Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Dzasne

Remont kuchni i przyjaźń damsko-meska

Polecane posty

Tytuły.. niestety strzela sobie w kolano i traci tym dziewczyna widzów. Nikt nie lubi być robiony w barana. Szkoda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Frózia 87 napisał:

Wypłosz w amoku samouwielbienia:,, jeżdzę jak facet myślę jak facet…”.

Proszę…. Niech to COŚ ktoś zdiagnozuje 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

„Wyglądam jak facet…” Skończyłam bardzo męski kierunek studiów, było nas całe 5 dziewczyn na roku i żadna z nas się nie brandzluje tym, że jest taka wyjątkowa i inna od pozostałych kobiet. Gdyby rzeczywiście przebywała wśród wielu facetów wiedziałaby, że ich zachowanie często nie różni się od kobiecego - plotkują, używają kosmetyków pielęgnujących, itd.  Jeździ to ona niebezpiecznie, który facet umizguje się do kamery i macha łapami w trakcie jazdy? No i przede wszystkich nie boją się wyjeżdżać poza Starachowice, które nie mają skomplikowanych skrzyżowań, tramwajów, itd. 

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, true_story napisał:

 

Misza będzie robić pierogi. Obstawiam, ze na cztery osoby zrobi gór 20 szt.

Obstawiajcie z czym będą.

Ja obstawiam: 1) z bananem 2) z jedną borowką w środku 3) z breja z curry 4) z serem białym wymieszanym z serkeim typu Danio, orzechami  i syrop klonowy 

5) z surowymi burakami 

6) smażonymi rzodkiewkami 

7) z dorszem z Lidla 

  • Haha 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, fretka napisał:

„Wyglądam jak facet…” Skończyłam bardzo męski kierunek studiów, było nas całe 5 dziewczyn na roku i żadna z nas się nie brandzluje tym, że jest taka wyjątkowa i inna od pozostałych kobiet. Gdyby rzeczywiście przebywała wśród wielu facetów wiedziałaby, że ich zachowanie często nie różni się od kobiecego - plotkują, używają kosmetyków pielęgnujących, itd.  Jeździ to ona niebezpiecznie, który facet umizguje się do kamery i macha łapami w trakcie jazdy? No i przede wszystkich nie boją się wyjeżdżać poza Starachowice, które nie mają skomplikowanych skrzyżowań, tramwajów, itd. 

Moja droga…. To nie ta galaktyka…🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Ty skonczyłaś studia….  Pracujesz, coś w życiu osiàgnęłaś CIĘŻKĄ PRACĄ.Wypłosz … hmmmm????🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️Czy ona kiedykolwiek i cokolwiek skończyła? Aaaa…. Tak ! 2 ciąże I to jej jedyny sukces( bo dzieci ma cudne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Frózia 87 napisał:

Moja droga…. To nie ta galaktyka…🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Ty skonczyłaś studia….  Pracujesz, coś w życiu osiàgnęłaś CIĘŻKĄ PRACĄ.Wypłosz … hmmmm????🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️Czy ona kiedykolwiek i cokolwiek skończyła? Aaaa…. Tak ! 2 ciąże I to jej jedyny sukces( bo dzieci ma cudne).

No niby tak , ale zobacz ile innych " zajęć " ona miała na przełomie chociażby ostatnich 2-3 lat ?

Ciekawa jestem jak członkowie rodziny jej i Mariusza reagują na te fanaberia. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Frózia 87 napisał:

Moja droga…. To nie ta galaktyka…🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Ty skonczyłaś studia….  Pracujesz, coś w życiu osiàgnęłaś CIĘŻKĄ PRACĄ.Wypłosz … hmmmm????🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️Czy ona kiedykolwiek i cokolwiek skończyła? Aaaa…. Tak ! 2 ciąże I to jej jedyny sukces( bo dzieci ma cudne).

Może jakby poświęciła trochę czasu na czytanie czegoś wartościowego a nie pseudoliteratury z marketu, to wiedziałaby, że to nie jest tak, ze wszyscy faceci i kobiety są takie same. Na pewno nas czyta, a więc: droga Miszo poszukaj sobie w necie o kobietach/mężczyznach alfa/beta/omega/itd wtedy zobaczysz jak bardzo się ośmieszasz swoim brakiem wiedzy o świecie. 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Dewon napisał:

Ona teraz będzie kompletować garderobę, a jej inspiracją będzie 13-latka nagrywająca w sieci. 😂

No przecież 13 lat to jej poziom intelektualny. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O jeździe na rowerku „…. Zaczęłam już treningi , wczoraj i przedwczoraj miała pierwszy raz . Jeżdżę tak po 15 minut No chyba ze Weekend do 2 razy „ jeździła 3 razy ale wie jak jeździ w weekend 👌dlaczego ona pisze takie bajki ?

 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeden vlog a tyle historii

1. Przepuszczanie na przejściu dla pieszych 

2. Historia z tankowaniem 

3. Historia z adotoratorem Suni / swoją droga jak ten pies dobierał się do Suni to co oba stała i się patrzyła ? 
4. Inspiracja z idolki Mariki 

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Patrycja_GT napisał:

Jeden vlog a tyle historii

1. Przepuszczanie na przejściu dla pieszych 

2. Historia z tankowaniem 

3. Historia z adotoratorem Suni / swoją droga jak ten pies dobierał się do Suni to co oba stała i się patrzyła ? 
4. Inspiracja z idolki Mariki 

 

Ręce mi opadły! 🤦‍♀️

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Misza lubi próbować nowych rzeczy , oby w końcu znalazła coś co ja zainteresuje na dłużej . Może rodzina mogła by w końcu odetchnąć z ulgą.Bo tak wciąż wymyśla nowe rzeczy a rodzina musi w tym wytrzymywać wbrew swojej woli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.09.2021 o 10:31, true_story napisał:

W sumie już się tak ubiera: czapka z daszkiem, krótkie bluzki, włochate kapcie, zdjęcia w kostiumie i czapce z daszkiem itd.

Zachowanie tez 13 latki: sweet focie, zero myślenia, tiktoki itd.

 

No dzieci to się muszą wstydu najeść albo Maniek w robocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowy vlog, oczywiście szumny tytuł clean with me, a tam moment tylko jak myje suszarkę do naczyń. Jak zawsze tytuł z d...y by wyświetlenia były. 

Jaka ona jest daremna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez trzy dni nagrala jak wraca ze szkoly i opowiada, o ktorej jakie dziecko odbiera, myje stol w kuchni, przymierza kurtki w dlugosci do pepka, i pokazuje te sama kurtke wiszaca w szafie. Wg mnie ta kurtka nadaje sie dla nastolatek a nie dla doroslej kobiety, ewentualnie mozna taka zalozyc na spacer do lasu / parku na sportowo. Znowu wydala kase na bzdure i w dalszym ciagu bedzie sie czula jak szara mysz bo do niczego ta kurta nie pasuje.

 Nie wiem jakie inne pasje ja pochlaniaja ale powoli nie ma na tym kanale czego ogladac. Polecicie jakies podobne kanaly? Nie interesuja mnie biale wnetrza i haule z luji viton, bath and body czy yankee, bardziej cos w stylu miszki za dawnych czasow. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serio ta kurtka to porażka, dla 13 latki spoko, ale nie na codzień dla kobiety po 30stce.. kurtka na jesień sięgająca do pępka. 🤦‍♀️ Z resztą wydaje mi się, że ta kurtka nie będzie jej do niczego pasować.. 150zł w błoto!

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, maniamaniamania napisał:

Serio ta kurtka to porażka, dla 13 latki spoko, ale nie na codzień dla kobiety po 30stce.. kurtka na jesień sięgająca do pępka. 🤦‍♀️ Z resztą wydaje mi się, że ta kurtka nie będzie jej do niczego pasować.. 150zł w błoto!

Ona zawsze tak kupuje. Potem będzie w tej kurtce malować balkon ;) 

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×