Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

uzależniona

Bezsilność... silnej kobiety

Polecane posty

Pozornie wszystko jest w porządku... tylko pozornie... Mam pracę w jednej z największych firm w Polsce, mam? tak, tylko do końca miesiąca... redukcja etatów, nowy prezes...trudno będzie...więc porażka dla mnie. Studiuję zaocznie, więc wieczory i weekendy sa z głowy... no bo kiedys trzeba sie uczyć... Mam faceta, którego kocham,ale nie tak bardzo jak on by tego chciał.. jestem po 4 letnim toksycznym związku, wielkiej miłości i wielkiej porażce.. , po której zmieniłam się. Bardzo się zmieniłam. Przestałam być sentymentalna, spokojna, nie znosze monotonii, nie umiem nawet spędzić wolnego weekendu siedząc przed TV i go przytulając, bo nie wysiedzę, czuje jak czas mi przeciaka przez palce, nie umiem dawać wszystkiego z siebie dla dobra związku, bo nauczyłam się żyć sama. To jest problem. Stałam się wulkanem energii, nie usiedzę w miejscu. Mam wrażenie, że nadrabiam całe 4 stracone lata. On mówi mi, ze zbyt wiele wymagam i od siebie i od niego. Wymagam od siebie, bo wiem, że to zrealizuje, mam cel. A od niego... Od niego nikt nigdy niczego nie wymagał. Najmłodszy synek mamusi, bożyszcze dla jego byłych.. dla mnie normalny koleś jak wielu takich. Myślę, że nie ten to będzie inny..,a sama napewno sobie poradzę. Dopada mnie bezsillność... Czy ktos z was mnie rozumie...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czas zapomnieć
mi się wydaje ze ty ciagle rozmyslasz o przeszlosci ze uciekasz od niej i dlatego tak wszystko rujnujesz. z facetem pogadaj na ten temat bo pewnie chlopaczyna nie wie o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach