Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak to robicie, ze macie ponad 10 tys oszczednosci?

Polecane posty

Gość gość

Ostatnio bylam na spotkaniu z kolezankami wygadaly sie, ze maja pokazne sumki na koncie. Nie pochodza z zamoznych rodzin. Jak wielu ludziom sie udaje miec takie oszczednosci? Wydatki gonia wydatki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zarabiam 14 000, jestem lekarzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
szczegolnie przy dziecku oczywiscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja mam 15 na lokacie Mąż miał wypadek i dostał niezle odszkodowanie, ta część zostawilismy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
10 tys to nie za wiele .Ja mam swój sposób na odkładanie kasy mam 26 lat pracuje od 21 roku życia mieszkam sama na koncie 110 tys zł zbieram na swoje M już niedługo marzenie się spełni .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My z mężem mamy okolo 50 tys po prostu nie wydajemy calej wypłaty tylko zawsze coś zostaje i tak się uzbierało. Zero kredytów a mamy swój dom i dziecko w drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Po prostu miesięcznie odkladam 1500 zł i z biegiem lat suma rośnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja mam 40 tys a mam 25 lat. Tak się uskladalo. Chociaż co to za pieniądze? Trochę jest ale np kupisz samochód i znowu nic nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mój mąż też miał wypadek.Na koncie jest 50 tyś I 3 tyś teraz wpłynęły za złamanie w ręce .Odkładamy dalej na swój kąt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość