Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pewnie uznacie, że to żłosne sie chwalić ale się tak cieszę z nowej pracy

Polecane posty

Gość gość

to jest temat w dziale Poza Polską (pewnie wyskoczy na stronie głównej kafe dlatego zaznaczam że tu nie o Polsce mowa). Czasem zaglądam na to forum, spędzam na nim ze 2godziny tygodniowo (za dużo, za dużo). dział poza Polska ale też macierzyństwo oraz po 30-stce (mam 33 lata). Mieszkam w Anglii, spore miasto ale nie Londyn ani Manchester. Pracuję umysłowo od 2 lat. Ostatnio tzn jakos od sierpnia poszukiwalam innej pracy, przede wszystki mz lepszą pensją, ale też bliżej domu bo dojeżdzam do pracy 70 minut. ale też jakaś prestiżowa firma, stanowisko, mialy znaczenie większe niż np 10 minut dojazdu oczywiście ;) I dostalam pracę, potwierdzono mi wlaśnie mailem i też dostanę list do domu. strasznie się cieszę. Access and Outreach Development Assistant przy uczelni wyższej. cieszę się serio bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Chodzi mi o to, że Polacy za granicą też mają dobre prace. Ten, kto myśli, że Polak w UK / Niemczech / Holandii / Norwegii to tylko sprząta/pracuje na budowie / kierowca lub kelnerka, to nieprawda. Znam osobiście Polkkę (z innego miasta ale kolezanka dobra) która jest jedną z 5 najważniejszych manadżerów sporej firmy w innym mieście. firma liczy sobie ok 200 pracowników a ta Polska jest tam w top 5 ... znam Polaka-chirurga ale to nie w UK. mój mąż - IT. pozdrawiam Polaków za granicą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dobre kolezanki to masz w simsach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość