Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

agata meble sklep internetowy zwrot

Polecane posty

Gość gość

Czy dokonywał ktoś zwrotu towaru zakupionego przez internet w agata meble?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie kupuję tam, mają straszny kał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wlasnie wiem pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrianbe
Ja zamawiałem w zeszłym miesiacu komodę online i pufy online. Końcowo niestety okazało się, ze pufy się nie zmieszczą i zdecydowaliśmy się je zwrócić - wypełniłem formularz online i na drugi dzien już był kontakt ze strony salonu Agata :) żadnych problemów wszystko się udało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a czy dostałeś również zwrot pieniędzy za transport?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
u mnie mija 2 tygodnie od złożenia reklamacji, nikt się nie odzywa na maile nie odpisują, infolinia ciągle zajęta.. porażka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrianbe
Miałem akurat ofertę,ze transport był gratis wiec nie potrzebny był zwrot za niego. Z infolinia tak jak mowie - problemów na szczęście nie miałem, ale mogę jeszcze doradzić próbę kontaktu przez Facebook jeśli macie :) z tego co widziałem tam tez można się skontaktować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×