Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nagranie dziecka z wadą wymowy

Polecane posty

Gość gość

Witam, jestem studentką drugiego roku logopedii, potrzebne mi nagranie dziecka z wadą wymowy. Bardzo proszę Państwa o pomoc. Filmik może być w linku bądź mogę podać pocztę. Niestety w mojej rodzinie nie ma takich dzieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Naprawdę uważasz, że ktoś udostępni nagranie swojego dziecka na publicznym forum? Albo wyśle nie wiadomo komu? Jeśli tak bardzo zależy ci na nagraniu, skontaktuj się z jakimś logopedą. Może rodzice małego pacjenta wyrażą zgodę, jeśli będą mieli pewność, że to dla studentki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Niestety nie mam czasu na kontaktowanie się z logopedą, a po drugie na nagraniu nie musi być widocznej twarzy, może być sam głos. I po drugie nie maja udostępniać na forum tylko wysłać na pocztę, po trzecie są tu anonimowi nie pytam o dane osobowe wiec nie wiem w czym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ale na forum masz czas pisać. Napisz więc maila do logopedów z prośbą o nagrania. Na pewno mają jakieś. Nawet na yt są filmiki z gabinetów logopedycznych. Też nie masz czasu poszukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W tym problem, że nikt nie będzie poświęcał swojego czasu, żeby jakiejś nieznajomej studentce pomóc w zaliczeniu przedmiotu. Nikt ci niczego pod nos nie podstawi, sama musisz się postarać. Poziom lenistwa i niezaradności dzisiejszych studentów przeraża. Kiedyś nie było internetu i studenci sobie radzili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość