Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lakomat

Jaki wózek polecacie dla dziecka?

Polecane posty

Gość lakomat

zastanawiam się nad wózkiem dla mojego pierwszego dziecka, nie mam doświadczenia, w sklepie spodobał mi się wózek 4 baby izzy, jest lekki, zwrotny, wielofunkcyjny, ma piankowe koła, ale w sklepie to nie to samo co w użyciu, może ktoś z was miał z nim doczynienia i coś doradzi w tym temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja jeszcze polecić nie mogę ale zastanawiam się nad tym: http://allegro.pl/roan-marita-2011-spac-gondola-fot-kurier-gratis-i1524844467.html Ma bardzo dużą gondolę (moje Maleństwo przyjdzie na swiat wczesną jesienią więc mam nadzieję, że całą zimę nam posłuży), pompowane koła (też w sam raz na zimę:p), leciusieńko się prowadzi (już próbowałam w sklepie) i super się buja. Poza tym ma ponoć świetną amortyzację. Może któraś z mam posiada ten wózek i podzieli się opinią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość swietnie sie buja
czyli co??znaczy ze bedziesz bujac dziecko w tym wozku,tak? ile ty masz lat ze wozek ci do bujania potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mama23_wr23
ja mam TAKO Warrior swietnie sie prowadzi, jest bardzo stabilny.. WADY: mala gondola jednak i ciezki... ALE POLECAM!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lena87