Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość klaudi106

Nie moge schudnac...

Polecane posty

Gość klaudi106

Witam, jestem na diecie juz od tygodnia, nie jem wgl zadnych slodyczy, cwicze codziennie, chodze na spacery, pije 3 litry wody dziennie, jem bardzo zdrowo, zadnego pieczywa..jestem zalamana, juz niedlugo wakacje a tu nic:( dodam ze mam 15 lat, waze az 90kg przy wzroscie 169cm, pomocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Elka_28_28
Podstawowe pytanie od kiedy ćwiczysz, jak ćwiczysz i od kiedy jesteś na diecie. Jak ćwiczysz to powinnaś się zmierzyć w różnych miejscach i co jakiś czas sprawdzać wymiary. Najlepszym wyznacznikiem są ciuchy. Jak się ćwiczy to tworzą się mięśnie które ważą więcej niż tłuszcz i dlatego u osób ćwiczących najlepiej wagi nie brać w ogóle pod uwagę. Ja ćwiczę od 2 miesięcy i z wagi mi zeszło niewiele ale centymetrów ubywa cały czas. Czasami nawet centymetr pokazuje tyle samo, bo mierzę w najgrubszych miejscach a po ciuchach widzę że są luźniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hummel
Może rozwiązaniem będzie zakup jakiegoś suplementu, takiego bardziej naturalnego, żeby nie obciążył twojego organizmu. Sprawdziłam i np therm speed extreme olimpu http://www.kupuje.to/platform.php/aukcja/47927 jest w miarę bezpieczny. Ale pamiętaj, ze dieta i trening to dalej podstawa twojego treningu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość puszkełe
dużo zależy do tego co rozumiesz przez bycie na diecie i 3 litry wody to trochę dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesteś na diecie od tygodnia, a ty byś chciała mieć już 10 kg mniej? Niestety nabieranie wagi trwa dużo szybciej niż zrzucanie i trzeba się nastawić na dłuższy proces.

Udostępnij ten post


Link to postu