Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Pysia1436

Co myślicie o tych wynikach badań pedagogicznych? Czy są one bardzo złe?

Polecane posty

Dzięki dobremu tempu szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonologicznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynie w przeciętnym tempie z właściwą intonacją. W dalszym ciągu ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu. Jednka dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawych technik matematycznych braki z tego zakresu sięgają szkoły podstawowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jednym poście piszesz, że masz 35 lat, w drugim piszesz o opini ze szkoły. W innych z problemem zdania prawka i udawanie ciąży. Co z Tobą jest nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeciez ona tak od dawna...jest niepelnosprawna umyslowo, zaklada wkolko te same tematy pod roznymi nickami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×