Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Wybrała bogatego dziada planuje dziecko.

Polecane posty

Gość gość

Od zawsze podobała mi się koleżanka kuzynki - 6 lat młodsza ode mnie. Ona nie zwracała na mnie uwagi jak kiedyś powiedziała,,Nie mam studiów, praca marna,Więc o czym mamy rozmawiać". Dzisiaj widziałem ją z mężem. Wzięła ślub w wakacje, facet niższy ode mnie ( mam 2 metry), w garniturze ( ostatni raz miałem na sobie na komunii), z******te sportowe auto, jedno z nowszych porsche. A ona jak kwitnący wychudzony kwiat. Chuda, ubrana jak gwiazda jakas, zawsze miała długie włosy teraz ma długie ale krótsze. Moja koleżanka skomentowała jej torebkę i apaszke i buty - niby bardzo drogie z tej samej firmy Lui coś tam nie znam się. Koleżanka tylko powiedział że to jest jej marzenie. W czym ten facet jest lepszy ? Bo ma kasę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ona zawsze wszystkich facetów odrzucala a teraz nagle zakochana ? Czy ona potrafi kochać skoro mnie nie potrafiła a walczyłem o nią. Nawet drzwi od samochodu pozwala facetowi otwierać gdzie każdego innego pogoniłaby. To taka prawdziwa kobieta sukcesu nawet z charakteru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ile ma lat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wy tez lecicie za ksiezniczkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moze wybrała mądrzejszego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak? Po co ma prócz kasy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ale co tak znowu cie obchodzi kogo ona wybrała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość