Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ania z Krakowa

CZY WYPADA DAĆ SZCZENIAKA Z OKAZJI ŚLUBU ?

Polecane posty

Gość Ania z Krakowa

Mój były chłopak zaprosił mnie na swój ślub. Nie mam pieniędzy , bo jeszcze studiuję , a od rodziców nie chcę wydzieraćna prezent. Moja suka niedawno się oszczeniła , ma 8 szczeniaków - mieszańce boksera i pudla. Szczerze mówiąc nie mam komu opchnąć tych piesków , a tu taka okazja - jeden by znalazł dom. Oni będą mieszkać po ślubie w domu u jego rodziców , jest tam ogród - pies by miał dobre warunki. Czy to dobry pomysł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fiku miku faku fiku
nie dobry to klopotliwy prezent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale wymysliłaś
Ty naprawdę jesteś studentką??? Bo aż się dziwię, że komuś wydawać by się mogło inteligentnemy przyszedł taki pomysl do głowy... W prezencie ślubnym dawać kundla.... Mam nadzieje, że to głupi żart

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niezbyt dobry pomysł
może wolą mieć dziecko niż psa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jakie one musza byc
byc obrzydliwe, mieszaniec boksera i pudla a fe!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie mozna dawac psa
w prezencie! to nie zabawka! kazdy ma sie swiadomie sam na psa zdecydowac!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daj im cały miot
i powiedz, że to dobra wróżba na nową droge życia ::D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jak zaprosil tylko na slub
to oprocz kwiatow nie musisz nic dawac. Zresztza nie wyobrazam sobie, ze do kosciola wchodzisz z piszczacym i sikajacym szczeniakiem hahahaha

Udostępnij ten post


Link to postu