Odpowiedz na ten temat

jaki serial polecacie?

  • czolo rihanny 2011.01.20 [13:17]
    mam ostatnio troche wolnego czasu i z checia obejrzalabym jakis ciekawy serial ( nie polski). co polecacie? odrazu zaznacze, ze te tytuly juz ogladam/ogladalam: 30 rock, gotowe na wszystko, plotkara, sons of anarchy, spartakus, cougar town, dr house, medium.
    zaczelam ogladac ale przerwalam i juz nie wroce do: dexter, czysta krew, wielka teoria podrywu, zaklinacz dusz.
    oczywiscie seriale typu przyjaciele, rozowe lata 70 widzialam sto razy oczko.gif
    znajdzie sie jeszcze jakis tytul dla mnie? z checia bym cos obejrzala w stylu medium.
  • czolo rihanny 2011.01.20 [13:21]
    nie wroce tez do chirurgow i breaking bad
  • sowhaaaat 2011.01.20 [13:35]
    Nie polecę Ci niczego w stylu Medium, bo nie znam tego serialuoczko.gif ale z pewnością mogę zachęcić Cię do obejrzenia Veronici Mars, dla mnie ten serial zawsze pozostanie najlepszym z najlepszych. Jeżeli lubisz tematykę wampirów to polecam Pamiętniki wampirów - nie jest to aż tak drastyczne jak Czysta krew (jeśli ma to dla Ciebie znaczenie). A widziałaś The O.C. California (życie na fali)? Jeżeli nie, to koniecznie obejrzyj oczko.gif Bardzo przyjemny jest też serial The Best Years, ale niestety jest mało znany i ciężko dostępny, osobiście nigdzie nie znalazłam do niego linków... kiedyś na tvp leciał. I to by było na tyle, szczerze mówiąc, niewiele seriali obejrzałam, a te, które wymieniłam zdecydowanie najbardziej lubię (i jeszcze kilka z tych, które Ty wypisałaś ; ) )
  • Lagatka 2011.01.20 [13:43]
    Moze slyszacy mysli?
    albo kyle xy choc to nie w stylu medium oczko.gif

  • czolo rihanny 2011.01.20 [13:43]
    veronice troche sledzilam w tv i nie chce zaczynac jej od poczatku, bo wiem co sie dzieje w polowie smiech.gif the o.c. oczywiscie widzialam usmiech.gif
  • czolo rihanny 2011.01.20 [13:45]
    the listenera widzialam ze 2 odcinki na foxie i mi sie nie spodobal ;p
    tak wiem wybredna jestem smiech.gif
  • nie lubię seriali ale 2011.01.20 [14:12]
    dla tego jednego zrobilam keidys wyjatek i ogladalam do konca - Betty La Fea (czyli po prostu pierwsza wersja Brzyduli) A moja przyjaciółka jest prawdziwą maniaczką seriali i jej ulubionymi są Skins , sekretny dziennik call girl , weeds i L world. Ja tego wszystkeigo nie oglądałam , ale przyjaciółka mówi, że te seriale są świetne.
  • nie lubię seriali ale 2011.01.20 [14:13]
    sorry, nie L world a L word, oczywiscie usmiech.gif
  • szalalaa 2011.01.20 [14:15]
    niczego nie pobije serial "Przyjaciele". jest aż 10 sezonów więc jest co ogladać
    i nawet oglądany drugi raz ten sam odcinek, wciąż śmieszy
  • alt 2011.01.20 [14:16]
    the mentalist
    supernatural

    to moje ulubione.
    Nie wiem o czym jest medium ale mentalisa ma zapewne podobna tematyke.
  • czolo rihanny 2011.01.20 [14:27]
    brytyjskie seriale typu skins i sekretny dziennik call girl widzialam. polecam usmiech.gif
    weeds i slowo na L nie sa dla mnie. nawet jak meczylam sie z bezsennoscia nie dalam rady przebrnac przez jeden odcinek tych seriali.
    skusze sie chyba na mentaliste. waham sie jednak miedzy nim a lie to me. ktory lepszy? ktos wie?smiech.gif
  • nicniepowiem i chooj 2011.01.20 [14:53]
    nie wiem czy oglądałaś , ale polecam Plebanię, to jest taki serial sensacyjny , miazga po prostu!
    cool.gif
    p.s. o co chodzi z tym czołem Rijany? coś z nim nie tak?cool.gif
  • czolo rihanny 2011.01.20 [14:56]
    plebanie sledze na biezaco w tv. sceny poscigow i strzelanek jak z najlepszej amerykanczaskiej produkcji oczko.gif
    czoło rihanny jest tak duże ze zyje wlasnym zyciem co widac smiech.gif
  • czolo rihanny 2011.01.20 [14:58]
    jej nos tez jest odrebna jednostka ale nie lubi sie udzielac na kafe
  • nicniepowiem i chooj 2011.01.20 [15:27]
    ach, rozumiem... widzę , że muszę baczniej przyjrzeć się twarzy Rijany, to , że nochal wielki ma, to widać jakby od razu, na czoło nie zwróciłam uwagi. Może nos jest bardziej wstydliwy a nie, że nie lubi?
    A tak na serio to ja polecam Pretty little liars! smiech.gif

  • nicniepowiem i chooj 2011.01.20 [15:30]
    http://images.mirror.co.uk/upl/m3/dec2007/6/3 /EC9B5555-0452-A945-30902E278FE6188C.jpg rzeczywiście, to czoło to ma nieciekawe. Ogólnie jej wygląd jest nieciekawy. Nie zazdroszczę, no nie zazdroszczę.
  • bershka 2011.01.20 [15:34]
    a może SCRUBS? przez pierwsze parę odcinków kręciłam nosem ale później zakochałam się totalnie! usmiech.gif

  • ville 2011.01.20 [15:35]
    ja ostatnio odkryłam i się wciągnęłam w: pushing daisies

    polecam też Gilmore Girls i flashforward
  • czolo rihanny 2011.01.20 [15:36]
    Pretty little liars o czym to? lepsze niz plebania? tez glupio pytam. plebania najlepsza z wszystkich smiech.gif
  • czolo rihanny 2011.01.20 [15:37]
    scrubsow kocham serduszko.gif , gilmorki juz dawno obejrzane smiech.gif
  • czolo rihanny 2011.01.20 [15:41]
    jakbym miala wypisac wszystkie seriale, ktore ogladalam (nie zawsze do konca, bo zdarzalo mi sie porzucac je po kilku odcinkach) to bym pewnia do jutra je wyliczala smiech.gif ze starszych wiekszosc widzialam. lubie amerykanskie seriale wiec co jakis czas testuje tytuly. malo jest tych ktorych jeszcze nie przerobilam dlatego takie trudne sa te poszukiwania smiech.gif mam teraz po jednym odcinku mentalisty i lie to me. dam znac jak obejrze co lepsze smiech.gif chyba ze ktoras widziala i mi powie ;p
  • ville 2011.01.20 [15:42]
    a cuguar town fajne jest? cyz raczej sieczka w stylu sex w wielkim mieście?
  • ville 2011.01.20 [15:44]
    cougar town oczywiscie, sroki za literówkę usmiech.gif
  • czolo rihanny 2011.01.20 [15:45]
    cougar town to serial tworcow scrubs. serial jest przezabany. z sexem w wielkim miescie nie ma nic wspolnego. role glowna w nim gra courtney cox ( monika z przyjaciol). polecam goraco.
  • ville 2011.01.20 [15:47]
    ooo, dzięki, to sciągnę sobbie peirwszy odcinek i zoabczeusmiech.gif szczerze polecam pushing daisies usmiech.gif
  • czolo rihanny 2011.01.20 [15:54]
    oczywiscie, ze widzialam stokrotki smiech.gif pierwszy sezon jak sie nie myle smiech.gif
    daj znac jak sie podobal cougar town usmiech.gif
  • ville 2011.01.24 [10:33]
    oj,. bardzo mi przypadl cougar town.... juz mam peirwszy sezon usmiech.gif fjanie ze odcinki sa takie krótkie usmiech.gif
  • mentala 2011.01.24 [11:35]
    Lie to me, Mentalista - rewelacyjne!
  • w pogoni za szczęściem 2011.01.24 [12:28]
    Jeśli lubisz filmy o tematyce prawniczej to na pewno spodoba Ci się serial "Good Wife".
  • sedrftghyjkwsedrftghj 2011.01.24 [12:30]
  • Californication wymiata 2011.01.24 [12:35]
    cool.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...