Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Otysiaqq59983

Niania - stawka godzinowa

Polecane posty

Cześć wszystkim. Znalazłam ofertę pracy jako niania 3 letniego chłopca. Problem polega na tym, że jego mama byłaby w tym czasie w domu (jest w 9 miesiącu ciąży, niedługo rodzi i potrzebuję pomocy). Do moich obowiązków należałaby zabawa, spacery, ale także trochę ogarnięcie domu i czasem zrobienie jakiegoś obiadu gdyby mama chciała po porodzie odpocząć. Ma też 9 letniego syna który wracałby koło 14 ze szkoły i zająłby się sobą ale też pewnie bym wyszła z nim na dwór i pomagała w lekcjach.

 

I teraz moje pytanie...

Jak myślicie, jaka stawka godzinowa na rękę byłaby odpowiednia? Nie wiem co zaoferować, bo wiem, że mama chłopca byłaby wtedy w domu i zawsze by coś pomagała na pewno itd. Ogólnie jestem studentką, ale mam doświadczenie w pracy z dziećmi bo pracowałam w żłobku. 

 

I myślicie w ogóle że taka praca jest ok? Na pewno byłoby coś tymczasowego. Jednak zastanawiam się czy praca z dzieckiem pod obecnością rodzica nie jest zbyt stresująca. Co myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to nie jest praca jako niania.

To czego id ciebie oczekują to typowe prowadzenie domu czyli połączenie gosposi, kucharki i sprzataczki (założę się dojdzie sprzątanie i prasowanie) plus do tego opieka nad małym dzieckiem, że o korepetycjach dla starszego nie wspomnę. 

Za samo sprzątanie bierze się dzisiaj 20 zł za godzinę, a gdzie reszta zadań?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj oj oj...pachnie polską cebulą, matka w domu więc zawsze coś pomoże. Obyś się nie zdziwiła.

Bierz co najmniej 20 netto na rękę i wzwyż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto