Odpowiedz na ten temat

Dieta warzywno owocowa cz 2

  • gość 2017.09.11 [23:00]
    Przenieście sie na forum jestemfit - jest super
  • gość 2017.09.11 [23:27]
    Czyżby kafe znów się popsuło??
  • gość 2017.09.12 [09:29]
  • gość 2017.09.12 [23:09]
    z
    no
    dzięki
    f
    f
    f
    ff
    f
    f
    f
    f
    f
    f
    f
    f
    f
    ff
    f
    ff
    f
  • gość 2017.09.13 [10:37]
  • gość 2017.09.13 [11:13]
    Hej
  • gość 2017.09.13 [11:15]
    Wracam do Was od jutra ale widze,że kafe się skiepściło już na dobre. Jak zaczną pojawiać sie wpisy napisze więcej
  • gość 2017.09.13 [11:38]
  • gość 2017.09.13 [12:15]
  • gość 2017.09.13 [14:04]
  • gość 2017.09.13 [17:05]
  • gość 2017.09.13 [22:10]
  • gość 2017.09.14 [08:32]
    ale szkoda ze tu nie wyszlo ..bylam tu juz okolo poltora roku ...szkodami strasznie .. tam nie bardzo wiem jak wejsc ..
  • gość 2017.09.14 [14:31]
    mam was ..
  • gośćmonika1974 2017.09.15 [11:31]
    Hej miałam wrócić od wrzesnia i jestem....
    TN padłam z wrazenia- super wynik wowwwww
    U mnie znowu 7 z przodu ale na urlopie all inclusive to sobie bimbałam- zaczynam z waga 71 kg czyli 2 kg mniej niż przy sierpniowej przypominajce. Chce teraz zrobić dłuższy post ok 21 dni ale nie zakładam z góry - mininum 2 tygodnie a wszystko powyżej będzie sukcesem
    Wiem ,że kafe szwankuje ale piszcie tez tu w miare mozliwosci - a może któraś co umie założy nowy wątek?????
    Pozdrawiam
  • dodob 2017.09.15 [11:37]
    hej ja tez zaczynałam z podobną waga oczko.gif trzymam kciuki za powodzenie tez nie zakładałam długiego postu 2 tygodnie trzymałam sie ścisłego potem a własciwie teraz grzesze ale miecha nie jem nabiału nie jem
    zawsze trzeba mieć jakiś cel w życiu ja mam cel 6 z przodu ... obecnie 70 kg wzrost 168 cm, taka jestem teraz pani kuleczka
  • gość 2017.09.15 [12:30]
    Heej a ile teraz wazysz
    Monika1974
  • dodob 2017.09.15 [14:54]
    hej ważę 67,4 kg ale 4 tyg. temu zaczynałam od 73 kg , no i niestety ostatnio coraz częściej grzesze jem produkty niedozwolone TN cudnie przeszła post i oczyszczanie
    zawsze trzeba mieć jakiś cel w życiu ja mam cel 6 z przodu ... obecnie 70 kg wzrost 168 cm, taka jestem teraz pani kuleczka
  • gośćmonika1974 2017.09.15 [16:20]
    Właśnie czytałam jak jej super poszło. Tobie też super poszło i szkoda byłoby zaprzepascić-nie daj się pokusom
    U mnie dzień mija super nagotowałam sobie zupy dyniowej, mam cukinie, buraczki, jabłka,pomidory, ogórki kiszone- daje rade
  • gośćmonika1974 2017.09.17 [20:00]
    3 dzień za mną -żadnych bóli głowy, oslabień czy uczucia głodu- super za kazdym razem jest lepiej.Dzis była próba charakteru -wizyta gosci i duzo dobrego jedzenia i alkoholu a ja z soczkiem pomidorowym, jabłuszkiem i sałatkami- bardzo ciezko nie bylo bo byłam gospodynia i nikt mnie nie zachęcał do jedzenia.
    Weekend minął bedzie juz tylko lepiej- a Wy gdzie sie podziewacie?
  • gośćmonika1974 2017.09.18 [09:51]
    A u mnie na wadze po 3 dniach 2 kg wody zleciało -lecimy dalej
  • gośćfela 2017.09.24 [15:35]
    dzień dobry usmiech.gif Od jutra zaczynam...jest tu kto???
  • JoasiaHa 2017.09.24 [17:37]
    Czasem ktoś jeszcze wpadnie.
    Ja aktualnie na przypominajce...
  • TN 2017.09.24 [23:46]
    http://forum.interia.pl/dieta-warzywno-owocow a-tematy ,dId,3078775,strona,9,ok,1#pst140169156
    jesteśmy tutaj
  • gość 2017.09.25 [06:19]
    http://forum.jestemfit.pl/ polecam ten serwis i zapraszam. Tu jest naprawdę fajnie
  • ellada 2017.10.01 [08:47]
    Dzień dobry wszystkim usmiech.gif
    W skrócie o sobie: 38 lat 164 cm wzrostu waga 62 kg.
    Chcę zrzucić co najmniej 5 kg,wkurza mnie przede wszystkim oponka wystająca ponad spodnie ,mam też problem z układem pokarmowym i zatokami.Chcę wytrzymać minimum 3 tygodnie.
    Nie jest to mój pierwszy raz z dietą Dąbrowskiej ,wracam do niej z przyjemnością bo wiem,że jest skuteczna.
    Jest to mój trzeci dzień,wczoraj bolała mnie głowa,wiem,że się nie powinno ale wolę wziąć jedną tabletkę zanim ból rozhula się na dobre (przy ostatniej diecie dokuczał mi ból rozsadzający czaszkę,taki,że nie da się funkcjonować)
    A co do posiłków to każdy dzień zaczynam od ciepłego kubka zakwasu z buraczków,który przygotowuję 5 dni wcześniej.Jeśli ktoś chce przepis,chętnie się podzielę.
    W czwartek zakupiłam też na targu tonę warzyw,żeby być dobrze przygotowaną na rozpoczęcie diety usmiech.gif
    Lista zakupów jezyk.gif omidory,papryka,cebula czerwona,czosnek,kalafior,brokuł,jarmuż,marchew,seler i pietruszka korzeń,natka pietruszki i szczypiorek,dynia hokkaido. Z owoców mnóstwo jabłek i cytryn.Posiadam także na stanie ogórki i kapustę kiszoną.
    A teraz co jadłam przez pierwsze 2 dni:
    Dzień 1
    -Zakwas z buraczków
    -surówka (pomidor,papryka,ogórek kiszony,szczypiorek i natka do tego sos ze zmiksowanego,duszonego jabłka)
    -zielone smoothie (jarmuż,jabłko,cytryna,natka z pietruszki,surowa pokrzywa)
    -pieczone kotleciki z kalfiora i suszonych pomidorów,kapusta kiszona,brokuł na parze
    -leczo z jarmużu (jarmuż,cebulka,papryka,jabłko),surówka (seler,marchew,jabłko,cytryna)
    -spaghetti z cukinii z sosem pomidorowo szpinakowym
    -pomiędzy posiłkami herbatka z pokrzywy,świeżej mięty i inne ziołowe herbaty
    Cały dzień ssanie w żoładku, mimo,że najadałam się do syta.
    Dzień 2
    Menu podobne, zdobiłam surówkę z kapusty kiszonej (kapusta,papryka,pomidor,natka,szczypiorek)
    Fajnie mieć przygotowane gotowane jedzonko na 2-3 dni a surówki i koktaile na świeżo.
    Ból głowy rano,wzięłam tabletkę,cały dzień głód chwilę po jedzeniu,zabijałam go gorącą herbatką i myślą,że około 4-5 dnia przechodzi.
    Dziś 3 dzień
    Menu podobne,ale tyle tego,że się na razie nie nudzi,do surówki porannej dodałam dla odmiany dodatkowo surowego kalafiora.
    Trzymam kciuki za wszystkich wytrwałych i za siebie. usmiech.gif
  • Mila93 2017.10.03 [09:18]
    Dzień dobry,
    proszę o szczerą odpowiedź: komuś udało się na stałe zrzucić zbędne kilogramy i pozbyć się dolegliwości, które Wam ciążyły? pozdrawiam
  • Adanadiecie 2017.10.05 [16:08]
    Hej. Moze ozywimy ten temat. Jestem od tygodnia na oczyszczajacej diecie do ktorej namowila mnie siostra. Ona zaczela swoje odchudzanie od tej wlasnie Diety. Wyglada o niebo lepiej, schudla z 15 kg, tarczyca sie poprawila( po czesci z powodu utraty wagi), cera poczatkowo gorzej sie ale po diecie poprawila.
    Chcialabym sprobowac na sobie i sama ocenic. Ktos chetny aby sie przylaczyc?
  • Adanadiecie 2017.10.06 [16:57]
    Cisza... a mi juz stuknal tydzien. Wstaje godzine przed budzikiem i mam energie. Nie czuje sie tak ciezko. Do jedzenia juz sie przyzwyczailam tylko trik polega na urozmaicaniu. Inaczej szybko sie zniechecam. Poki co -2,2kg za mna i obwody powoli spadaja bo nie ma tego 'opichnietego' przejedzonego brzucha.
  • Gabinia 2017.10.07 [19:28]
    Hej. U mnie 2 dzień. Jest kiepsko. Od rana ból głowy. Zjedzenie czegokolwiek powoduje wymioty i potworny ból głowy. Dlatego też do końca dnia tylko woda z cytryną. Z jednej strony się cieszę bo wiem, że organizm się oczyszcza i będzie lepiej. Z drugiej, nie sądziłam, ze organizm tak mocno i szybko zareaguje. Mięsa nie jem od 3 miesięcy ale to słodycze sa niestety moja zguba ; (

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...