Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Sylwia76682

CSI Hydepark - gorzej niż u VP

Polecane posty

Jeszcze jak grożą, że każdego kto wchodzi na kafeterię zbanują, to powinni zacząć od królowej Jowitki, która dodała wątek ze screenami z kafe 🤣

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Mynia napisał:

dzieeeen dobry kafe

witam w dyskusji rownolegle z dyskusja na csi 😁😁😁😁

co mnie bawi:

1. poprawnosc polityczna i koniecznosc pilnowania sie wsrod ludzi z komentowaniem zeby czasem nie powiedziec tego co sie naprawde mysli bo mozna pisac tylko to co jest w aktualnym trendzie mysleniowym (czyli opinie ktore aktualnie sa najpoprawniejsze)

2. jak te dzieciaki na grupie uwazaja ze ktos tam siedzi tylko po to  zeby przenosic plotki tu na kafe XD przeciez kafe wszystko wie wczesniej a posty z plotkami tam to informacje ktore wyplynely najpierw tu wiec jak juz grupka i adminki tak wspieraja hiperpoprawnosc to kafeteria zada zeby przy newsach podawac zrodlo w postaci linka do tematu (zobowiazanie zostanie przeslane pismem od naszego pelnomocnika)

3. to ze hp to "grupka plotkarska" ktora banuje za plotki bo to mowa nienawisci i pomowienia

4. to ze ludzie ktorzy tam sa uwazaja sie za elite internetu i mysla ze wreszcie trafili na swoje miejsce w sieci ktore zrzesza ludzi inteligentnych (xD) podobnych do siebie (xD) ktorzy wymieniaja sie inteligentnymi opiniami na wazne tematy (xD)

5. to ze content tam to same "znane osoby" i wszyscy uwazaja ze kazdy musi je znac a jak sie zapyta "kto to jest" to jest ban bo adminki nie lubia spamu 🤣🤣  a mnie zwyczajnie bawi to ze ludzie sie obruszaja jak sie nie zna jakiegos kolejengo goooown ianego youtubera ktory tak jak reszta jemu podobnych nagrywa nieciekawe filmiki bo to jak zenujacy jest teraz internet i jak ludzie uwazaja ze jest bardzo ciekawy swiadczy tylko o nich samych

6. adminki

7. to ze jestem kretem a i tak mnie nie zlapia xD

Fajnie było na starym dobrym Hydeparku. Ale te czasy minęły. No i można było napisać cokolwiek. 🤡

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co jest na hp wątek o kafe czy o co kaman? Nie wiedziałam że nie mogę pisać tu i tam xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pojawil sie post o tym ze nie beda wrzucac postow o niepelnosprawnych na csi bo ludzie na kafe ich po prostu wyzywaja 🤔 to jest logiczne oczywiscie bo jesli adminki siedza na kafe i na csi to czasem moga sie pomylic i zapostowac to co napdawde mysla na csi zamiast na kafe 😁

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry szmacioooory. Ban na CSIBza obnażenie hipokryzji Anioła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Kenailik napisał:

A co jest na hp wątek o kafe czy o co kaman? Nie wiedziałam że nie mogę pisać tu i tam xd

Nawet wchodzić nie możesz, bo ban. Oczywiście administracja może czytać i nawet screeny dla pospólstwa dodawać, ale ty nie możesz...  W komentarzach: my nawet tam nie wchodzimy, nie wiem jak ludzie z empatią mogą to wgl czytać po czym analizy: w tym wątku tyle hejtu, w tamtym ataki na kogoś. Przecież to jest jakaś farsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mynia napisał:

pojawil sie post o tym ze nie beda wrzucac postow o niepelnosprawnych na csi bo ludzie na kafe ich po prostu wyzywaja 🤔 to jest logiczne oczywiscie bo jesli adminki siedza na kafe i na csi to czasem moga sie pomylic i zapostowac to co napdawde mysla na csi zamiast na kafe 😁

A co mamy mowic? " Ale ty jesteś kochaną osobą, współczuje ci niepełnosprawności i trudów, z którymi codziennie się zmagasz. Ale nie oszukuj już fanów na setki tysięcy, dobrze? ❤️ "

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Mynia napisał:

dzieeeen dobry kafe

witam w dyskusji rownolegle z dyskusja na csi 😁😁😁😁

co mnie bawi:

1. poprawnosc polityczna i koniecznosc pilnowania sie wsrod ludzi z komentowaniem zeby czasem nie powiedziec tego co sie naprawde mysli bo mozna pisac tylko to co jest w aktualnym trendzie mysleniowym (czyli opinie ktore aktualnie sa najpoprawniejsze)

A widzisz, tu napisalam co myślę o polonii w us i typ mnie od ...ek wyzwał. Nie dogodzisz. 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Terifka1001 napisał:

Nawet wchodzić nie możesz, bo ban. Oczywiście administracja może czytać i nawet screeny dla pospólstwa dodawać, ale ty nie możesz...  W komentarzach: my nawet tam nie wchodzimy, nie wiem jak ludzie z empatią mogą to wgl czytać po czym analizy: w tym wątku tyle hejtu, w tamtym ataki na kogoś. Przecież to jest jakaś farsa.

A po wątku o Szusz, albo Laury O miałam kilkanaście prywatnych wiadomości, żeby podać tytuł na kafeterie xd ALE NIE WCHODZĄ

  • Thanks 1
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Mynia napisał:

dzieeeen dobry kafe

witam w dyskusji rownolegle z dyskusja na csi 😁😁😁😁

co mnie bawi:

1. poprawnosc polityczna i koniecznosc pilnowania sie wsrod ludzi z komentowaniem zeby czasem nie powiedziec tego co sie naprawde mysli bo mozna pisac tylko to co jest w aktualnym trendzie mysleniowym (czyli opinie ktore aktualnie sa najpoprawniejsze)

2. jak te dzieciaki na grupie uwazaja ze ktos tam siedzi tylko po to  zeby przenosic plotki tu na kafe XD przeciez kafe wszystko wie wczesniej a posty z plotkami tam to informacje ktore wyplynely najpierw tu wiec jak juz grupka i adminki tak wspieraja hiperpoprawnosc to kafeteria zada zeby przy newsach podawac zrodlo w postaci linka do tematu (zobowiazanie zostanie przeslane pismem od naszego pelnomocnika)

3. to ze hp to "grupka plotkarska" ktora banuje za plotki bo to mowa nienawisci i pomowienia

4. to ze ludzie ktorzy tam sa uwazaja sie za elite internetu i mysla ze wreszcie trafili na swoje miejsce w sieci ktore zrzesza ludzi inteligentnych (xD) podobnych do siebie (xD) ktorzy wymieniaja sie inteligentnymi opiniami na wazne tematy (xD)

5. to ze content tam to same "znane osoby" i wszyscy uwazaja ze kazdy musi je znac a jak sie zapyta "kto to jest" to jest ban bo adminki nie lubia spamu 🤣🤣  a mnie zwyczajnie bawi to ze ludzie sie obruszaja jak sie nie zna jakiegos kolejengo goooown ianego youtubera ktory tak jak reszta jemu podobnych nagrywa nieciekawe filmiki bo to jak zenujacy jest teraz internet i jak ludzie uwazaja ze jest bardzo ciekawy swiadczy tylko o nich samych

6. adminki

7. to ze jestem kretem a i tak mnie nie zlapia xD

Juz sie odniosly do Twojego komentarza.Ale oczywiscie tylko do punktu nr 2, bo HEHE, pełnomocnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Hejhej napisał:

A po wątku o Szusz, albo Laury O miałam kilkanaście prywatnych wiadomości, żeby podać tytuł na kafeterie xd ALE NIE WCHODZĄ

Jak dałam wątek o szusz że się stacza to nawet go nie zaakceptowały, a tu jedna adminka wypowiedziała się z wyższością co myśli o kafe i że nie pozdrawia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy tekst to taki, ze Kafe jest bee…., wszyscy sie brzydzą, a wiedza na bierząco co tu jest pisane. Wszystkie nazwy maja obcykane. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Evvita124 napisał:

Jak dałam wątek o szusz że się stacza to nawet go nie zaakceptowały, a tu jedna adminka wypowiedziała się z wyższością co myśli o kafe i że nie pozdrawia. 

Ale wątki o ekipie i kolejny odcinek rolnik szuka żony, to akceptują 😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Hejhej napisał:

Ale wątki o ekipie i kolejny odcinek rolnik szuka żony, to akceptują 😛

Albo jakiś innych pomniejszych yt. Opuściłam grupę bo była bez sensu. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak ogolnie i generalnie nie wchodza bo jeszcze by bana wylapaly na csi a to przeciez wazna w internecie grupa i warto w niej byc 😁

 

ktos wspomnial o tym ze adminki nie maja obycia w kulturze i to jest prawda - dzisiaj znanie sie na czyms polega na tym ze sie mowi ze sie zna. a prowadzenie takiej grupy wymaga wiekszej wiedzy niz znanie aktualnie trendujacych postaci, bo wazna jest historia postaci i kontekst ktory one tworza

jak mozna mowic o grupie plotkarskiej na fb udajac ze kafe nie istnieje? kafe to fundament polski plotkujacej i nie mozna nas po prostu wykluczac !!!!!! (cancelowac dla mlodszych odbiorcow) kafe zada dostepu do morza!!

adminki zachowuja sie jak mamaginekolog - robia cos co jest od lat znane ale udaja ze nikogo przed nimi nie bylo i mowia ze same ten produkt stworzyly a wystarczy spojrzec na to ze ich grupa powstala po tym jak poprzednia zniknela 🤡🤡🤡🤡🤡

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Sylwia76682 napisał:

Juz sie odniosly do Twojego komentarza.Ale oczywiscie tylko do punktu nr 2, bo HEHE, pełnomocnik

juz patrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mynia napisał:

kafe to fundament polski plotkujacej i nie mozna nas po prostu wykluczac !!!!!! (cancelowac dla mlodszych odbiorcow) kafe zada dostepu do morza!!

 

Wez, bo one zaraz znowu wytną to z kontekstu, nie wylapia sarkazmu i beda sie nabijac, ze jakies odklejone jestesmy 🤣🤣🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz przeczytałam ten cały post o "obrzydliwej kafeterii" na hydeparku. I aż jestem w szoku, że z grupki na której na początku było w miarę miło i można było wyrażać swoją opinię (taki był zamysł) zrobił się poprawno słodko stający twór gorszy niż u chłopaków 😐

Może niektórzy mogą gadać , że kafe jest obrzydliwe, ale przynajmniej nie dostanie się bana za prawdę. Zostaję tu z Wami i podejrzewam, że wiele osób również będzie miało dosyć hydeparku i będzie szukać innych miejsc...

Pani Julitka i Ania powinny mniej szczekać, więcej tam było niezadowolenia z ich decyzji niż klaskania. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja Wam powiem Siostry, że nie było mnie tutaj za czasów, gdy ktokolwiek mógł napisać. Tylko teraz- gdy trzeba się rejestrować. Wiadro pomyj gdy było- to zgłaszałam i wątki były kasowane, ba! Nawet osoby zostały przeze mnie zgłoszone i zbanowane. Pomyj się raczej napisać nie da, bo słowa są cenzurowane, albo akceptowane przez administratorów. (Bardziej trolle) Jeśli nie ma mnie w wątku o Pudlu, a omyłkowo weszlabym i widziała jakieś pomyje to naturalnie bym zgłosiła. Ale banować za to, że administracja czegoś nie lubi, a użytkowniczka tak? 🤣 Ma czas naprawdę wszystko czytać. Szok, żeby zbanować bo ktoś napisał, że lubi kafeterie i dziewczyny są tutaj pierwsze w świecie plotek i zachowują się jak CSI. No sorry, ale nie raz to widziałam, że ktoś tu pisał, a potem była NITKA na Hydeparku. A naturalnie, że dziewczyny pouciekały na kafe, czy inne portale. Bo tam siedzieć się nie da. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz mi smutno : (

zostaly obrazone moje uczucia wiec sadze ze powinny same siebie zbanowac

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Stara Pudernica napisał:

Masz bana? 

Ja dostałam. Na szczęście mam inne troll konto na tamtej grupie, więc adminki mogą mnie pocałować w pupcię 😂

Mam. I to za nic. Za propsy dla Kafe xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

One same siedzą tu na kafe i czytają wszystkie wątki, że aż im ślina kapie z wrażenia, a na FB robią z siebie cnotki i takie co nigdy w życiu by nie hejtowały. Ale jakimś dziwnym trafem zawsze ogarniają co się tu dzieje 😄

najgorsze co może być to lewicowe feminazistki z podwójnymi standardami- takie są moim zdaniem adminki ja hydeparku. Żal mi bo z początku miałam nadzieję,że grupka będzie serio spoko, ale bardzo się rozczarowałam. Albo po prostu jestem za stara🤔

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie i tak nie zbanują, bo jestem tak incognito,że mogą mnie co najwyżej w dupsko pocałować 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Diane.Nguyen napisał:

One same siedzą tu na kafe i czytają wszystkie wątki, że aż im ślina kapie z wrażenia, a na FB robią z siebie cnotki i takie co nigdy w życiu by nie hejtowały. Ale jakimś dziwnym trafem zawsze ogarniają co się tu dzieje 😄

najgorsze co może być to lewicowe feminazistki z podwójnymi standardami- takie są moim zdaniem adminki ja hydeparku. Żal mi bo z początku miałam nadzieję,że grupka będzie serio spoko, ale bardzo się rozczarowałam. Albo po prostu jestem za stara🤔

 

zapomnialas dodac ze ich aktualna postawa wynika z trendu i tego co teraz jest "wazne" 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wątek o kafe na hydeparku już poleciał 😂 Biedne dziewczyny myślały,że wszyscy będą im przyklaskiwać, a nieprzychylnych było ponad 70% wszystkich komentarzy. Jeszcze trochę i grupkę będzie czekał ten sam los co grupkę Patryka i Adama 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Diane.Nguyen napisał:

Wątek o kafe na hydeparku już poleciał 😂 Biedne dziewczyny myślały,że wszyscy będą im przyklaskiwać, a nieprzychylnych było ponad 70% wszystkich komentarzy. Jeszcze trochę i grupkę będzie czekał ten sam los co grupkę Patryka i Adama 

 

Watek jest, moze dostalas jakiegos bana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Diane.Nguyen napisał:

Wątek o kafe na hydeparku już poleciał 😂 Biedne dziewczyny myślały,że wszyscy będą im przyklaskiwać, a nieprzychylnych było ponad 70% wszystkich komentarzy. Jeszcze trochę i grupkę będzie czekał ten sam los co grupkę Patryka i Adama 

 

Dalej jest… został zedytowany
„Jeśli się komuś bardzo nie podoba to moze sam wyjsc, albo poprosić o usuniecie…..”

Panie hipokrytki:  a kto każe wchodzić na Kafe? Nie podoba się to po co tu jesteście? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś postów broniących kafe na csi nie ma 😉 a no tak musialbyscie podpisać się swoim imieniem i nazwiskiem ale wyszłyby ma jaw wasze posty wyzywajace on 🙂

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, że tutaj każdy może pisać co chce i nie jest pod dyktando pseudo poprawności. Dziwię się, że chciało Ci się zakładać konto na tym "szambie" żeby musieć napisać oczywistą rzecz 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Vanileczka napisał:

Jakoś postów broniących kafe na csi nie ma 😉 a no tak musialbyscie podpisać się swoim imieniem i nazwiskiem ale wyszłyby ma jaw wasze posty wyzywajace on 🙂

To poczytaj jeszcze raz komentarze. 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×