Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość glebokismutek

Jestem młoda a mam depresję

Polecane posty

Gość glebokismutek

Witajcie, zaczalem studia w tym roku i zupełnie sobie na nich nie radzę, bo od jakiegoś czasu mam prpblemy z koncentracją, wszystko, co próbuję zapamiętać po prostu po mnie spływa, jakbym miał dziury w mózgu (studiuję medycyne). Jestem na uczelni gdzie prowadzący mają zupełnie niegatywne nastawienie do studentów i to mnie bardziej demotywowuje, wszsycy są to bardzo nienastawieni na jakiekolwiek przyjaźnie, bardzo oceniający, panuje wyścig szczurów, jestem więc tu sam, poza ttm mieszkam w miarę daleko od domu więc nie mam zadnego wsparcia, trudno mi się tu urezymac. Dziewczyna ktora kochalem w liceum już dawno ze mną nie jest, na dodatek jestem na studiach które nie są moja jakas pasja, zainteresowaniem chociazby i wubralem je z czystego rozsądku, medycyna jest ciekawa ale nie chcę być lekarzem. Szczerze to nie widzę zadnego powodu zeby zyc albo wstać rano, uzaleznilem sie od fajek, przestalem o siebie dbac i o moich bliskich (zaniedbuje wszystkie moje relacje), a na nauce w ogole nie potrafie sie skupic czy cos zapamietac, wiec prawdopodobnie mnie wywala. Poza tym mam problemy zdrowotne i zastanawiam sie co ja zrobiłem Bogowi ze tak mnie traktuje i ze mam takiego pecha w zyciu. Pomozcie. Jest dla mnie jakas szansa czy to czas, aby sie poddac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mlze powinienes zrobic sobie przerwe i troche odetchnac. nie znam sytuacji ale wspplczuje ci. chociaz nie wiesz ile osob chce studiowac medycyne wiec nie uzalaj sie nad soba. chyba jestes wrazliwcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość