Odpowiedz na ten temat

BIO C.L.A ktos uzywa

  • bobka bombka 2007.02.21 [20:17]
    jestem ciekawa czy ktos uzywa ja kupilam i zaczelam biore dwie tabletki dziennie juz 5 dni ale jakos nie widze efektow nawet zdaje mi sie ze przytylam
  • nenemosha 2007.02.22 [17:50]
    ja juz gdzies przeczytalam na innym topicu ze ktos tam po tym schudl, w sumie bym sie skusila, gdyby nie ta cena..
    kiedys sprobowalam tabletek: BLONNIK+ ANANAS i faktycznie apetyt sie zmniejszylusmiech.gif
    ale tego tez trzeba sporo brac dziennie i w efekcie jeedno opakowanie starcza na jakies 10dni a kosztuje ok 20zl
    przy czym sie nalatalalm po aptekach zeby to w ogole dostac a jedyna apteka ktora to miala wlasnie zostala zamknieta, wiec na 1 opakowaniu poprzestalam...


    paul van dyk....
  • nenemosha 2007.02.22 [18:32]
    naprawde brzuszek sie zmniejsza??
    wow.to ja chyba zaczne odkladac kaseusmiech.gif
    oj problem nie tkwi w slodyczach, bo jem tylko ciutke do herbatki czy cos, nigdy w zyciu nie zdarzylo mi sie zjesc calej czekolady!!
    jedna tabliczke potrafie jesc ponad tydzien..
    ale zato nie moge przezyc dnia bez kawalka miesa..

    paul van dyk....
  • deferencja 2007.02.23 [09:52]
    Ja biore od tygodnia BIO Cla z zielona herbata. Schudlam 2kg, ale zaczelam stosowac tez diete i jezdze na rowerku codziennie. Mysle, ze cos te tabletki jednak daja, nie mam napadow apetytu i nie mam takiej ochoty na slodycze jak dawniej. Jak bedzie wiecej efektow to napiszeusmiech.gif
  • nenemosha 2007.02.23 [10:57]
    zaczynam byc coraz bardziej skuszona!!!

    paul van dyk....
  • ile te tabletki kosztują 2007.02.24 [20:06]

  • nenemosha 2007.02.25 [11:04]
    znalazlam tanie na allegro, juz za 25zl mozna kupic 60 tabletek ale to i tak tylko na ok.20 dni starczy wg moich obliczen.


    paul van dyk....
  • ddddaaaaffffo 2007.02.25 [11:06]
    Jak dla mnie to nie daje nic, a nawet w teorii daje coś TYLKO ja się ćwiczy.
  • oj czepiacie się... 2007.02.25 [11:06]
    same tabletki nic nie dadzą.
    Do tego trzeba ograniczyć słodycze, jakaś przynajmniej lekka dietka plus ćwiczenia...
    Reausumując: według mnie to samo działanie, bez tabletek, da taki sam efekt.
    A kasę oszczędzamy.

    Według mnie - nie warto.
  • kuleczkaaa 2007.03.02 [11:30]
    glupota jest to ze piszecie ze po bio C.L.A schudlyscie bez cwiczen..sęk w tym ze to dziala dopiero wtedy kiedy intensywnie sie cwiczy..taki jest zamysl tego leku przy zwiekszonej aktywnosci fizycznej C.L.A zaczyna dzialac...wiec samo lykanie nie spowoduje cudu........

    Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce Ci się płakać, zadzwoń do mnie... Nie obiecuję, że Cię rozbawię, ale mogę płakać razem z Tobą... Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec, nie bój się do mnie zadzwonić... Nie obiecuję, że Cię zatrzymam, ale mogę pobiec z Tobą... Jeśli któregoś dnia nie będziesz chciał nikogo słuchać, zadzwoń do mnie.... Obiecuję być wtedy z Tobą i obiecuję być cicho... Ale jeśli któregoś dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze... przybiegnij do mnie bardzo szybko. Mogę Cię wtedy potrzebować... Człowiek jest tyle wart ile moze zrobić dla drugiego człowieka
  • Kaan 2007.03.12 [23:05]
    Tak naprawde, to tabletki bio cla, słuzą do WSPOMAGANIA diety. Jesli bedziesz zazywała te tabletki one poprostu jakby "pecznieją" w zoładku, i w ten sposób nie jestesmy głodne.
    Biore je przed posiłkiem, i zawsze nakładam mało jedzenia. ale zawsze zostaje.


    pozdrawiam
  • Ewka86 2007.04.19 [12:20]
    witajcie!
    ja biore te tabletki od 3 mi-cy i powiem,ze sa barzo dobre.
    zeby widziec rezultaty trzeba cwiczyc, utrzymywac diete.
    Te tabletki przyspieszaja spalanie tluszczu i powoduja szybsza przemiane materi, w ciagu 1 m-ca schudlam 7 kg

  • rapapatui 2007.07.23 [19:47]
    zażywam od 3 miesięcy bio cla z zielona herbatą i jestem zachwycona efektem...biegam 3 razy w tygodniu truchtem czaem szbsze tępo zalezy jak po pracy się czuję...prócz tego ćwiczonka na kłoptliwy brzuszek prawie codziennie różne...zdrowo się odżywiam ...mussli warzywka owocei takie tam ale czasem grzeszę bo warto usmiech.gif ubustwiam lody ...a efekt jest bardzo zadowalający ...wiecie chudnie się nie fest duzo w kliogramach ale w centymetrach jest usmiech.gif chudnie się mało ale widać że się schudło po ubiorze-za lużnym -efekty mierzy się centymetrem...sylwetka staje się smukła i jędrna ale bez udziału ćwiczeń się nie obejdzie ...bez złudzeń ale warto ...ja polecam wspomaganie się cla...ale chyba bardziej dla osób które ćwiczą i pod warstwą tłuszczyku mają już wyrobione mięśnie a chodzi im tylko o wyrzeżbienie sylwetki...życzę POWODZENIA "nie można nie robić czegoś tylko dlatego że wymaga czasu..bo ten czas i tak upłynie" a efekt zależy w dużej mierze od Ciebie usmiech.gif
  • rybka994 2007.11.14 [20:46]
    Witam!
    Nie dawno zaczelam stosować bio cla z zielona herbata( jakies 1.5 tygodnia temu). U mnie to sie sprawdza- nie czuje glodu(szegolnie wieczorem).Nie wiem ile schudlam, poniewaz nie mam wagi. Dodatkowo ćwiczę 3 razy w tygodniu oraz trzymam dietę (pol wiadra mniejoczko.gif jem tylko 2 posilki dzennie- śniadanie i obiad). Jeżeli zauwaze wieksze efekty to napisze. Pozdrawiam!

  • zaniepokojona1 2007.11.18 [15:31]
    moja koleżanka zażywała tabletek bio C.L.A z zieloną herbatą i po trzech tygodniach zaczęła chudnąć. Ja zażywam już dwa i pół tygodnia (dwa opakowania już) i efektów nie widzę, wręcz przeciwnie - troszke przytyłam i od dłuższego czasu mam problemy z bólem brzuchasmutas.gif najgorsze jest to że podobno te tabletki powodują wymioty i można przez nie nie mieć dzieci w przyszłości lub okresu przez dłuższy czas - czy to prawda????? Dlaczego jeszcze nie schudłam????? proszę o szybką odpowiedź
  • mozna nie miec 2007.11.18 [16:19]
    dzieci????
    super teoria a kto ja wymyslił? jak masz watpliwosci to zapytaj sie farmaceuty proste! na kazdego leki działaja inaczej. na jednych działa na innych nie! to ze na innych działa nie znaczy ze na ciebie tez musi!!
    Kobiety czy wy jestescie tak naiwne i wierzycie ze jak komus pomoze to i Tobie?????jestescie identyczne jak wasze kolezanki-takie klony?
    gratuluje jesli któras chudła bez cwiczen i diety łykajac tabletki, na mnie nic nie działa dostaje tylko roztroju zoładka nie wspominajac o wątrobie...
  • nu 2007.11.19 [21:58]
    witam
    ja zażywałam bio C.L.A przez około 3 miesiące fakt nie miałam ochoty w ogóle na słodkości ale i tak nie robiły u mnie "efektu sytości" jadłam tak jak dawniej, ćwiczyłam w domu no ja nie jestem z nich zadowolona brałam "końską dawkę" po 8tabletek dziennie no niby schudłam jakieś 2kg ale więcej to ja straciłam kasy
    wiem że nie na temat ale teraz jestem na zelixaie i po 5 dniach straciłam 2kg
    a co do diety to odradzam głodzenie sie (śniadanie i obiad) powinno sie jeść 5 małych posiłków żeby organizm nie zbierał tłuszczyku na wypadek "ciężkich czasów" (okresu bez jedzenia) to usłyszałam od mojej pani doktor a więc chyba wiarygodne zródło
  • Laura2006 2007.11.21 [14:20]
    Z tym okresem i klopotami z zajsciem w ciaze jest tak: po czesci to prawda! Ale nie ma co panikowac gdyz jest to efekt nie tabletek lecz po prostu odchudzania sie. Branie CLA nie ma z tym nic wspolnego, czesto zdarza sie ze u szybko chudnacych i glodzacych sie dziewczyn zanika miesiaczka, ale powraca ona po kilku miesiacach i na pewno nie doprowadzi do nieplodnosciusmiech.gif
    Jedyna rada: Odchudzac sie z glową!!! Nie przesadzac z glodowkami i przede wszystkim cwiczyc!!! A suplemety sa jak najbardziej wskazaneusmiech.gif
    Pozdrawiam


  • ja stosowalam i byl9o do bani 2007.11.21 [14:34]
    lepszy jest clarinol ale tez nie taki super jak reklamuja
  • 89_03 2007.11.27 [21:27]
    Od pewnego czasu bardzo uważnie czytam wasze wypowiedzi. Jestem bardzo ciekawa ile trzeba poświęcić czau na ćwiczenia dziennie, co przeważnie ćwiczyć??????? W opakowaniu jest 60 tabletek więc czy można brać 3 tabletki dziennie tak 1 rano, 1 popołudniu i 1 wieczorem??????? Czy to wystarczy???????

    Mam 170cm i 65kg, więc mam lekką nadwagę. Chciałabym się tego pozbyć, ponieważ nie jestem zadowolona z siebie. Chce być szczupła. Więc jaki środek mam użyć, żeby pomógł w krótkim czasie, ale żeby był bezpieczny i skuteczny??????? Muszę schudnąć tak z 15 kg do stycznia. Dziewczęta pomocy!!!!!!!
  • sarotka 2007.12.27 [13:31]
    ja dziś zaczynam walkę z wychodowanymi kilogramami, poszłam do apteki i poprostu poprosiłam o coś skutecznego, poradzono mi bio c.l.a. z zieloną herbatą i do tego ocet jabłkowy w kapsułkach, zobaczymy co z tego wyjdzie, trzeba będzie ruszyć dupsko i zacząć ćwiczyć, ale czego to się nie robi dla bezstresowego patrzenia w lustro :]
  • sarotka 2007.12.27 [13:36]
    a co do skuteczności... powiem szczerze, że nie mam za bardzo złudzeń, że jakimś magicznym sposobem stracę na wadze dzięki tym czy innym kapsułkom, ale wiem, że jeśli nie wydam pieniędzy na coś takiego to nic mnie nie zmotywuje do podjęcia diety i ćwiczeń. prosta zależność - skoro już zainwestowałam te 5 dych (bio cla w promocji 39 smiech.gif i ocet jabłkowy 10,50 usmiech.gif to warto by zainwestować też w ich skuteczność ...
  • a nie lepiej kupic karnet w si 2007.12.27 [23:06]
    siłowni? ja zamiast chodzic do apteki zaczęłam codziennie chodzic na siłownie.. tak godzinka dziennie cardio- bieznia rower wiosła maszyna eliptyczna a 3 razy w tygodniu 10 min cwiczen siłowych na budowe miesni i po 2 miesiacach nie dośc ze kondycja lepszausmiech.gif to jeszcze 3 kg mniej bez wyrzeczen i zmiany dietyusmiech.gif ! i w koncu widać mieśnie brzucha i poziom tłuszczu z 20% spadł na 15%usmiech.gif (nie miałam nadwagi nawet z BMi zblizałam się do niedowagi jednak mam mało mieśni a tłuszczu tez mam mniej i mam nadzieję ze uda mi sie wyrzeźbic super sylwetke i jeszcze poprawic kondycje.
  • mamoot 2008.01.06 [09:55]
    LUDZIE, cierpliwośći!!!! Schudłam przez rok 14 kg, biorąc 3 x 1 tabletkę do jedzenia. Oczywiście do tego codziennie ćwiczę ( brzuszki do 500) i jem tylko ciemnie pieczywo, jogurt naturalny zamiast śmietany i 0 slodyczy ( herbatę słodzę słodzikiem) To naprawdę daje efekt tylko nie wierzcie w diety cud. One obniżają wagę szybko ale na krótko. Ja trzymam tą wagę już 1,5 roku cały czas prowadząc taki tryb życia i jest super.
  • blekitnooka 2008.01.06 [18:00]
    jakiej firmy jest to bio c.l.a, ktore zazywacie?
    Don't hang around and let your problems surround you There are movie shows - downtown Maybe you know some little places to go to Where they never close - downtown Just listen to the rhythm of a gentle bossa nova You'll be dancing with him too before the night is over Happy again
  • RIKORA 2008.01.09 [13:25]
    BIO CLA jest firmy Pharma Nord.
  • RIKORA 2008.01.09 [13:33]
    Dlugo sie zastanawialam zanim zaczelam stosowac,ale jestem troche zdesperowana cwiczylam przez 3miesiace prawie codziennie po godz. i zero efektow nic mi nie ubylo. TERAZ OCZYWISCIE TEZ CWICZE bo CLA dziala podobno najskuteczniej razem z cwiczeniami.
  • ilko 2008.01.16 [12:56]
    Biorę cla od wczoraj i muszę powiedzieć ze zmniejszył mi się apetyt i nie mam napadów na słodycze....
  • RIKORA 2008.01.16 [16:39]
    Ja w pierwsym tygodniy mialam straszne napady glodu bylam ciagle glodna, teraz biore juz trzeci tydzien i jest ok.. Ale w moim przypadku na slodycze nie ma mocnych ,zawsze mam ochote.
  • Malgos79 2008.01.17 [16:08]
    Witam.Ja zażywam BIO C.L.A z zieloną herbatą około 2 lat, ale jednocześnie jadłam graham, piłam duzo wody i dwa razy w tyg.na aerobic, w ten sposób schudłam 12 kg.Jak do tej pory wagę utrzymuję, choć ostatnie pół roku siedziłam w domu, ale C.L.A.ciągle łykałam i nie narzekam waga jest tak sama.Postanowiłam już wrócić na ćwiczenia, więc mam nadzieję, że nada będę chudła.
    Pozdrawiam
  • RIKORA 2008.01.17 [17:21]
    Malgis79 mam pytanko, czy przez ten czas nie mialas zadnych skutkow ubocznych i czy BIO CLA mozna brac tak dlugo? Ja czytalam ze jest bezpieczny i mozna go stosowac okolo 8 miesiecy i trzeba zrobic przerwe.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...