Odpowiedz na ten temat

Piersi- jak powiekszyc i ujedrnić????????????

  • kasta-kama 2006.12.14 [00:10]
    Jovana mam do Ciebie pytanie-czy stosowałaś MaxiBuste firmy Biotonic?proszę odezwij sie, czekam...

  • iza 111 2006.12.14 [09:33]
    Ja stosowałam, podczas smarowania były wieksze, terazjuz nie sm,aruję i piersi wróciły niestety do stanu poprzedniegosmutas.gif
  • jovana 2006.12.14 [10:11]
    kasta-kama, tak używałam, niestety działa to wtedy, gdy się go używa i krótko po. U mnie wszystko wróciło do stanu poprzedniego po niespelna 2 miesiacach.
  • kasta-kama 2006.12.14 [13:16]
    dzieki za odpowiedzusmiech.gif kurde to ja chyba odesle pozostałe opakowania bo zuzyłam tylko 1, bo po co sie faszerowac czyms co nie pomaga, aha a najlepsze to to ze na moich opakowaniach pisze Maxi Femin a na żelu do pielegnacji biustu MaxiBuste czy MaxiFemin to to samo co MaxiBuste?

  • to my 2006.12.14 [20:48]
    zgadzam sie dajcie swietny sposob na powiekszenie go mam za mały a chce miec troche wiekszy nie kazdy na takipoleci
  • biustyna 2006.12.14 [22:24]
    Ale macie problemy, ja mam niecale 18 lat i miseczki F ! I nie zalamuje sie. Jak ktos chce porozmawiac to GG 2011374. Pozdro. Justyna
  • odswiezam 2006.12.22 [17:53]
  • myszkaaaaaaaaaa2 2006.12.27 [21:58]
    WITAM DZIEWCZYNKIusmiech.gif JA TEZ MAM PROBLEM Z PIERSIAMI MAM MAŁ A CHCIAŁa BYM MIEĆ DUŻE
    DZIENNIE MASUJE PIERSI (50 DO 70 ) OKRĄŻEŃ WOKÓŁ PIERSI I POWIĘKSZYŁY MI SIE PO 3 TYG O 1 CM NIE DUŻO ALE ZAWSZE COS
    MOŻECIE POWIEDZIEĆ MI COS O TYCH ŻELACH I DIANIE 35 SŁYSZAŁAM ŻE BARDZO POMAGAJA I ROSNA PIERSI PO TYM A NAWET SIE TYJE TO PRAWDA??
    ILE KOSZTUJE TEN ŻEL I JAK SIE GO ZAŻYWA?? PROSZE O KONTAKT I PISAC NA EMAIL myszkaaaaaaaaaa2@wp.pl< /a> :* pOZDRAWIAM I 3MAM ZA WAS KCIUKI usmiech.gif

  • cass 2006.12.29 [18:56]
    Witam, dawno już tu nie zaglądałam -> żadne sposoby nie dały efektów. Brałam także estreve (całe opakowanie) i nic. Doszłam do wniosku, że nawet po hormonach mi nie urosną ( 75,5 pod i 81 w "biuście"). Radzę uważać z tą estrevą bo to często nie pozostaje bez konsekwencji. Pozdrawiam
  • o ludzie.... 2006.12.29 [20:31]
    DIANIE 35 to ciężki lek starej generacji bardzo obciążający organizm przede wszystkim wątrobe.
    bierze siego lezniczo na zaburzenia hormonalne
    JAK NIE MUSICIE TO GO NIE BIERZCIE!!!
    rozumiem ze chcecie ładniej wygladac (sama mam ten sam problem) ale szkoda zdrowia - mozna na prawde sobie zaszkodzic.
    tym bardziej ze jedne od pigułek tyją i rosna im biusty a innym NIE.

    najskuteczniejszy z tego co tu wyczytałam jest ten masac. i bezpieczny. jak juz wam te piersi troche urosły po masazu to nie przerywajcie go. mozecie robic go rzadziej ale nie zaprzestawajcie całkiem.
  • lilka100 2006.12.30 [09:33]
    hej przez trzy dni czytalam całe to forum problem jest oczywisty u mnie tez małe piersi w biuście 81 pod biustem 76( podobnie jak koleżanka ktora pisała wyżej) no postanawiam do was dołączyc . od wczoraj robie masaz wczoraj 200 i dzis rano 100 no zobaczymy jak to pojdzie dodam ze zadne tabletki hormonalne mi nie pomogła bo brałam juz wiele z innych oczywiscie powodów niz mały biust no ale jak by miało pomóc to by pomogło. Mąż chce mi zamówic te herbatki ziołowe Breast Enhancement w internecie. tutaj czytałam troche na temat tego preparatu ale nic konkretnego dziewczyny nie pisały no wiec jezeli macie jakies doswiadceznie to prosze cos napiszcze bo nie wiem czy warto kase wydawac.

    a i jeszcze mam jedno bardzo wazne pytanie do dziewczyn ktore zażywały KOZIERADKE poniewaz wyczytałam w internecie ze nie mozna jej brac jezeli sie zażywa tabletki antykoncepcyjne no i nie wiem czy to tak faktycznie jest. czy jak brałyscie ta kozieradke to zazywałyscie tez jakies tabletki anty...???????????????????????/

    pozdrawiam
  • ziuta3 2006.12.31 [10:39]
    Dziewczyny, XXI wiek, poziom wiedzy i inteligencji rosnie , a Wy takie głupoty pierdzielicie, że aż strach.Taka ściema, że aż sie wierzyć niechce?????!!!!Jak wam nie urosły, tonie urosna i już, operacja...silikon..nic poza tym.Szkoda mi Was.Nie dajcie sie zwariować, swoim chłopakom podaobacie się na pewno z biustem jaki macie, a jak nie to zmieńcie chłopaków.pozdrawiam
  • Monika2323 2007.01.01 [11:22]
    Chciałam się dowiedzieć czy tabletki Beauty Breast mogą jakoś źle wpływać na działanie Yasminy (tabletek anty)? Będę wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź.


  • kami_04 2007.01.02 [21:28]
    mam do was prosbe dziewczyny, bo nie moge tutaj tego znalezc. czy ktoras z was moglaby mi przeslac na maila ten masaz Kasi?? bardzo was prosze... musze go zaczac, zamowilam sobie quick bust ale troche sie boje, moja kolezanka go brala fakt ze jej urosly piersi ale za to urosly jej tez wasiki :/ nie takie jak u facetow ale jak na kobiete to takie spore..... kami_04@wp.pl
  • szamankkka 2007.01.03 [11:54]
    Mam juz ERDIC i łykam go sobie i dzieje sie cos pozytywnego-nie chcę zapeszac-będę informowac na biezaco bo to dopiero 2 tydzien ale juz czuję,ze są bardziej jędrneusmiech.gif Pozdrawiam wszystkie kobietki
  • szamankkka 2007.01.03 [12:03]
    acha i mam do odsprzedania estreve jesli sie ktoras odwazy jej uzywac ja stwierdzilam,ze nie podejme takiego ryzyka-piszcie tu na forum jesli jestescie zainteresowane-choc jeszcze raz przestrzegam
  • ptanie 2007.01.03 [23:27]
    pisałyście o DAGOMED 9, pytałam w aptece/kach/ - wycofany z produkcji!!!
  • Passoa 2007.01.04 [11:39]
    Cześć dziewczyny usmiech.gif

    Wcześniej udzielałam się na tym forum ale pod innym nickiem. Od kilku dni jestem zarejestrowana nawww.wiekszepiersi.phorum.pl .

    Od dwóch dni piję herbatkę z dwóch torebek kopru włoskiego 1 raz dziennie, do tego stosuję masaż Kasi, oraz autosugestię. Nie wiem czy to jest możliwe ale od wczoraj bolą mnie piersi mam takie jakby nabrzmiałe i dziwne uczucie jakby mnie coś parzyło w nie... smiech.gif

    Kiedyś stosowałam kozieradkę ale dość szybko się zniechęciłam bo okropny miała smak i śmierdziałam kozą po niej usmiech.gif zresztą wychodzi na to że kozieradka na mnie nie zadziała bo mam chyba niedobór progesteronu...

    A jak wasze spostrzeżenia?

  • ooptymistkaa 2007.01.06 [17:39]
    Jeżeli Wam to pomoże to powiem, że stosowałam tabletki Maxi Bust (kuracja 60 dniowa) i coś mi się ruszyły cycki ale może o pół rozmiaruusmiech.gif teraz chcę wypróbować Quick Bust bo słyszałam wiele dobrego na ten temat. Czy jest ktoś co już sprawdził te tabletki? pozdrawiam
  • zapraszamy na forum o malych 2007.01.07 [12:11]
  • upupuppu 2007.01.07 [13:09]

  • noo ciekaw ciekawe 2007.01.07 [13:10]
    optymistka no skoro ci ruszylo to dlaczgeo dalej nie stosujesz tego?
  • noo ciekaw ciekawe 2007.01.07 [13:12]
    o ja dagomed naprawde wycofali? heheh bralam go
  • mowicie co chcecie 2007.01.07 [13:13]
    mi piersi bo tabletkach urosly...
  • noo ciekaw ciekawe 2007.01.07 [13:13]
    anty? i co z tego i tak zmaleja
  • do szamankkka 2007.01.07 [13:23]
    wrzuć tu maala -chciałabym się skontaktować w sprawie estrevy

    ku*** po co wstawiacie non stop linki do super-fajnego-nowego forum ktore i tak nie wchodzi........... pechowiec.gif
  • do szamankkka 2007.01.07 [13:24]
    *maila oczywiście miało być usmiech.gif
  • myszkaaaaaaaaaa2 2007.01.07 [14:00]
    Do szamankaaa za ile chcesz sprzedac te maść estreva?? i jak poczta??
  • olaa18 2007.01.08 [19:32]
    smutas.gif
  • olaa18 2007.01.08 [19:39]
    Mam problem, z piersiami... a konkretnie z ich brakiemsmutas.gif mam chlopaka wiem kochamy sie, jestesmy ze soba dlugo i do tej pory nie pokazalam mu jego "zera";/ nie moge sie przelamac, brak piersi to moj taki kompleks ze szoksmutas.gif kilka miesiecy temu przez 3miechy bralam cilest chcialam zeby mi sie zwiekszyly, ale odstawilam po 3 bo mialam straszne bole glowy i juz nie biore zadnych tabletek. cycuszki nie urosly..moze troche z 70A na 75A,a kiedy chcialam o skierowanie na badania hormonow do endokrynologa to lekarze mowili ze jestem mloda i bez sensu itp. do tego mam tradzik(lecze go unidoxem, jestlepiej) w ogole to nie wiem co zrobic zeby chociaz ciut mi urosly;/ moze mam jakeis zaburzenia? bo mama w moim wieku miala duze,a moja siostra ktora ma 12 lat ma rozmiar prawie C!!! mozecie mi cos poradzic?serio mam doly przez te "moje zero" teraz po odstawieniu tych cilest nie musze nosic w ogole stanika bo nie mam nic...

Odpowiedz na ten temat


Trwa ładowanie...