Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość totylkostanprzejsciowy

Jak długo jesteś bezrobotny / bezrobotna?

Polecane posty

Gość totylkostanprzejsciowy

Ja od listopada zeszłego roku i szlag chce mnie trafić. Powoli zaczynam świrować. Już nie wiem co mam ze sobą zrobić. Nosi mnie. Wysyłam CV, setki CV. Nawet takie w powerpointcie zrobione :D I nic! Zero odzewu. Albo jak już jest romowa to się staram z jak najlepszej strony i... "oddzwonimy". Ileż można? Studiuję zaocznie, gdyby nie rodzice, mogłabym dołączyć do ekipy bezdomnych na PKP. Jest mi wstyd! Za półtorej roku robię licencjat i spadam chyba z tego kraju :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ja jestem bezrobotna od maja tamtego roku, szlag mnie również trafia, ale nie mam zamiaru wyjeżdżać za granicę. Również wysyłam CV i prawie nikt się nie odzywa, ale mam ciągle nadzieję, że to się zmieni ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ze 2 lata a tak wlasciwie to
od zawsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 4 mce
po 2 latach pracy (od razu po studiach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja mam prace, ale chce zmienic, dostaje mnostwo odpowiedzi, ale nie na temat :D Szukam stalej pracy - proponuja mi dodatkowe zlecenia, pisze, ze nie zajmuje sie stronami www - chca strony, na dodatek oferowane pensje sa smieszne, zeby nie rzec tragiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ja chyba pobilam juz
rekord bycia bezrobotna. po studiach 6 lat pcowalam. obecnie od ponad 2 lat bez pracy. w miedzyczasie 3 miesiace stazu i po tym 3 umowa zlecenie. mam ponad 30 lat wiec na rynku pracy jestem przegrana. przekwalifikowalam sie nawet w czasie tego bezrobocia ale nie mam w tym doswiadczenia