Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kornelia 24

powtórna operacja nosa

Polecane posty

Gość kornelia 24

witam, czy ktoś z Was miał drugą operację nosa?malo jest informacji na necie na ten temat ale doczytalam sie ze jest to duzo powazniejsza operacja niz pierwsza i dluzej sie wszystko goi.pierwsza operacje mialam 4 miesiace temu w jedenj z najlepszych klinik w warszawie.niby na efekt koncowy mam jeszcze poczekac ale nie oszukujmy sie nos juz sie nie zmieni. na poczatku tuz po zdjeciu gipsu bylam bardzo zadowolona, jednak potem koncowka za bardzo opadla, po jednej stornie pojawil sie garbek jak i zgrubienie w czesci chrzestnej przez co nos jest troche niesymetryczny.mam sie stawic na konsultacje po pol roku.ciekawa jestem czy lekarz podejmie sie poprawki na swoj koszt czy jak to bedzie wygladac, umawialismy sie na prosty nos a prosty do konca nie jest, ale tez pamietam ze podpisywalam oswiadczenie ze zdaję sobie sprawe ze efekty moga nie byc 100% zgodne z oczekiwanymu. Wydalam gromade pieniedzy na ten zabieg , wybralam najlepszego chirurga wiec spodziewalam sie czegos innego.czekam na Wasze opinie i doswiadczenia. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość próżność ukarana
:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kornelia 24
zawijaj sie stad jak masz zamiar sie nasmiewac,to temat dla osob bardziej dojrzalych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Swinka
HEJKA napisz prosze jak tam czy poprawilas swoj nosek????Ja mam tez zle zrobiony duuuuzo gorzej nawet bo dziurki na roznych wysokosciach zadarty okropnie nie opadl w dol jak powinien i czubek jak kartofel tez bede rozmawiala na temat poprawki bo tak nie dam rady Napisz prosze szczegoly DZIEKUJE

Udostępnij ten post


Link to postu