Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ulanaakluska

Suplementy odchudzanie help

Polecane posty

Gość Ulanaakluska

Hejka . Zmagam się z nadwaga przez rok przytyłam 15kg z fajnej figury powoli robi się ze mnie grubas . Przekroczyłam już próg wagi prawidłowej i aktualnie mam 3kg nadwagi . Od tygodnia stosuje dietę Bebio Chodakowskiej . Do tego od przyszłego tygodnia zaczynam ćwiczyć . I tu moje pytanie czy znacie jakies tabletki przyspieszające spalanie które powodują ze się bardziej pocimy wspomagają metabolizm i wiem ze nie ma cudownego środka tylko ćwiczenia i dieta wyciągną mnie z dołka ale moze znacie jakies tabletki bądź odżywki które wspomogą proces odchudzania ? Kompletnie nie znam się w tym temacie ;) czy ktoś z Was wie jak mogę wspomóc proces spalania . Słyszałam o tabletkach z kfd dzięki którym pocimy się bardziej , czy to prawda ? Kolega mi mówił zebym po cardio Piła białko to podobno również wpływa na proces spalania tłuszczów . Czy ktoś może mi doradzić co powinnam jeść po wysiłku fizycznym . Jakie tabletki stosować idąc na siłownie itp itd ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak slysze taki tępe dzidy to mi się odechciewa moja rada rusz dupę to wystarczy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli chcecie schudnąć to powinniście połączyć suplementy diety z odpowiednimi ćwiczeniami. Polecam wam udać się do www.elitesportfood.pl Tam pomogą wam dobrać odpowiednie suplementy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Odchudzałam się z tabletkami Foreverslim.Zaczęłam już w marcu bo chciałam mieć pewnośc że do wakacjischudnę i to tyle ile zaplanowałam.A miałam do zrzucenia 13 kg.Najważniejsze żę się udało.Teraz najważniejszy problem jakie wybrać bikini bo teraz mam wybór ogromny.