Odpowiedz na ten temat

używacie kosmetyków luksusowych?

• gość 2017.08.07 [14:17]
    Jakich luksusowych kosmetyków używacie? Zwracacie uwagę na skład?
  • gość 2017.08.07 [14:21]
    Ja osobiscie tylko tusz do rzes dior albo chanel i perfumy z gornej polki, reszta kolorowki i pielegnacja w normalnych cenach-srednia polkaoczko.gif kosmetyki do pielegnacji twarzy zazwyczaj kupuje w aptece ale nie patrze na sklady za bardzo, nie znam sie :/
  • gość 2017.08.07 [14:24]
    Tylko na skład zwracam uwagę. A dobry skład to jest właśnie luksus usmiech.gif
  • gość 2017.08.07 [14:30]
    Używam la prerie.
    skład...nie znam się usmiech.gif
  • gość 2017.08.07 [14:32]
    Ja nie używałam i nie używam luksusowych , nie używam nawet tych drożysz bo szkoda mi kasy.
    Moje kosmetyki są z najniższej półki np .krem Pani Walewska , oliwka dla dzieci , masło kakaowe (w czystej postaci) i powiem Wam że cerę mam całkiem ok.
    Nikt nie daje mi tyle lat ile mam więc myślę że tanie kosmetyki też działają może czasem nawet lepiej niż te markowe .
    Kiedyś skusiłam się na krem Loreal i po nim zrobiło mi się mnóstwo zmarszczek pod oczami .
    Był tłusty a moja skóra reagowała tak jakby ją wysuszał, pewno z powodu chemii w nim zawartej.
  • gość 2017.08.07 [14:35]
    czytajcie składy, to podstawa
  • gość 2017.08.07 [14:49]
    Perfumy muszą być z górnej półki. Jesli chodzi o kosmetyki do makijażu to mam te codzienne i te na większe wyjścia, które używam rzadziej. Fluid lancome, dior forever, puder kryolan, itp
  • gość 2017.08.07 [14:50]
    a składu nie czytam bo się nie znam
  • małgosiasss 2017.08.07 [14:53]