Odpowiedz na ten temat

Byc po raz pierwszy mama... nasze starania i oczekiwania

  • trudik 2017.08.08 [11:26]
    laski, a zdążyłyście z tym konkursem? Mi sie udało usmiech.gif
  • Zobacz także: Za co gwiazdy kochają swoje mamy?

  • Nooola 2017.08.08 [11:36]
    mi niestety nie, uh smutas.gif
    Ja już po wizycie.trzy tygodnie stresu za mną.fasolka pokazała bijące serduszko,nadrabia zaległości.powinien być według usg sprzed tygodnia 7 tydzień i 6 dzień.a według dzisiejszego usg jest 8tydzień i pierwszy dzień. Jestem mega szczęśliwa.fasolka rośnie.
    HBD 8,1
    CRL 17,5
    To mi sie udało podpatrzeć co.lekarz pisał.
  • wedkarka 2017.08.08 [11:39]
    Nooola - SUPER wiadomość oby reszta też przyniosła taki dobre wieści.
    Witam nowe dziewczyny, gratuluję i życzę nudnych spokojnych ciąż usmiech.gif
    btw dzięki za polecenie prenalen - fajny kurs
  • Milenkawawka 2017.08.26 [22:21]
    A tu macie słodkie śmieszne dzieciaki jezyk.gif
    http://cogismith.com/263y
  • gość 2017.08.28 [10:22]
    Słabo wyszło z tym konkursem, bo mi się nie udało zdążyć, bardzo szkoda smutas.gif
    http://ctwb.pl/umowa_kupna_sprzedazy_samochod u
    umowa kupna sprzedaży samochodu
  • gość 2017.08.28 [10:25]
    Czy któraś z was miała takie objawy? Na test za wcześnie,a z drugiej strony boje sie rozczarowania! pomocy!! smutas.gif
    http://f.kafeteria.pl/temat/f10/czy-w-koncu-n am-sie-udalo-p_6851823
  • gość 2017.08.29 [13:22]
    gość wczoraj [10:25] I jak, udało Ci się? Czytałam twoje objawy i ja miałam podobnie (praktycznie podobne do okresu tylko bez krwawienia) + brak miesiączki. Następny dzień i miałam 2 blade kreseczki na teście.
    gość wczoraj [10:22] widziałam, że któryś raz już robią tam konkurs, mi się jeszcze ani razu nie udało. może coś ugram w następnym jak będzie. oczko.gif Dodatkowa kasa się przyda
  • lifeisgood 2017.08.29 [15:46]
    Witajcie, dziewczyny!!!usmiech.gif Jestem właśnie po becie, wyszła 250, czyli swiezo co się dowiedziałamsmiech.gif Owulacje miałam 9 sierpnia, ostatnia @ 26 lipca; jeszcze nie orientuje się, jak liczyc te tygodnie ciąży, a mojego lekarza nie będzie z 2,3 tygodnie (jutro ide do innego,zeby sprawdzić,czy wszystko gra) usmiech.gif Kurcze sama nie wiem co robic... Chyba jeszcze jestem w szokusmiech.gif a przy tym martwię się, czy wszystko ok... PS Mam 30 lat i to będzie moje pierwsze dziecko
  • gość 2017.08.29 [18:25]
    Niestety wiele Polek umie tylko siedzieć godzinami na kafeterii i pisać pierdoły takie jak te. Jeśli chodzi o wychowanie dzieci, to tak rozwydrzonych i niewychowanych dzieci jak w Polsce nie ma nigdzie. Człowiek nie może normalnie zrobić zakupów bo w sklepach pełno jest mamusiek z wrzeszczącymi i biegającymi bachorami. Takie mamuśki uwazaja ze ich bachorom wszystko wolno. Poza tym taka mamuska mysli ze moze dawac produkty spozywcze ze sklepu za które jeszcze nie zaplaciła bachorowi. Sklep moze posadzic taka pania o kradziez, bo poki sie nie zaplacilo nie wolno jest jesc produktow sklepowych. Albo taki obrazek- plac zabaw, bachory wdrapuja sie na drzewa, lamia galezie, niszcza zielen a mamuska siedzi obok i na to patrzy. Nie reaguje rowniez jak bachory gonią i straszą gołebie. CO wyrosnie z nich? Na pewno nic dobrego bo juz teraz mecza otoczenie i nie maja do niego szacunku. Zamiast produkowac tysiace durnych postow prosze zabrac sie za wychowanie dzieci.
  • gość 2017.08.29 [19:44]
    Lifeisgood, ale "ciekawa" nowina, blysnełas na kafeterii, szkoda ze nic nie bylo o tobie w wiadomościach ani nawet w Fakcie. Niestety jesteś już stara i możesz poronić. A poza tym jesli sama nie wiesz co masz robic, to idz do kibla i zrób kupę. Może wysrasz tą "fasolkę" którą miałaś na obiad. Inteligencją nie grzeszysz.
  • gość 2017.08.30 [09:47]
  • gość 2017.09.02 [17:47]
    a po okresie połogu, pomogą eksperci
    Chcesz wyglądać seksownie i atrakcyjnie?
    Chcesz cieszyć się wspaniała sylwetką?
    Chcesz pokazać wszystkim, że możesz się zmienić?
    Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce:www.igortreneronline.pl
    Innowacyjne metody treningowe, nowoczesne plany żywieniowe, fachowa suplementacja.
    Podejście, które o lata świetlne wyprzedza konkurencje!
    Dzięki nim zmiany zachodzą ekstremalnie szybko!
    Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce:www.igortreneronline.pl
    który w ciągu tygodnia odmieni Twoje życie!
    Pozbądź się tłuszczu na zawsze, zbuduj piękna smukłą sylwetkę lub wspaniałe muskularne ciało!
    Pokaż na co Cię stać i wejdź nawww.igortreneronline.pl !
  • gość 2017.09.05 [11:53]
    ' Niestety wiele Polek umie tylko siedzieć godzinami na kafeterii i pisać pierdoły takie jak te. Jeśli chodzi o wychowanie dzieci, to tak rozwydrzonych i niewychowanych dzieci jak w Polsce nie ma nigdzie. Człowiek nie może normalnie zrobić zakupów bo w sklepach pełno jest mamusiek z wrzeszczącymi i biegającymi bachorami. Takie mamuśki uwazaja ze ich bachorom wszystko wolno. Poza tym taka mamuska mysli ze moze dawac produkty spozywcze ze sklepu za które jeszcze nie zaplaciła bachorowi. Sklep moze posadzic taka pania o kradziez, bo poki sie nie zaplacilo nie wolno jest jesc produktow sklepowych. Albo taki obrazek- plac zabaw, bachory wdrapuja sie na drzewa, lamia galezie, niszcza zielen a mamuska siedzi obok i na to patrzy. Nie reaguje rowniez jak bachory gonią i straszą gołebie. CO wyrosnie z nich? Na pewno nic dobrego bo juz teraz mecza otoczenie i nie maja do niego szacunku. Zamiast produkowac tysiace durnych postow prosze zabrac sie za wychowanie dzieci.'
    x
    x
    kocham Cie serduszko.gif
  • gość 2017.09.07 [15:18]
    dla wszystkich starajacych sie , zastanowcie sie co robicie .... obecnie jest wielkie bum na dzieci , niestety wszystki rodza sie plci meskiej ( na 24 urodzenia 5 to dziewczynki) zastanowcie sie jaki los czeka wasych synow z pewnoscia wiekszosc z was nosi pod sercem wlasnie syna czy lepiej dla zaspokojenia swoich potrzeb rodzic czy z uwagi na przerazajace liczby i statyski przemyslec to dwa razy zamin zgotujecie im taki los...zesperowanych i samotnych waszych synow , pozdrawiam
  • gość354343 2017.09.13 [09:58]
    Witajcie, już niedługo przyjdzie na świat nasze pierwsze dzieckousmiech.gif cieszymy się ogromnie na ten moment. Zaczęliśmy już przygotowywać pokój dla malucha. Rozglądamy się obecnie za meblami póki jeszcze jestem na chodzie. Ogromna frajda, naszło nas od razu na zmiane mebli w salonie.
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic /182203-umowa-kupna-sprzedazy/?p=2360142  - umowa kupna sprzedaży
  • gość 2017.09.19 [20:06]
    chyba nie jestem dobra w te klocki bo nadal nic może powinnam przestudiować kamasutrę... bo mam już dość strań:/
  • gość 2017.09.21 [15:51]
    Przy problemach z zajściem w ciąże warto skonsultować się z dietetykiem, ponieważ styl życia (w tym dia) mocno wpływa na płodność. Można za darmo zadać pytanie dietetykowi na stronie zapytaj dietetyka:
    https://kcalmar.com/zapytaj-dietetyka/
  • Tarot77 2017.09.24 [09:59]
    __________________www.wrozkabonita.wizytowka.pl - Tarot, wróżby, progoza na przyszłośc, rozkłady partnerskie, biznesowe, zdrowotne, finansowe, trudne wybory, zakręty życiowe, długi i rozprawy sądowe.Rytuały miłosne,powrót partnera,blokad ana kochanke, oczyszczanie aury, odnajdywanie zagunionych rzeczy i zwierząt. Zapraszam
  • gość 2017.09.25 [11:43]
    ja za pierwszym razem zdawałam egzamin byłam zdenerwowana ale chyba nie wiedziałam jak to jest i zawadziłam lekko na łuku słupek co za masakra. a wykupiłma kilka godzin manerwów i kilka po mieście w którym zdawałm bo nie zdawałam w swoim mieście bo tu jeszcze nie ma. ale no cóż nie zdałam
    za drugim razem poojechałam na sucho nie ćwiczyłam nic raz pojechałam z męzem na plac manewrowy zobaczyć czy pamiętam jak sie łuk robi i pojechałam na egzamin bez żadnych dodatkowych godzin. Trafiłam na świetnego egzaminatora i zdałam nie zrobiłam jakiś rażących błędów dwa zrobniłam ale przy6mknął oko. usmiech.gifusmiech.gif także spoko dziewczyny tylko sie nie stresowac wiem ze sie łątwo mówi bo ja też myslam ze w dzień egzaminu zejde ale sie udało
    https://citroen.org.pl/forum/viewtopic.php?p= 114514#114514
    umowa kupna sprzedaży samochodu
    a co do staraczek to faktycznie którs z was napisła kochajcie sie bnez żadnych wyliczeń ja nigdy sobie nie liczyłam jak chciałam zajść w ciaze zawsze liczyłam ze to bedzie piekny przypadk ze bedzie niespodzianka i jest wielka niespodzianka w moim przypadku ale to taka miła niespodzianka tylko no cóż nie wiadomo kiedy w ta ciaze zaszłam hahha
  • AleksjaMia 2017.09.25 [13:07]
    Najprawdopodobniej się udało. Robiłam dziś test strumieniowy 2 dni przed @ i widzę bladziutką kreseczke tak pod światło ją widać za kilka dni powtórzę test oby się udało. W czerwcu straciłam maleństwo w 6tc teraz bez żadnych starań jest niespodzianka!
  • czerwonamiśka 2017.09.25 [13:53]
    To na pewno wielkie wydarzenie dla Pań, dajecie nowe życie. Dbajcie o nie, niech nowe pokolenie będzie szczęśliwe i mądre, niech zmienia świat na lepsze.
  • gość 2017.09.28 [23:11]
    wielkie mi hallo szwagier tak dlugo ****** bez gumy az zr***** do skutku
  • gość 2017.10.02 [11:32]
    kobietki, a któraś brała ovarin starając się o dzidziusia?? Mój ginekolog właśnie go przepisał i chciałam się czegoś dowiedzieć więcej, jakie macie doświadczenia ?
  • gość453 2017.10.03 [13:58]
    Witam dziewczyny! Widzę, że nas przybywa, jak to dobrze, że nie jestem sama z moimi zmartwieniami. Dzięki za wszystkie opinie. Okazało się, że znowu zapeszyłam. Dziś przyszła ta właściwa @ i okropne, choć u mnie normalne miesiączkowe bóle brzucha. Jak ja tego nienawidzę. Trudno... Cóż... Będę nadal próbować. Jak widać to jednak zmiana klimatu tak na mnie podziałała. Pozdrawiam.
    https://motoferajna.pl/topic/1231-umowa-kupna -sprzedazy-motocykla/
    umowa kupna sprzedaży samochodu
  • gość 2017.10.16 [14:03]
    mi niestety nie, uh smutas.gif
    Ja już po wizycie.trzy tygodnie stresu za mną.fasolka pokazała bijące serduszko,nadrabia zaległości.powinien być według usg sprzed tygodnia 7 tydzień i 6 dzień.a według dzisiejszego usg jest
    http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?p= 712510#712510 - umowa kupna sprzedaży samochodu8tydzień i pierwszy dzień. Jestem mega szczęśliwa.fasolka rośnie.
    HBD 8,1
    CRL 17,5
    To mi sie udało podpatrzeć co.lekarz pisał.
  • gosiabien 2017.10.19 [17:51]
    Hej dziewczyny! Dotychczas tylko czytałam. Teraz postanowiłam wziąć czynny udział. Mam stwierdzony Zespół PCO. Od jakichś 3 mcy staramy się z chłopakiem o dziecko. Hm narazie bez ciśnienia, po prostu się nie zabezpieczamy i tak mnie nachodzą różne refleksje. Mam 26 lat. Przy moim schorzeniu podobno testy owulacyjne nie działają. Nie wiedząc o tym jakieś 3mce temu zaopatrzyłam się w arsenał testów owulacyjnych, te co maja pco to wiedzą, że w ich przypadku cykle mogą być nieowulacyjne, a testy niewiarygodne bo nam ten hormon ktory wykrywa test może skakać jak szalony. Wczesniej po wizycie w szpitalu brałam tabletki anty, od jakiegoś roku odstawiłam to dziadostwo i bez jakiejkolwiek stymualcji lekarstwami miałam cykle nawet po 45dni. Od końca sierpnia pije mieszankę ziół na płodność, w sierpniu monitorowalam cykl testami owulacyjnymi i nic nic zupełnie nic, we wrzesniu, miałam wyraźne 2 krechy (test zrobiłam w 11dc), po czym po tej informacji ze moze byc nie miarodajnie powtorzylam kilka razy za kila dni i nie było 2kresek na tescie owulacyjnym, zatem uwierzylam w wiarygodność testu, poprzedni cykl trwał po stymulacji ziołami 32dni, Kochałam się z chłopakiem w 11,12,13dc.! oczko.gif Wiem, że może za wcześnie na jakiekolwiek prorokowania i nie chce się za bardzo nakrecać bo rozczarowania w te kwestii są dotkliwe, ale czuje, że jest inaczej. Nawet jeśli ten poprzedni cykl nie jest miarodajny. To po tych ziołach czułam się zupełnie inaczej niż teraz. Wiecie to są zioła, które mają łagodzić skutki pms i stymulować do miesiaczki itd.itp. w zeszłym cyklu po tych ziołach w ogóle nie czułam, że będę miała okres, nie miałam żadnych objawów pms. nic zero. Moje cykle były bardzo długie nie wiedizalam kiedy bedzie @. W zeszłym cyklu w dniu miesiaczki wysprzatałam całą chate, ot co pełna mobilizacjaoczko.gif żadnych objawów, że zbliża się miesiączka. Dziś jestem w 31dc i od 24dc mam mnóstwo objawów jak przed @, bolą mnie piersi, przede wszystkim sutki są twarde i obrzmiałe, kłują mnie jajniki naprzemiennie, a najdziwniejsze jest to, że codziennie mam jakieś dziwne sny, a jestem osobą, która raczej nie pamięta nic co by jej się śniło. Błagam dziewczyny, jakieś rady? Czy fiksuje? Ściskam Was mocno, mam nadzieje, że dotrwaliście do końca mojego elaboratu.
  • PauliEwa 2017.10.25 [14:32]
    my też się staramy ogólnie mój mąż ma 1% prawidłowych plemników, do tego ma aglutenacje czy coś takiego to znaczy że plemniki się sklejają i jeden drugiemu uniemożliwia dojście do jajeczka, do tego spowolniony ruch , jeśli chodzi o mnie wyniki mam wspaniałe ,tylko mam wrażenie że jestem za gruba,choć żaden lekarz mi tego nie powiedział , i tyle.....a w piątek minie 5lat po ślubie... a dzidzi brak smutas.gif
  • gość222 2017.10.27 [14:41]
    zapraszamy wszystkie przyszłe mamy do bezpłatnej Szkoły Rodzenia Prenalen pod patronatem Polskiego Towarzystwa Położnych!
    https://szkolarodzeniaprenalen.pl/rejestracja
  • Izeczka5 2017.10.27 [17:14]
    hahah
  • gośćRozalieAa 2017.10.30 [13:46]
    U mnie przy drugiej ciąży gine zapisała mi Ovarin, i starania o maluszka przeszły w oczekiwanie na poród usmiech.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...