Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Nieduży

Wysokie i wysportowane dziewczyny

Polecane posty

40 minut temu, jihad napisał:

z czym do ludzi polaku. 

Co masz na myśli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc osob poprzez "wysportowana" rozumie kobiete z plaskim brzuchem, lekko umiesnionymi nogami, zgrabnym tylkiem, a Ty pokazujesz jakas kulturystke zazywajaca meskie hormony aby miec wiecej miesni i mniejszy poziom tluszczu...to juz jakas skrajnosc ktora malo komu sie podoba

ja kiedys bylem z wysportowana laska, grala zawodowo w pilke reczna, 180cm wzrostu, dłoń i stopa wieksza od moich, biustu praktycznie brak...plusem jest to, ze kobieta uprawiajaca sport ma pobudzony uklad hormonalny, a co sie z tym wiaze b.wysokie libido i łóżku jest praktycznie nie do zajechania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już babochłop ta z lewej 😐 ale kto co lubi...

  • Like 2
  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Szyderca bezlitosny napisał:

Ta z lewej pisała kiedyś na Kafe. Całkiem miła kobieta 😜

No bo wygląd nie ma nic do tego jaki ktoś jest, a ja jej nie znam, mówię tylko co widzę i co o tym myślę.

  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, bebe111 napisał:

wiekszosc osob poprzez "wysportowana" rozumie kobiete z plaskim brzuchem, lekko umiesnionymi nogami, zgrabnym tylkiem, a Ty pokazujesz jakas kulturystke zazywajaca meskie hormony aby miec wiecej miesni i mniejszy poziom tluszczu...to juz jakas skrajnosc ktora malo komu sie podoba

ja kiedys bylem z wysportowana laska, grala zawodowo w pilke reczna, 180cm wzrostu, dłoń i stopa wieksza od moich, biustu praktycznie brak...plusem jest to, ze kobieta uprawiajaca sport ma pobudzony uklad hormonalny, a co sie z tym wiaze b.wysokie libido i łóżku jest praktycznie nie do zajechania

Nie sądzę by zwyzywała hormony, aczkolwiek masz rację że jest wielka - z opisu wynika za ma 187cm wzrostu i jakieś 93 kg wagi :P

Hm, twoja była brzmi na naprawdę gorącą dziewczynę muszę przyznać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kocham sport i jestem wysoka. I fakt....nie do zajechania 😂😂😂 

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Burza napisał:

Kocham sport i jestem wysoka. I fakt....nie do zajechania 😂😂😂 

Czyli hipoteza kolegi wyżej się sprawdza 😛

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Burza napisał:

Kocham sport i jestem wysoka. I fakt....nie do zajechania 😂😂😂 

Rozumiem że też jesteś wysportowana?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdybym była facetem wybierałabym tylko kobiety które uprawiają sport. Reszta, ta smażąca kotlety, wymięka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Burza napisał:

Gdybym była facetem wybierałabym tylko kobiety które uprawiają sport. Reszta, ta smażąca kotlety, wymięka. 

Wymięka - co masz na myśli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z wiekiem robią się tymi kotletami. Sport hartuje ciało i umysł. Podbija libido w kosmos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Burza napisał:

Z wiekiem robią się tymi kotletami. Sport hartuje ciało i umysł. Podbija libido w kosmos.

Celna uwaga!

A w zasadzie rada, nie tylko dla kobiet ale i dla nas - mężczyzn 🙂

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, inaccessible89 napisał:

Na tym pierwszym zdjęciu była prawie w moim typie.

Prawie? Czego jej brakowało? 😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.11.2021 o 22:09, inaccessible89 napisał:

Pe-nisa. 🍆

Interesujesz się transwestytami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Noxeliа napisał:

Interesujesz się transwestytami?

Gdybyś było Noxelią, tobyś nie musiało pytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Matthias Schoormann napisał:

babochłop

Też mam takie wrażenie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kazdemu podoba sie cos innego i to jest w sumie fajne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×