Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
kasaia

Niskie poczucie własnej wartości i szukanie pracy

Polecane posty

Jestem po studiach magisterskich. Po moim kierunku jest praca, Ale głównie jak są oferty to szukają specjalistów, a nie osób bez doświadczenia. Ja te doświadczenie mam ale bardzo małe, jedynie z miesięcznych praktyk i dwumiesięcznego stażu. Od 18 roku życia pracowałam we wakacje, czułam presję ze muszę pracować. 
Teraz mam 24 lata, szukam pracy, rozsyłam CV, zrobiłam nawet kurs doszkalający w dziedzinie studiów, ale nic cisza. Nikt się nie odzywa, widzę tylko otwarte CV i rozpatrywana kandydaturę na pracuj.pl. A wysyłałam już z 30 tych CV.. wczoraj byłam na jednej rozmowie o prace, to nawet nje praca związana ze studiami tylko prowadzenie sklepu internetowego, rekruter wydawało mi się, ze byl zadowolony, mówił ze na plus jest to ze umiem to to i to ze nje trzeba mnie doszkalać, ze mieszkam na miejscu i mam prawko i, ze jeszcze ma dwie dziś rozmowy i się odezwie. No i dziś czekałam na telefon i nic. Już jestem zrezygnowana taka, czuje się jak nic niewarte gowno, ze nawet do pracy, w której bede zarabiać małe pieniądze i nie trzeba mieć nie wiadomo jakich kwalifikacji, nie chcą mnie przyjąć. 
 

moje niskie poczucie wartości jest dodatkowo myśle, ze związane ze słowami ojca, gdzie krzyczał „ty się do niczego nie nadajesz, będziesz sprzątaczka” powiedział to wtedy w gniewie i wielkiej zlosci, podczas sytuacji gdzie zgubiłam nowy telefon (sama go sobie oplacilam żeby nie było ze on mi go kupił). Miałam wtedy 17 lat i mocno to mnie poruszyło, bardzo płakałam. Teraz mam tyle lat a te słowa nadal we mnie tkwią. I od tamtego momentu zawsze próbowałam być zaradna, ogarnięta, nie być przegrywem. Teraz jednak czuje się jak śmieć bo nie potrafię sobie poszukać pracy od miesiąca. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Maciolla1995 napisał: