko 💛 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mloda faktycznie moze nie lubic. Male doswiadczenie i porownanie, plus mogly jeszcze nie trafic na dojrzalego partnera. To moze wcale nie byc udawanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak.... dla mnie seks to nie jest to co wielu facetów uważa tylko za zaspokojenie swoich potrzeb, wytrysk i już..... byle mieć ulgę, dlatego może kobiety wolą powiedzieć, że nie lubią seksu, jak widzą faceta, który dąży tylko do zaspokojenia swoich potrzeb i w doopie ma to, czy kobieta ma okres, chęci, nastrój itp...on chce i już ! Pan i władca.... niestety teraz wiele związków opiera się na seksie, a to nie wróży niczego dobrego..... później strony są poszkodowane jak przychodzi co do czego i rozstanie goni rozstanie.... mamy takie czasy, gdzie seks stal się tak popularny jak oddawanie stolca, miesza się w głowach młodzieży i oni myslą, że to tylko daje szczęście i to jest klucz do wszystkiego 🙂

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Qwerty82 napisał:

Mloda faktycznie moze nie lubic. Male doswiadczenie i porownanie, plus mogly jeszcze nie trafic na dojrzalego partnera. To moze wcale nie byc udawanie

nooo jak niektorzy umieja dobrze traktowac kobiety i tacy uprzejmi same majty opadajo : O. serio, jak sie ma glownie wymagania co do charakteru zeby ktos nie byl asshole to z wiekiem ciezko bo co z tego jak zle nie wygladaja jak robia sie coraz wieksze buraki narzekajace sfrustrowane dziady xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ptaszek w dziupli1 napisał:

Nikt nic nie udaje większość kobiet ma kiepskie libido i tyle.  Jest po prostu takie se.  Są oczywiście takie co mają ciągłą cieczke i są w ciągłej rui.  Ale to mniejszość.  

Też fakt .... plus mnie odrzucają mężczyźni, którzy nadmiernie lubią seks, seks , seks, a co lubisz, ile lubisz razy, jak, po co i za ile .... priorytet - seks , bo ktoś im wmówił, że seks to lek na całe zło, że dzięki temu ma się udany związek.... nawet nie chciało by mi się budować relacji z kimś takim, a takich prostych mężczyzn jest aż za dużo !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
4 minuty temu, Iibed napisał:

kiepskie maja zazwyczj te ktore faceta wybieraja na zasadzie biorę tego bo z mojej ligi bo lepszy mnie nie chce 😄 cięzko miec libido jak ci sie dana osoba nie podoba 😄

 

 

Poznałam wielu interesujących mężczyzn w swoim życiu i niestety stosunek do seksu zawsze był powodem do zakończenia relacji, nie interesuje mnie ktoś, kto na pierwszym miejscu sawia seks.... nawet ktos, kto bardzo wysoko stawia chęc uprawiania seksu, sorry, ale relacji nie są się zbudować nawet na zaje bistym seksie.... 

Edytowano przez Ciamciaramciacia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Iibed napisał:

kiepskie maja zazwyczj te ktore faceta wybieraja na zasadzie biorę tego bo z mojej ligi bo lepszy mnie nie chce 😄 cięzko miec libido jak ci sie dana osoba nie podoba 😄

 

 

Kobiety to wiedzą. Wy nie i przestań prdolic ze jesteście tacy wstrzemięźliwi bo niejedno w życiu widzialam. Niewazne ze potwór wazne ze ma otwor. Myślisz ze skad sie to wzięło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

ciekawe jak to jest nie panowac nad popędami swoimi no tego akurat nie rozumiem u niektorych, no na szczescie nie kazdy facet tak ma lol

Edytowano przez kociełezki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, kociełezki napisał:

jak sobie wmowisz ze to twoja byla/byly i zaczneisz sie doszukiwac tych cech to moze zacznie ci sie podobac, taki zamiennik - nie mowie, ze ja tak robie, ale z obserwacji znalo takich ludzi kobiety mezczyzn - mam nadzieje ze mi sie tylko wydawalo xD...tak samo jak zony wyobrazaja sobie roznych alvaro w lozku jak robia sex z nudnym mezem  to nawet im to gladko idzie xD kwestia podejscia, wyobrazni itp. 

Co mam sobie wmawiać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
7 minut temu, Arecibo napisał:

Co mam sobie wmawiać?

doszukiwac podobienstwa do swojej bylej u kazdej nowej laski, albo  stworzyc sobie wyidealizowana wizje czyjas, nie widziec tego co jest. tak wielu ludzi robi mam wrazenie haha no i to w sumie jest potrzebne nieraz np. tym zonom mezom ktorzy maja siebie dosyc zeby mogli wytrzymac zapewne fak. no ale ja tam nie mowie cize masz sobie wmawiac bo ja jestem zaburzona jednostka hahaha i uwazam ze malzenstwo to jest chory pomysl fak

Edytowano przez kociełezki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Iibed napisał:

nie wiem skąd się biorą te głupie madrości ludowe ale pelno ich. pewnie sie ludzie usprawiedliwiaja podam dygresje kiedys sie wszyscy smiali z mojego kolegi ze spal ze stara baba (miala syna 10 lat mlodszego od niego do teog byla gruba) juz chyba nie mogl zniesc tych kpin wiec przyjal strategie "na wyjezdzie sie nie liczy " tez jest jakies takie powiedzenie tylko zapomnialem jak brzmi. po prostu to wygodne. 

To się nazywa wyparcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, BoniBluBabciaBandzior napisał:

Kobiety to wiedzą. Wy nie i przestań prdolic ze jesteście tacy wstrzemięźliwi bo niejedno w życiu widzialam. Niewazne ze potwór wazne ze ma otwor. Myślisz ze skad sie to wzięło?

Kobiety co wiedzą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, BoniBluBabciaBandzior napisał:

Nie wiem. Już nie pamiętam a cofac mi sie nie chce.

49 minut temu, Iibed napisał:

kiepskie maja zazwyczj te ktore faceta wybieraja na zasadzie biorę tego bo z mojej ligi bo lepszy mnie nie chce  cięzko miec libido jak ci sie dana osoba nie podoba

BoniBluBabciaBandzior

Napisano 36 minut temu

Kobiety to wiedzą. Wy nie i przestań prdolic ze jesteście tacy wstrzemięźliwi bo niejedno w życiu widzialam. Niewazne ze potwór wazne ze ma otwor. Myślisz ze skad sie to wzięło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Arecibo napisał:

49 minut temu, Iibed napisał:

kiepskie maja zazwyczj te ktore faceta wybieraja na zasadzie biorę tego bo z mojej ligi bo lepszy mnie nie chce  cięzko miec libido jak ci sie dana osoba nie podoba

BoniBluBabciaBandzior

Napisano 36 minut temu

Kobiety to wiedzą. Wy nie i przestań prdolic ze jesteście tacy wstrzemięźliwi bo niejedno w życiu widzialam. Niewazne ze potwór wazne ze ma otwor. Myślisz ze skad sie to wzięło?

Ale co kiepskie? Zarys moich mysli odnośnie tematu znasz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, BoniBluBabciaBandzior napisał:

Ale co kiepskie? Zarys moich mysli odnośnie tematu znasz. 

kiepskie libido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Arecibo napisał:

kiepskie libido

I to twoja jedyna interpretacja? To słabo. Niczego innego sie nie spodziewalam po facecie szczerze mówiąc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, ptaszek w dziupli1 napisał:

Nikt nic nie udaje większość kobiet ma kiepskie libido i tyle.  Jest po prostu takie se.  Są oczywiście takie co mają ciągłą cieczke i są w ciągłej rui.  Ale to mniejszość.  

Jak gra wstępna z panną ogranicza się do ściągnięcia jej majtek, to nic dziwnego, że się potem snuje teorie o kiepskim libido 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Doktor Siurek napisał:

Jak gra wstępna z panną ogranicza się do ściągnięcia jej majtek, to nic dziwnego, że się potem snuje teorie o kiepskim libido 🤣

Ogórek! 🥒🐈

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Doktor Siurek napisał:

Jak gra wstępna z panną ogranicza się do ściągnięcia jej majtek, to nic dziwnego, że się potem snuje teorie o kiepskim libido 🤣

To też prawda. 

Ale jest jeszcze jedno - wiele kobiet bierze byle co, bo tych fajnych jest niewielu no i nie ma co się dziwić, ze seksu się odechciewa. 

 

 

Drodzy panowie, jak facet zayebisty to można z niego nie schodzic 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, AntyBazyl napisał:

To też prawda. 

Ale jest jeszcze jedno - wiele kobiet bierze byle co, bo tych fajnych jest niewielu no i nie ma co się dziwić, ze seksu się odechciewa. 

 

 

Drodzy panowie, jak facet zayebisty to można z niego nie schodzic 🙂

Kiedy nowy antybazyl bedzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, BoniBluBabciaBandzior napisał:

Kiedy nowy antybazyl bedzie?

W sumie nie myślała o tym. Ten jest taki uroczy, że aż żal go wymieniac 😍 ♥ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, AntyBazyl napisał:

W sumie nie myślała o tym. Ten jest taki uroczy, że aż żal go wymieniac 😍 ♥ 

Wygląda jak makaron. Ten najlepszy z tych co miałaś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autor wyraźnie ma ochotę na starszą kobietę i nie wie jak się do tego zabrać ,i czytając co pisze nie dziwię się ,że ma z tym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×