Skocz do zawarto┼Ťci
Szukaj w
  • Wi─Öcej opcji...
Znajd┼║ wyniki, kt├│re zawieraj─ů...
Szukaj wynik├│w w...
Zaloguj si─Ö, aby obserwowa─ç  
mons

Nowy zakup do oceny FOTO

Polecane posty

odpalilismy sobie Tool - 10000 days, ja prdl ale gitara basowa Justina Chancellora gra, to normalnie poezja, az fajka staje, to zegnajcie na zawsze, odchodzimy z fifim na inny swiat, papa

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
Przed chwil─ů, kaczkowy rysiek napisa┼é:

coraz gorzej z tob─ů udaj si─Ö do psychiatry pravviku xD

Widz─Ö ze si─Ö przepracowujesz. Widz─Ö ┼╝e daddy pracodawca faktycznie surowo ci─Ö traktuje, gorzej od niespokrewnionych pracownik├│w ­čśé

  • Haha 1

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

Też lubię srool słuchałam w gim i nie dojrzałam od tamtego czasu nadal lubię jeee

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

nie dosc, ze w koncu slychac porzadnie bebny i to miesiste porzadne brzmienie beatow, to jak jeszcze slychac jak gitara basowa leci w tle i jak basista sie bawi, to jest naprawde zajeebiscie ­čśä

ahh ­čśä cos pieknego ­čśä

glosniki kosztowaly tylko 6 funtow na recyklingu xD

haha xD

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

akurat intro do Vicarious to jest podjeebka z King Crimson - Discipline, ale no kurna w Rosetta Stoned partie basowe to jednak jest kosmos ­čśä tak cieszy, jak dobrze slychac i w ogole ­čśä

Nam sie tylko bas i bebny podobaja, no ten Adam Jones nie jest jakims nie wiadomo jakim guitar player'em, a fanem MJK tez nie jestesmy jakimis, chociaz Puscifer calkiem spoko jest, ale brzmienie werbla tez jest niezle w niektorych piosenkach, takie detale, a jednak ciesza bardzo xD

 

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

ja prdl jak nam ta wieza z glosnikami przepieknie i przecudownie gra, to jest jakis raj na Ziemi ­čśä

poezja ­čśä

te JVC glosniki niezle, a w ogole to na ebay widzielismy uzywane za £50 start licytacji, 0 licytujacych i nieuzywane otwarte w kartonie za £130 a my z fifim zaplacilismy tylko £6 xDD

smiech na sali ­čśä

 

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

B─ůd┼║ aktywny! Zaloguj si─Ö lub utw├│rz konto

Tylko zarejestrowani u┼╝ytkownicy mog─ů komentowa─ç zawarto┼Ť─ç tej strony

Utw├│rz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj si─Ö

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj si─Ö
Zaloguj si─Ö, aby obserwowa─ç  

×