Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość wieczniesingielkaa

ile kosztuje przedłużanie włosów

Polecane posty

Gość wieczniesingielkaa

orintujecie sie jakie sa ceny przedluzania wlosow? zastanawiam sie jak sie ma cena do jakosci uslugi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
koleżanka przedłużała sobie włosy do ślubu zapłaciła ok tysiąca , wyglądała bosko ! aż naszła mnie ochota żeby sobie też przedłużyć dzwonie do niej po 2 tygodniach a ta mi mówi że musiała ściąć bo mimo tego że dbała tak jak kazali to i tak się pokudłaczyły poplątały i nic się nie dało uratować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość julia fryzjerka
Witam serdecznie jestem z zawodu fryzjerką i wiem doskonale że dużo salonów oszukuje swoje klientki i sprzedają włosy azjatyckie w cenie np . europejskich . Jeśli chodzi o cenę u mnie założenie włosów azjatyckich 100 pasemek kosztuje 300 zł . Ceny zależą przedewszytskim od jakośći włosa również od sposobu zakładania włosów , ja osobiście przedłużam włosy metodą keratynową włoswy utrzymują się od 3 do 6 miesięcy , i wiem z doświadczenia że faktycznie ważne jest jak dana osoba dba o włosy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jestem bardziej napalony ,gdy ona jest naga ,a jej dlugie wlosy oplataja jej ramiona ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiśnia18
metoda która u mnie jako jedyna wchodz w rachubę kosztuje nielada pieniądz - około 1.800-2.400zł. inne mnie nie interesują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 34879204y
a jaka to metoda???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiśnia18
na ultradźwięki w great lengths. robilam tylko multisonic, nie wiem jak ultrasonic..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach