Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Herdsman

Szukam pracy na wakacje

Polecane posty

Gość Herdsman

Rok temu byłem na Work&Travel w Stanach, praca nie cięzka ale kiepsko płatna. Może możecie coś polecic w Europie? Jestem studentem z Warszawy. Mam 23 lata, mieszkam w Warszawie, więc może jakaś praca na terenie Warszawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ssunia
ja sie przylacze do pytania. tyle, ze ja nie chce zostawac na wakacje w Warszawie, wolalabym wyjechac gdzies za granice. Herdsman- dlaczego uwazasz, ze w&t jest kiepskoplatna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Herdsman
Porównując zarobki kumpli,którzy byli w Europie w pracy i moje to nawet stawka za godzinę tutaj jest wyższa nie mówiąc już o przeliczniku dolar-euro. P.S. Ciekawy nick:) Jestes z Warszawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ssunia
tak:) a nick zupelnie przypadkowy:) myslalam o wyjezdzie na w&t, bo potrzebuje od nowego roku akademickiego troche kasy. Slyszalam, ze jak sie pracuje w 2,3 miejscach jednoczensie i oszczednie zyje, to mozna troche odlozyc? Nie bylam w usa, wiec z ciekawosci chcialabym pojechac. Europe tez bardzo lubie, chetnie bym sie zaczepila gdzies do pracy, byle nie bylo to zbieranie truskawe, bo padne po tygodniu:) Jesli moge spytac, jaka miales prace w usa? i o jakiej myslisz teraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach