Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tableteczka mała

Co sądzicie o klauzuli sumienia?

Polecane posty

Gość tableteczka mała

Ja sama jestem ofiarą wymysłu lekarza, bo on powołując się na klauzulę sumienia odmówił mi przepisania tabletek - ale zaproponował założenie spirali, tego mu już sumienie qurde nie broni, no i wziąłby za to 300zł :O Ok, ma poglądy jakie ma, każdy ma prawo mieć jakieś poglądy, ale w takim razie niech zmieni pracę lub zacznie przyjmować w prywatnym gabinecie, bo jak jest jeden państwowy w mieście to czemu mam płacić 100zł za wizytę, bo jakiś pajac po 30 latach sumienie odnalazł???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja jestem wierząca i nie chciałabym być zmuszana do robienia czegoś co mi nie pasuje ze względów moralnych. Ale rozumiem też osoby, które mają inne poglądy i im nie powinno się narzucać na siłę czyjejś moralności. Dlatego cóż - nie każdy musi być ginekologiem, nie każdy musi pracować w państwowej przychodni. Jeśli nie uznaje MEDYCZNYCH metod zapobiegania ciąży z uwagi na sumienie to niech myśli o tym na studiach. A jęśli później odnajdzie Boga, to niech otworzy prywatny gabinet, a tam wolnoć Tomku w swoim domku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość