Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość jestfajnie

najlepsze lokówki

Polecane posty

Gość jestfajnie

a więc chodzi o to, że mam już kręcone włosy, ale chciałabym żeby bardziej się kręciły i miały ładniejszy, naturalny skręt. Nie wiem, czy w tym wypadku w ogóle opłaca się kupować lokówkę, ale jeżeli tak, czy moglibyście mi poradzić jakiej firmy i jak działające? Jaką średnicę wybrać jeżeli zależy mi na: http://i90.photobucket.com/albums/k242/Aska130/7396157.jpg takich lokach? Jestem kompletnie zielona! Błagam, pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie katuj włosów lokówką, szkoda ich... na rynku jest tyle kosmetyków podkreślających skręt włosów, nie są drogie, spróbuj, może któryś bedzie Ci odpowiadał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli lokówka, to polecam jedynie te, których końcówka jest ceramiczna, turmalinowa itp. Są trochę droższe od tych metalowych, ale znacznie mniej szkodliwe dla włosów i generalnie dają lesze efekty. Dobre, turmalinowe lokówki ma Vidal Sassoon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Faktycznie, jeżeli już Ci się kręcą włosy, to zastanów się nad jakims preparatem do włosów. Szczególnie, jak już kupisz lokówkę, żeby chronić włosy. Polecam Ci taką bosha PHC 2500 znakładkami ceramicznymi i chłodną końcówką. Jest naprawdę dobra i nie niszczy końcówek. Znalazłam ją na magicznaplaneta.pl - spoko cena, więc się opłaca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja mam Remingtona (www.magicznaplaneta.pl/dzial/drobneagd/kategoria/?id=77&prod=43539). Jak na taki sprzęt to nie była droga, zakręca rewelacyjnie. No i szybciutko się nagrzewa. Nie wiedziałam co to za firma, ale fryzjerka stwierdziła, że jedna z lepszych. Więc ostatnio zamówiłam sobie też nową prostownicę. Teraz mam komplecik:P

Udostępnij ten post


Link to postu