Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Zmartwiona22

Prosze,odpiszcie mi

Polecane posty

Gość Zmartwiona22

Ja juz od bardzo dlugiego czasu szukam jekiejkolwiek pracy(oprócz sprzatania).Jestem po szkole średniej.Teraz od pazdziernika zaczynam studia i jakos chcialabym na te studia zarobic. Mam do was pare pytań: 1.Jakie sa oferty pracy dla osób po szkole średniej? 2.Czy po szkole średniej można pracowac w sklepie? Prosze,odpiszcie mi,bo ja juz calkiem stracilam nadzieje na znalezienie jakiejkolwiek pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A próbowałaś w Avonie? Oriflame? Na studiach na pewno znajdziesz jakies klientki :P W sklepie to raczej po technikum spożywczym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rozwalilas mnie tym tekstem
"Czy po szkole średniej można pracowac w sklepie?" No oczywiście, że tak ... to zależy od pracodawcy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezeli trafi sie pracodawca ktory Cie zatrudni to oczywiscie.Ale rzadko sie to trafia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale masz problem......
żeby być sklepową, nie trzeba być magistrem:o Weź se dziecko kup gazetę wyborczą w poniedziałek, tam masz z 1000 ogłoszeń o pacę, to pewnie coś znajdziesz. A jak wolisz supermarket, to idziesz do takeigo i mówisz, że chcesz pracować - na pewno cię przyjmą. Gdzie tutaj problem?:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale masz problem......
jak to - rzadko???? Po co jej magister do przewalania buraków w sklepie albo ustawiania produktów w warzywniaku albo do anbijania cyferek na kasę????:o Jesteście jacyś nienormalni....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach