Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
bilinek

Jak zabrać sie za emigrację...

Polecane posty

Hej!

Chciałabym wyprowadzić się z Polski, nie wiem czy na stałe, ale na pewno chciałabym poznać inny kraj. Pracuję jako programista dla firm zachodnich, więc angielskiego używam na co dzień i dlatego do anglojęzycznego kraju chciałabym wyjechać. Niemiecki jest u mnie słabszy, bo jedynie poziom B1.

 

Poradźcie proszę od czego zacząć. Wysyłałam swoje CV przez Indeed (na 3 albo 4 oferty), ale odezwała się jedna firma, z którą jednak kontakt był utrudniony. 

 

Będę wdzięczna za wszelkie rady :) Mam też możliwość wyjazdu pracując w obecnej firmie, ale tak szczerze to nie chcę mieć z Polską nic wspólnego, zwłaszcza podatków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Drpaolita napisał:

Ile ty masz lat 10 ? W Niemczech są podatki od posiadania kominka od bycia singlem od posiadania psa , jeśli masz dość podatków to się przygotuj na to że w Niemczech czy Szwajcarii podatki zjadają jeszcze więcej pensji 

Nie chodzi mi o wysokość podatków, po prostu nie chcę być zależna od tego kraju :) Dlatego chcę pracować za granicą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Drpaolita napisał:

Żaden kraj nie zmieni Twojego pesymistycznego podejścia do życia, wprowadzisz się do dubaju to będziesz na dubaj narzekać 

Właściwie to nie narzekam na żaden kraj, po prostu chcę się wyprowadzić, aby nie zacząć narzekać. Nie myślę o wyprowadzce z powodów finansowych, na te nie narzekam w Polsce. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Drpaolita napisał: