Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Monika83

brak zaplaty za prace, co zrobic?

Polecane posty

Gość Monika83

Jestem studentką i dorabiam na promocjach w grudniu miałam nowa oferte pracy tuz przed świetami. Pracowałam 11 grudnia 3 dni weekend i w umowie mam ze po 30 dniach placą do dzis nie dostałam wypłaty bałam sie ze zgłosza mnie do skarbowki i nie bede miała jak sie rozliczyc ale cudem dostałam w piątek pit do rozliczenia (24.02.) ale kasy nie dostałam do dziś wysyłałam emaile dzwonilam i cisza. W jaki sposób moge ściągnąć swoje pieniądze, gdzie mam sie zwrocić o pomoc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pit 37
No chyba do PIP-u. Ale najlepiej jeśli można iść do siedziby firmy i powrzeszczeć efektownie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nabrzmiała żyła w dupie
Zaraz, spokojnie. Skoro wystawili PIT to znaczy, że nie udają że nie pracowałaś. Zadzwoń i zapytaj dlaczego pieniądze nie dotarły na twoje konto. Zapytaj, kiedy tam będą. Jeśli to nie pomoże, napisz do nich (list polecony) z wezwaniem do zapłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kity
do PIP, oni lubią kontrole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika83
Dzięki za rady dzwonie i wysyłam pisma emaile i nic wiec chyba ich zglosze do pip a tak na marginesie jestem z Gd. a siedzibe mają w Tychach a szkoda bo bym sie przejechala;) do nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
złóż pozew do sądu. nic za to nie placisz, a kiedy sąd podeśle im informacje, że pozwałaś im o niewypłącenie wynagrodzenia prawdopodobnie sami szybko Ci zapłacą żeby nie ponosić kosztów związanych z procesowaniem się, któe i tak nie ma sensu bo wiadomo, że przegrają

Udostępnij ten post


Link to postu