Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość eyelashvdsv

kurs przedluzania rzes-zrobic czy nie?

Polecane posty

Gość eyelashvdsv

hej. zastanwiam sie na zrobieniem kursu pzredluzania rzes. meiszkam w londynie i jestem studentka ,wiec nie ma fullt-ime job, tylko pracuje od czasu do zasu,a taka praca bylaby bardzo flexible. tylko sobie mysle,czy mialabym klientki? kurs trwa 1 dzien, koszt razem ze zestawem strtujacym na ok.266 klientek to ok.400f, za kleintke mialabym 50f (ok.1,5 godziny roboty) jak myslicie,sa moze tutaj jakies osoby pracujace w taki sposob?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aarantowa anetka
dziewczyno Ty sie nie zastanawiaj tylko rob,technika przedluzania rzes zaczyna byc coraz bardziej popularna,wiec sie spiesz,bo jak bedzie pozniej tak duzo specjalistek od rzes co tych od tipsow to nia ma szansy sie wybic,a tak mozesz zdobyc doswiadczenie i renome,za jakis czas bedzie bardzo populrarne przedluzanie sobie rzes,nawet kiedys jakbys chcuiala do polski wrocic to juz bedziesz miec jakies nowe doswiadczenie!trzymam kciuki,nie zastanwiaj sie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eyelasjdsbv
dziekuja za odpwiedz, wlasnie sparwdzilam londynek i znalazalm rtylko jednna dziewzyne ktora pzredluza rzesy i to po drugiej stronie londynu. tylko boje sie wyrzucac 400f na nic, moglabym tez w polsce sobie dorobi jak pojade na swieta,zwelaszcza ze w polsce taka usluga jest 2 razy drozsza niz w UK!!! mam nadzieje,ze ktos jeszze sie wypowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to jak to jest bo ja slyszlam znowu ze kazda sztuczna rzese przyklejasz do kazdego wloska rzesy nat. i to jest czas kolo3 godzin. i te rzesy mozna miec na 2do 3 miesiecy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach