Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Samoistne drganie mięśni twarzy czego to objaw?

Polecane posty

Gość gość

Jakiś czas temu przytrafil mi sie wypadek od tamtego czasu moja twarz co jakis czas zmienia ksztalt tak jakby mięśnie pod skora sie kurczyly wtedy wygladam duzo gorzej niz normalnie. Ciężko to wytłumaczyć ale zauwazylem takie drgania mięśni twarzy samowolne dzisiaj zwłaszcza przy oczach na czole i policzkach. Czy to jakies porazenie? Dodam ze mam tez problemy z czuciem w ciele odczuwanie temperatur itp..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość draz_kokosowy
Przemęczenie stres, brak minerałów niewyspanie. Nieregularny tryb życia, sztuczne oświetlenie które migocze. Zaznaczam że nie jestem lekarzem :classic_cool: Hobbystycznie param się układaniem tarota i terakoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zrób badanie krwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
musisz isc do lekarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Neurolog. Może coś zostało uszkodzone, może tę. życzka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Brak żelaza w organiznie,zjedz rurke metalowa to ci przejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To mi sie stalo po operacji w pelnej narkozie i ogolnie troche sie uspokoilo bo kiedys bylo czesciej natomiast teraz rzadziej. Nie wiem czy iść do lekarza kiedy usłyszą o objawach wezmą mnie za osobe niepoczytalną, było robione eeg i tam wyszly jakieś nieprawidlowosci podrażnieniw ktorejs części mózgu, ale nikt mi nie wyjaśnił czy to od tego, na tk i rtg nie wyszło nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość