Odpowiedz na ten temat

SKUTKI PO DŁUGOTRWAŁYM STOSOWANIU TABLETEK ANTYKONCEPCYJNYCH

  • gość 2016.11.01 [19:57]
    I potem dziwota że niektóre pary nie mogą mieć dzieci i starają się przez długie lata. Zawsze mówili że antykoncepcja jest niezdrowa to się obrażają to teraz takie są skutki. Chwila Przyjemności a cierpień wiele.
  • gość 2016.11.03 [13:11]
    Dziewczyny a któraś miała po tabletkach antykoncepcyjnych problemy z suchością pochwy??? czytałam, że to dość popularne, choć trudno się do tego przyznać, bo to raczej wstydliwy problem. Sama się długo z tym męczyłam zanim odważyłam się o tym z kims porozmawiać, ale dobrze na tym wyszłam, bo zaczęłam stosować polecony mi żel mucovagin i problem szybko zniknął.
  • gość 2017.03.08 [08:45]
    Od 18 roku życia brałam yaz przez 5 lat, z krótkimi przerwami na cykl lub dwa "żeby dać odpocząć organizmowi", od 2 lat borykam się z nawracajacymi infekcjami pochwy, których przyczyny ginekolog doszukiwał się w stresie, ponieważ badania nic nie pokazywały, zaczęły wypadać mi włosy i pojawiać się bolesnosc****ersi podobno związane z nadreaktywnoscia gruczołów, do tego grzybice w każdej postaci.Na początku stosowania antykoncepcji czułam się świetnie, zniknął mi trądzik, piersi się powiększyły, ale stałam się bardziej chwiejna emocjonalnie, uległa z zapedami depresyjnymi. Aktualnie jestem na odstawieniu 6-ty cykl, włosy już mi tak nie wypadają, dodatkowo zaczęłam o nie bardziej dbać, infekcje w miarę opanowałam, natomiast pojawił się klujacy ból w podbrzuszu szczególnie przy siadaniu/wstawianiu ogólnie przy zmianach pozycji, lekarz znalazł małą nadżerkę jednak uznał, że w tym wieku nic się z tym nie robi, czekam na wyniki cytologii.
  • gość 2017.04.21 [13:57]
    masakra
    nigdy nie myślałam ,że po odstawieniu tabletek anty. będą takie skutki uboczne.
    Brałam Femoden przez nim. 10 lat .
    Czułam się fantastycznie . Czsami tylko bolała głowa w czasie miesiączkowania . Poza tym super nic nie dolegało
    Odstawiłam tabletki gwałtownie w wieku 48 lat.
    Zaczęło się wtedy . Najpierw zaczęły boleć mnie kciuki rąk ,potem pojawił się artretyzm 'powykręcało wszystkie palce u rąk ,zaczęły rosnąć haluksy ,których nigdy nie miałam .
    Włosy wypadały garściami ,przeżedziły się pewnie o połowe .
    Przytyłam 17 kg . Ważę 83 kg. przy wzroście 164.
    Wyniki fatalne .cholesterol .kwas moczowy ,potworny ból kręgoslupa , do tego stopnie ,że nie mogę przewrócić się w łóżku . Chcę powiedzieć ,że do 50 lat nie znałam co to ból plecow ,nóg czy innych części ciała. Miałam 48 lat a wyglądałam na 38 ,
    Mnóstwo osób mówiło mi ,że młodo wyglądam . teraz mam 56 a wyglądam na 70 a czuję się na 80 .
    Prawda jestem załamana
    Nie mogę spać tak bardzo bolą mnie nogi w środku jakby zapalenie żył . żyć mi już się nie chce
    Puchną uda i kolana .Naczytałam się ,że to lipidowe opuch nięcia ,nogi są już jak koły .
    Piersi ,zawsze miałam C miseczki ,a teraz F szok aż bolą mnie ramiona . Błagam może ktoś napisze że jest jakiś ratunek . Nie bierzcie tego świństwa lepiej stosować prezerwatywy .
  • gość 2017.04.21 [15:22]
    własnie dlatego, jak parenascie lat temu dostałam cilest od ginekologa / na cyste / przyszłam do domku, poczytałam co to g****o robi z kobieta nioe zdecydowałam sie tego wziac. Cysta sama sie wchłoneła po dwoch cyklach a tabletki sprzedałam kolezance. Nigdy nie zdecydoawłam sie na zadne tabletki anty. prezerwatywa tez jest ok i jakos tyle lat mam super seks i swietnie wygladam.Myslcie laski, bo nie ma co dawac mądrym doktorkom swetnych wycieczek czy innych gadzetów ze sprzedaz konkretnego leku
  • gość 2017.04.21 [17:53]
    Witam serdecznie gdy czytałam tak Twoją wypowiedz czułam jak bym czytała o sobie. Przez 7 lat brałam tabletki antykoncepcyjne i przez 6 lat było wszystko ok. Od kilku miesięcy wypadają mi włosy strasznie sie przetluszczają, masakrycznie sie poce i drentwieje mi lewa reka. Wyniki krwi na tarczyce sa idealne tak jak na cukrzycę i holesterol. Stwierdziłam ze odstawie tabletki zobaczymy czy coś się zmieni.
  • hankabaranka 2017.04.21 [21:37]
    ja brałam 2 rodzaje tabsów, i po pierwszych mega przytyłam. tabys muszą być dobrze dobrane. potem zmieniłam na lepsze, no ale waga została i długo nie mogłam sie jej pozbyć. w koncu przyszło pewne lato, ze tak sie wstydziałam juz za siebie, ze sie wziełam za treningi smiech.gif kupiłam tez IQacai, czyli preprat z jagodami acai i tak sobie cwiczyłam, łykałam tabsy, nie żarłam słodyczy i się udało pozbyć tych 10 kilo smiech.gif dlatego nie idzcie moją drogą, i jak tylko zaczniecie tyc po anty, to od razu do gina i zmiana!
  • gość 2017.11.14 [20:21]
    Jejku, jak dobrze, ze u mnie wszystko ok.. Stosuje belare i nigdy nie mialam zadnych skutkow ubocznych.. Wrecz czuje sie bardzo dobrze, mam lepsza cere i krotsze okresy oraz bardziej regularne cykle. Pewnie to kwestia tego, ze mam dobrze dobrane tabletki usmiech.gif
  • gość 2017.11.14 [21:33]
    Hej. Witajcie. Ja bralam tabletki antykoncepcyjne przez 7 lat. Teraz od kwietnia przestalam brac lecz są skutki. Brak miesiączki przez kilka miesięcy bylam na hormonach. I do tej pory nic. Od lipca staramy sie o dzidziusia lecz bez skutku.
  • gość 2017.11.15 [02:33]
    Ależ ten owczy pęd do seksu zaślepia. Świadomie rozje/bać sobie organizm. Żal mi Was, dziewczyny...
  • gość 2017.11.15 [09:52]
    miałam zakrzepice
  • gość 2017.11.15 [19:03]
    Właśnie niektóre z nas muszą brać tabletki antykoncepcyjne ze wzgledu na choroby. Lecz nikt o tym nie pomyśli a ocenia
  • justa_1985 2017.11.15 [21:53]
    Tabletki antykoncepcyjne nie pozostają bez skutków dla zdrowia kobiety.
    https://od-natury.pl/
  • gość 2017.11.15 [22:12]
    Ludzie z epoki kamienia.Nie wiecid ze są spirale,plastry,zastrzyki,kapturki,i prezerwatywy? Jakos 15 lat stosuje tabletki na zmianę z gumkami i nic mi nie jest.Nie wpadlam, mam dzieci ,nie mam wypryskow,chorób itp.Jezeli u kogos cos sie dzieje to powinien iść do doktora zmienić tabsy.Ale jesteście tak zacoface ze pewnie też tego nie wiecie
  • gość 2017.11.15 [22:15]
    Idiotki.Te tabletki leczą schorzenia a nie je wywołują. Kto to wogole założył za but? Gdy coś jest nie tam to tabletki się wymienia na inne środki pff smiech.gifsmiech.gif idiotki
  • gość 2017.11.15 [22:18]
    13:57 urosnal mi ogon,potem kły jak u wampira,potem wyłam do pelni,urosły mi błony między palcami,miesiączka dostała koloru niebieskiego,a z włosów zrobiły sie tęczowe dredy smiech.gifsmiech.gifsmiech.gif
    No...masakra

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...