Odpowiedz na ten temat

Gdzie najlepiej na kurs kosmetyczny

• gość 2017.10.24 [07:54]
    Beauty lux - jak najbardziej. Szkolenia zawodowe są zdecydowanie najlepszym sposobem na dojście do zawodu. Pracuję jako kosmetyczka od wielu lat, wiem jak to wygląda, wiem ile to wymaga zaangażowania, ale dzięki temu po prostu spokojnie sobie radzę z zawodem.
  • myszkaaa10 2017.11.03 [14:03]
    Hej,
    ja mogę polecić kurs Kosmetyczny w GoWorku. Bardzo fajna prowadząca, przekazała dużo wiedzy. Dobra organizacja. Nie mam zastrzeżeń i mogę polecić wszystkim zainteresowanym Paniom
  • gość 2017.11.07 [19:25]
    Dziewczyny a polecacie kogoś w Bielsku Białej?
  • gość 2017.11.22 [16:38]
    Szukasz ciekawej pracy ? Pomysłu na biznes? Chcesz rozwiną swoje zainteresowania i pasje?
    Polecamy kwalifikacyjne kursy zawodowe - gdzie możesz uzyskać cenne kwalifikacje zawodowe i dyplom technika w danym zawodzie.
    Do zapisu nie wymagamy wykształcenia średniego ani matury!
    Nauka w systemie zaocznym, plany dostosowane do osób pracujących - możesz pogodzić pracę i edukację! Polecamy: elektryka, logistyka, usługi fryzjerskie, kucharz, cukiernik, rolnik, fotograf, technik przemysłu mody itp.
    Rekrutacja trwa cały rok !
    Przyjdź do naszego biura a dowiesz się więcej : NOVA Centrum Edukacyjne ul. Dworcowa 39/1, tel 883070678, 683070678, mail: @ lub zapisz się ON-LINE:www.nova.edu.pl
    Zapraszamy!
  • NOVA CE WROCŁAW 2017.11.23 [14:05]
    Zostań specjalistą już w 1 rok ! Polecamy NOVA Policealna Szkoła Promocji Kadr TOP kierunki: grafik komputerowy, wizaż, kosmetyka, instruktor fitness, asystent nauczyciela przedszkola, specjalista d.s. dietetyki, psycholog organizacji, instruktor terapii uzależnień, filologia angielska i wiele innych! Rekrutacja trwa cały rok ! Przyjdź do naszego sekretariatu a dowiesz się więcej : NOVA Centrum Edukacyjne ul. Oławska 4 Wrocław, tel. 533 125 676 , mail: wroclaw@nova.edu.pl lub zapisz się ON-LINE:www.nova.edu.pl
  • gość 2017.11.23 [15:01]