Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Łechtacz

Dlaczego większość ludzi z łatwością toleruje, a nawet nie zauważa niższej jakości, ale wściekają się na najdrobniejsze spóźnienia czasowe?

Polecane posty

Tak samo w firmie, jeśli coś ma być zrobione przez pracownika gorzej, to dla kierownika nie jest wielki problem

Ale jeśli coś ma być gotowe trochę później i klient biedactwo będzie musiał odrobinę poczekać, to już jest tragedia nad tragedie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Łechtacz napisał:

Tak samo w firmie, jeśli coś ma być zrobione przez pracownika gorzej, to dla kierownika nie jest wielki problem

Ale jeśli coś ma być gotowe trochę później i klient biedactwo będzie musiał odrobinę poczekać, to już jest tragedia nad tragedie?

Oj tak isp mnie ostro wkoorwia brakiem profesonslizmu tydzień temu byłem podpisać umowę nie dali terminu i godziny kiedy przyjdą kabel wiercic ba mieli dzwonić a wpadli bez telefonu ledwo zdazylem się ubrac bo chodze nago zapomniałem zamknac balkon przeciag dobrze że tv nie spadl i to jest profesjonalna obsługa? Ja mam czekać aż wpadna a jakbym pracowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jakość i czas tak samo są ważne w biznesie.

Edytowano przez Crossroads

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×