Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
X.Y.Z,

Gdzie można spotkać ładne bezdzietne dziewczyny?

Polecane posty

Napisano (edytowany)

W serwisach randkowych, znajomości szukają brzydule.

Ładne dziewczyny reklamują tam tylko swoje konta na instagramie, lub jeśli jakaś ładna szuka znajomości i jest miła, to okazuje się, że jest w pakiecie z gratisem w postaci dziecka (no i oczywiście ojca dziecka i jego dziadków od strony ojca dziecka)

Edytowano przez X.Y.Z,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko na studiach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładne ,bezdzietne i co bardzo ważne jeszcze wolne? Odpowiedź jest prosta- w szkole średniej i na studiach. Potem większość dziewczyn jest już zajęta. Akurat wczoraj mój młodszy kolega w wieku 30+ zwierzył mi się, że próbował startować do dziewczyny 20+, która od niedawna pracuje tam gdzie my. Bardzo mu się spodobała i miło się mu z nią gadało. Jest atrakcyjna. Nie powiem. Niestety oświadczyła mu, że ma już chłopaka. Zdziwiłbym się gdyby było inaczej. Mój kolega jest bardzo zawiedziony i bardzo przeżywa tą sytuację. Mówiłem mu, że teraz to już będzie tylko pod górkę. Przespał czasy szkolne, kiedy mógł przebierać jak w ulęgałkach. 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Esox napisał:

Ładne ,bezdzietne i co bardzo ważne jeszcze wolne? Odpowiedź jest prosta- w szkole średniej i na studiach. Potem większość dziewczyn jest już zajęta. Akurat wczoraj mój młodszy kolega w wieku 30+ zwierzył mi się, że próbował startować do dziewczyny 20+, która od niedawna pracuje tam gdzie my. Bardzo mu się spodobała i miło się mu z nią gadało. Jest atrakcyjna. Nie powiem. Niestety oświadczyła mu, że ma już chłopaka. Zdziwiłbym się gdyby było inaczej. Mój kolega jest bardzo zawiedziony i bardzo przeżywa tą sytuację. Mówiłem mu, że teraz to już będzie tylko pod górkę. Przespał czasy szkolne, kiedy mógł przebierać jak w ulęgałkach. 

Nie do końca. Atrakcyjne dziewczyny były zajęte już i na studiach i w szkole średniej. Tak do końca 8-klasowej podstawówki moźe były wolne, ale też nie wszystkie, niektóre już też miały chłopaków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładne, bezdzietne i jeszcze młode. A mamy jakieś kryteria co do charakteru? Czy to jednak mało ważne, takie zepchnięte na drugi plan?

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Blankets napisał:

Ładne, bezdzietne i jeszcze młode. A mamy jakieś kryteria co do charakteru? Czy to jednak mało ważne, takie zepchnięte na drugi plan?

Z charakteru, żeby miała dobre serce, żeby była dla mnie dobra i mnie kochała😍

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Dzika kotka napisał:

A może mieć obesrana duupe????

Nie

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Esox napisał:

Przespał czasy szkolne, kiedy mógł przebierać jak w ulęgałkach. 

Jakby mógł przebierać, to zapewne teraz by nie szukał.

Ja na studiach nie mam ani jednej wolnej i w miarę wyglądającej dziewczyny, mimo że jestem na kierunku, na którym stanowią one większość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nauczycielki podobno często zostają starymi pannami, wkręć sie w to środowisko

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mieczwpochwie napisał:

I ich maniera ciągłego pouczania wykończy chłopa😴

Zawsze może ją zakneblować

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mieczwpochwie napisał:

I związać! A wiesz Qwerty, że takie zabawy są czasami przyjemne?

Cos tam słyszałam kiedyś. Niektórzy preferują kaloryfery. No różne są dewiacje 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, QWERTYzOLKUSZA napisał:

Cos tam słyszałam kiedyś. Niektórzy preferują kaloryfery. No różne są dewiacje 😉

Słyszałem, że trzeba mieć kaloryfer i dwa plastry boczku 😳

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Mieczwpochwie napisał:

Wracając do tematu: gdzie można spotkać ładne i bezdzietne dziewczyny? Powiem Ci Autorze, że to nie jest trudne bo wymagania masz z dolnej półki. Ja to pytam wprost: dzieci mo? Ni mo! Cnotliwo jest? Nie zupełnie! Widzisz autor, ja to szukam cnotliwej, może być z dzieckiem😉

Cnotliwa z dzieckiem byla jedna i sw. Jozef juz Ciebie ubiegl.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, taki obraz wasz napisał:

Jakby mógł przebierać, to zapewne teraz by nie szukał.

Ja na studiach nie mam ani jednej wolnej i w miarę wyglądającej dziewczyny, mimo że jestem na kierunku, na którym stanowią one większość.

Sęk w tym, że mógł przebierać, ale nie przebierał gdyż miał problem z sobą- nieśmiałość, niska samoocena itp. Lata upłynęły nim zdołał pokonać te demony. Teraz gdy nabrał odwagi, trudno mu znaleźć wolną dziewczynę w jego kategorii wiekowej, która by mu się spodobała. Wszystkie te, które są w jego typie mają partnerów. 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Esox napisał:

Sęk w tym, że mógł przebierać, ale nie przebierał gdyż miał problem z sobą- nieśmiałość, niska samoocena itp. Lata upłynęły nim zdołał pokonać te demony. Teraz gdy nabrał odwagi, trudno mu znaleźć wolną dziewczynę w jego kategorii wiekowej, która by mu się spodobała. Wszystkie te, które są w jego typie mają partnerów. 

To niech jeszcze trochę poczeka . Dzieci dorosną a mężowie poumierają i znowu będą wolne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autor wątku sam jest pusty jak dzban aż echo huczy. Ciężko będzie o taką głupia gąskę a do tego jeszcze ładna bo już u kogoś bardziej obrotnego pod pazuchą dawno siedzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, X.Y.Z, napisał:

Nie do końca. Atrakcyjne dziewczyny były zajęte już i na studiach i w szkole średniej. Tak do końca 8-klasowej podstawówki moźe były wolne, ale też nie wszystkie, niektóre już też miały chłopaków

Pamiętam czasy gdy byłem w 8 klasie. Miało się wtedy 15 lat. W tamtych czasach 15 letni chłopak idący za rękę z dziewczyną uznawany był przez kumpli za kosmitę. Dziwiliśmy się z kumplami z osiedla, że ktoś w naszym wieku miał już potrzebę posiadania dziewczyny, a tacy już wtedy byli. Woleliśmy kopać piłkę na podwórku niż chodzić z dziewczyną za rączkę. Dopiero po ok.3 latach zmieniliśmy zdanie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
6 minut temu, Korpo Szynszyla napisał:

Autor wątku sam jest pusty jak dzban aż echo huczy. Ciężko będzie o taką głupia gąskę a do tego jeszcze ładna bo już u kogoś bardziej obrotnego pod pazuchą dawno siedzi 

Ale fakt faktem, że w pewnym wieku (30+) to trzeba się trochę napracować, jak się chce poznać fajne singielki-rówieśniczki 😉 

Edytowano przez Doktor Siurante

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Korpo Szynszyla napisał:

Autor wątku sam jest pusty jak dzban aż echo huczy. Ciężko będzie o taką głupia gąskę a do tego jeszcze ładna bo już u kogoś bardziej obrotnego pod pazuchą dawno siedzi 

💐🌷🌺🌸🌼🌻

zgadzam sie  z Pania !!!!!!!! kto normalny kategoryzuje kobiety w taki sposob ?? tylko jelop !!!!! i to bez jajeczny . !!! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
1 minutę temu, Esox napisał:

Pamiętam czasy gdy byłem w 8 klasie. Miało się wtedy 15 lat. W tamtych czasach 15 letni chłopak idący za rękę z dziewczyną uznawany był przez kumpli za kosmitę. Dziwiliśmy się z kumplami z osiedla, że ktoś w naszym wieku miał już potrzebę posiadania dziewczyny, a tacy już wtedy byli. Woleliśmy kopać piłkę na podwórku niż chodzić z dziewczyną za rączkę. Dopiero po ok.3 latach zmieniliśmy zdanie. 

Prawda. Jeśli się już coś z dziewczynami robiło, to w tajemnicy przed światem 😉 

Edytowano przez Doktor Siurante

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Doktor Siurante napisał:

Ale fakt faktem, że w pewnym wieku (30+) to trzeba się trochę napracować, jak się chce poznać fajne singielki-rówieśniczki 😉 

chcial bym zeby to byla prawda ??????? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Doktor Siurante napisał:

Ale fakt faktem, że w pewnym wieku (30+) to trzeba się trochę napracować, jak się chce poznać fajne singielki-rówieśniczki 😉 

Co musi się w życiu wydarzyć żeby niebrzydka bezdzietna babka, zrównoważona psychicznie i niezależna finansowo i nie desperatka, szukała związku 30+ ? 

Chyba tylko wypadek komunikacyjny. Sorry za brutalność. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Korpo Szynszyla napisał:

Co musi się w życiu wydarzyć żeby niebrzydka bezdzietna babka, zrównoważona psychicznie i niezależna finansowo i nie desperatka, szukała związku 30+ ? 

Chyba tylko wypadek komunikacyjny. Sorry za brutalność. 

No bez przesady. W puli (30+) też mamy mimo wszystko normalnych singli i singielki, a ludzie (a przynajmniej cześć) potrzebuje bliskości z drugim człowiekiem 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, X.Y.Z, napisał:

Nie do końca. Atrakcyjne dziewczyny były zajęte już i na studiach i w szkole średniej. Tak do końca 8-klasowej podstawówki moźe były wolne, ale też nie wszystkie, niektóre już też miały chłopaków

Ok, najbardziej atrakcyjne maturzystki mogły być już w komplecie zajęte. Tak było w mojej szkole. Było jednak mnóstwo fajnych i wolnych dziewczyn w młodszych klasach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Mieczwpochwie napisał:

Wystarczy, że jedna miała to reszta nie chciała być gorsza. Masa tej "zajętości" była czysto na pokaz.

ah ta solidarnosc jajnikow !!!!!! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
3 godziny temu, QWERTYzOLKUSZA napisał:

Cos tam słyszałam kiedyś. Niektórzy preferują kaloryfery. No różne są dewiacje 😉

Oj tam od razu dewiacje, normalna rzecz. 😄

Edytowano przez Elciаа

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Elciаа napisał:

Oj tam od razu dewiacje, normalna rzecz. 😄

Ktoś nam sie tu rozbrykał 😉 Możesz nam opowiedzieć więcej o kneblowaniu i wiązaniu do kaloryfera, Elcia, my chętnie posłuchamy 😜

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
1 godzinę temu, Korpo Szynszyla napisał:

Co musi się w życiu wydarzyć żeby niebrzydka bezdzietna babka, zrównoważona psychicznie i niezależna finansowo i nie desperatka, szukała związku 30+ ? 

Chyba tylko wypadek komunikacyjny. Sorry za brutalność. 

Wystarczy, ze sie rozstanie po latach/rozwiedzie 

Edytowano przez sleeping_crazy_nieblond

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×