Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
apsik

youtuberki, które udają bogate

Polecane posty

Które youtuberki wg was twierdzą, że mają pieniądze a widać po nich, że kłamią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miszmaszyca to fenomen pod tym względem, twierdzi, że nie ma salonu i zmywarki bo ich nie potrzebuje a nie dlatego, że nie ma kasy  i  warunków w domu. 😄

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patryk Strzała - gdyby nie bogaci starzy, to by teraz składał matczakburgery 16 godzin dziennie za najniższą krajową.

  • Like 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba większość. W sensie nie twierdze, że one zarabiają mało ale kreują się często praktycznie na milionerów. Np taka littlemonster auto wypożyczone, cateringi i obiady w restauracjach za barter, ciuchy z moliera to wiadomo influencerki tam dostają za darmo (nawet nie wiem czy tylko ich nie wypożyczają) Andziaks na pewno nie zarabia mało bo ma sporo współprac i sklep ale też nie tak dużo na ile kreuje. Buty na fakturę, brak auta czy mieszkania na własność. Sporo jest takich youtuberek które pokazują na insta, że mają super luksusowe życie a w rzeczywistości nie maja nic na własność tylko wszystko wypożyczone, wynajęte.

Edytowano przez ariana1422
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, JesRoszer napisał:

Patryk Strzała - gdyby nie bogaci starzy, to by teraz składał matczakburgery 16 godzin dziennie za najniższą krajową.

Serio? Śledzę go od niedawna, ale wydawało mi się, że kasę ma z pracy nad kontami innych na Insta?

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Makaron_z_boczkiem napisał:

Serio? Śledzę go od niedawna, ale wydawało mi się, że kasę ma z pracy nad kontami innych na Insta?

XD 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Makaron_z_boczkiem napisał:

Serio? Śledzę go od niedawna, ale wydawało mi się, że kasę ma z pracy nad kontami innych na Insta?

Szału nie ma u niego ani na YT, ani na insta... raczej słaby specjalista od zasięgów xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vlog Lola, wszystko co jej mąż ukradł ona przypisała sobie, że na to ciężko zapracowała, ciężka praca popłaca, biznesy, spotkania, wyjazdy do Berlina, wiadomo po co było  🙂

  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawda taka, że wszystkie udają, że mają nie wiadomo jaka kase. Domy/mieszkania na kredyt, auta w leasingu, ciuchy wypożyczane, bartery i bajery... to jest aż nadto widoczne. 

Z drugiej storny 3/4 ludzi w wieku 30-40 lat jest aktualnie na hipotecznych wiec jak banka pęknie lub bedize jakiś kryzys znowu to tak naprawdę będzie widać kto ma coś na własność a kto nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Makaron_z_boczkiem napisał:

Serio? Śledzę go od niedawna, ale wydawało mi się, że kasę ma z pracy nad kontami innych na Insta?

Kasę ma z escortowego życia. W Farszafce wszyscy wiedzo

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2021 o 22:58, Miss Radomia napisał:

Dla mnie nr 1 - Paulina Kuczynska. Biel, beż i samoopalacz 😅😅

Ostatnio na nia trafiłam, kupila dom w uk to chyba nie ma źle z kasą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2021 o 23:07, Kokolino 3.0 napisał:

Kasę ma z escortowego życia. W Farszafce wszyscy wiedzo

Powiesz coś więcej na ten temat ? 🤪

  • Like 1
  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Gosc7479 napisał:

Wszystkie z mercedesem w leasingu 😅

Właśnie, o co chodzi, że wszyscy influncerzy biorą mercedesy w leasing ? Dostają lepsze raty? XD 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Geneza. napisał:

Ostatnio na nia trafiłam, kupila dom w uk to chyba nie ma źle z kasą 

Mysle ze to raczej jej facet wziął dom na kredyt a ona np płaci za wyposażenie.

na pewno nie dali za niego mniej niz 200k funtów, a ona raczej kredytobiorca nie została patrząc na przeboje z kredytem Andzeliki Grabowskiej.

  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Gosc7479 napisał:

Wszystkie z mercedesem w leasingu 😅

Nie wiem, ale jak widzę te zdjęcia z kokardą z salonu to mam ciary żenady

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, Gosc7479 napisał:

Nie wiem, ale jak widzę te zdjęcia z kokardą z salonu to mam ciary żenady

+1 😂

 

tutaj to mnie rozwaliła Anna Karcz ze swoim ubiorem

8 godzin temu, Gosc7479 napisał:

Wszystkie z mercedesem w leasingu 😅

Tak, tak a później nagłówki w stylu KUPIŁAM SWOJE PIERWSZE AUTO!

Najczesciej to jedna wielka bzdura, kłamstwo. A Ty biedaku wierz w to 🤪

Edytowano przez Ololo
Dodanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie Muka od Wandziaks kreuje się na bogatszego niz jest. Pamiętam jak dostał auto na rok w ramach współpracy a dał nagłówek vloga w stylu "moje nowe auto/odbieram nowe auto" czy jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie, ale zarówno tytuł jak i treść vloga sugerowała że on KUPIŁ to auto i ani słowa o współpracy. Potem ludzie pisali i się pytali czy to współpraca bo kilkoro innych youtuberów także dziwnym trafem zaczęło jeździć identycznym autem a nawet wprost mówili że to współpraca. Po jakimś czasie zmienił tytuł vloga 😂 Żenada as fuck .

  • Thanks 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siuska 😂 kiedy lew miał x to ona miała xxx. Wiadomo. A cena arbuza za 10 zł zwala ja z nóg 😂

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2021 o 15:47, Ggość napisał:

Wg mnie Muka od Wandziaks kreuje się na bogatszego niz jest. Pamiętam jak dostał auto na rok w ramach współpracy a dał nagłówek vloga w stylu "moje nowe auto/odbieram nowe auto" czy jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie, ale zarówno tytuł jak i treść vloga sugerowała że on KUPIŁ to auto i ani słowa o współpracy. Potem ludzie pisali i się pytali czy to współpraca bo kilkoro innych youtuberów także dziwnym trafem zaczęło jeździć identycznym autem a nawet wprost mówili że to współpraca. Po jakimś czasie zmienił tytuł vloga 😂 Żenada as fuck .

Zdecydowanie. Tak samo kupił pierścionek za rzekomo 35 tysięcy, taki dał tytuł filmik. Może pierścionek z takim brylantem tyle jest wart u jubilera ale on dał za niego zapewne mniej bo kupił albo od handlarza albo używany. Nie było pudełka i mówił, że umówił się z kimś na konkretną godzinę. I jeszcze akurat chyba dzień przed tym wyjazdem Wandziaks znalazła w szafie jakieś jego odłożone 10 tysięcy i je rozrzucała więc obstawiam, że tyle tak naprawdę kosztował. Promuje się na takiego co ma luksusowe życie a słoma z butów wystaję. Jak się przeprowadzali do tego mieszkania w którym teraz mieszkają to spuszczał do kamery wodę w każdym kiblu mówiąc, że działa 😂 Tak samo mówił, że chciał kupić sobie lambo ale jednak nie kupił bo uznał, że to za małe auto dla niego xd po czym w marcu minie rok od kiedy to mówił, że jego auto już jest komponowane i będzie za dwa miesiące. 

  • Thanks 1
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, ariana1422 napisał:

Zdecydowanie. Tak samo kupił pierścionek za rzekomo 35 tysięcy, taki dał tytuł filmik. Może pierścionek z takim brylantem tyle jest wart u jubilera ale on dał za niego zapewne mniej bo kupił albo od handlarza albo używany. Nie było pudełka i mówił, że umówił się z kimś na konkretną godzinę. I jeszcze akurat chyba dzień przed tym wyjazdem Wandziaks znalazła w szafie jakieś jego odłożone 10 tysięcy i je rozrzucała więc obstawiam, że tyle tak naprawdę kosztował. Promuje się na takiego co ma luksusowe życie a słoma z butów wystaję. Jak się przeprowadzali do tego mieszkania w którym teraz mieszkają to spuszczał do kamery wodę w każdym kiblu mówiąc, że działa 😂 Tak samo mówił, że chciał kupić sobie lambo ale jednak nie kupił bo uznał, że to za małe auto dla niego xd po czym w marcu minie rok od kiedy to mówił, że jego auto już jest komponowane i będzie za dwa miesiące. 

Wszystko napisane w punkt! Pozdrawiam koleżankę z forum 😉🤪

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×