Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość foczka67

praca ekspedientki

Polecane posty

Gość foczka67

Witam! Moje pytanie kieruje glownie do dziewczyn ktore pracuja/pracowaly w charakterze ekspedientki sklepu odziezowego lub podobnych. Ale bede wdzieczna jesli wypowiedza sie takze osoby ktore znaja sie na tym. Otoz chcialabym wiedziec jakie obowiazki beda mnie czekaly na takim stanowisku, oprocz oczywiscie obslugiwania klientow.I jak to jest z przerwami w ciagu dnia, czy bede mogla sobie cos zjesc w porze obiadowej? Moze co poniektorym wyda sie to smieswzne ale ja naprawde jestem zielona w temacie, bo to dopiero moja pierwsza praca (mam 21 lat). Piszcie prosze, bede wdzieczna za wszelkie rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość praca ekspedientki
to najgorsze, co może być-marna kasa, gówniana robota:)znam z autopsji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość topowa dziewczyna
podnoszę temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niebyt wdzięczna praca :( Moja znajoma pracue jako ekspedientka w sklepie obuwniczym i prócz obsługiwania klientów musi jeszcze sprzątać ... rozładowywać nową dostawę i układać towar na półkach :( ... Według umowy powinna pracować do 16 a często wychodzi z pracy ok 20 :o ... i to za tą samą kasę :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominisiajestem
no sprzątanie i rozkładanie towaru to normalka - ale raczej w godzinach pracy. Jednak najgorsze jest, jeśli nie wolno usiąść, a takie wymagania mają w centrach handlowych, stoisz przez kilka godzin, nawet jeśli nie ma kilentów, no a kamery są, więc nie można sie wychylać,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach